miten alistaa tyttöystävää?

light head 666

Lue otsikko. Minusta alistaminen on kiihottavaa mutta en tiedä miten sen tekisin..en usko että tyttöystäväni on aiheesta kiinnostunut mutta eiköhän se siitä totu >) Ja olen siis poika.

14

3076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perrrkele

      kohta sulta lähtee muija ja sit ihmettet tuol rakkauspalstalla miks kukaan muija ei tykkää susta.

    • Ei kannata. Sehän on melkein pakottamista.

    • darmennnn

      alistamisessa ei oo mitää järkeä. unoha koko juttu.

      • light headd 666

        No kyllähän sitä sentään voi kokeilla. Nyt niitä ideoita!


      • efavsssv

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.


      • randomgirll.
        efavsssv kirjoitti:

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.

        toi ylempi teksti tossa on silkkaa paskaa joten unohda se. tollasia satuja ei oo vaikee keksiä.

        mutta siis. ois ihan kiva tietää kui vanha olet? jos oot jo sen verran ns_vanha että oot jo sänkyhommii muijas kanssa päässy, nii siellähän se alistaminen parhaiten onnistuu. Muuten sitä on aika vaikee toteuttaa, jossei muija oo jutussa mukana se luultavasti ahdistuis vaan sun käytöksestä ja jättäis sut. kiva eikös?

        Juttele sen kaa tai jotai.. sitä ne kaikki muutki tekee ja asiat mukamas selviää. onnea


      • fgdsadsadsadsa
        randomgirll. kirjoitti:

        toi ylempi teksti tossa on silkkaa paskaa joten unohda se. tollasia satuja ei oo vaikee keksiä.

        mutta siis. ois ihan kiva tietää kui vanha olet? jos oot jo sen verran ns_vanha että oot jo sänkyhommii muijas kanssa päässy, nii siellähän se alistaminen parhaiten onnistuu. Muuten sitä on aika vaikee toteuttaa, jossei muija oo jutussa mukana se luultavasti ahdistuis vaan sun käytöksestä ja jättäis sut. kiva eikös?

        Juttele sen kaa tai jotai.. sitä ne kaikki muutki tekee ja asiat mukamas selviää. onnea

        Millaista alistamista? Seksissä se nyt ei ole itenkään erikoista ja omsasta mielestänikin ihanaa.


      • lightt head 666
        fgdsadsadsadsa kirjoitti:

        Millaista alistamista? Seksissä se nyt ei ole itenkään erikoista ja omsasta mielestänikin ihanaa.

        Ite olen 16 ja tyttöystävä 15. Ja ollaan me seksiä harrastettu 8D
        En vaan keksi miten sitä voisi toteuttaa sen enemmän sängyssä kuin "normaalissa elämisessäkään". Aivot lyö tyhjää.
        Eikä se asiasta tyttöystävän kanssa keskusteleminen oikein tunnu luontevalta " hei saisinksmä alistaa sua?" - "...öööö...whaat?" tuntuis jotenkin tyhmältä.
        Jos joku nyt keksis jotain niin voisin kokeilla ja lopettaa sitte jos muija ei tykkää siitä.


      • fdhsgsjd
        lightt head 666 kirjoitti:

        Ite olen 16 ja tyttöystävä 15. Ja ollaan me seksiä harrastettu 8D
        En vaan keksi miten sitä voisi toteuttaa sen enemmän sängyssä kuin "normaalissa elämisessäkään". Aivot lyö tyhjää.
        Eikä se asiasta tyttöystävän kanssa keskusteleminen oikein tunnu luontevalta " hei saisinksmä alistaa sua?" - "...öööö...whaat?" tuntuis jotenkin tyhmältä.
        Jos joku nyt keksis jotain niin voisin kokeilla ja lopettaa sitte jos muija ei tykkää siitä.

        Mahdatko ihan tietää mitä haluat. Sängyssä kahden kesken asia on "helppo" kun on ensin pelisäännöt sovittu. Ite nautin eniten kun komennan tyttöystävän riisuutumaan ja pyllistämäään ja annan kunnolla piiskaa ;) Ei muuta kun selvität vähän pääs sisällä mitä haluat ja sitten keskustelemaan tytön kanssa.


      • DIUUUUUUUUUUUU
        efavsssv kirjoitti:

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.

        omistit, AAAAAAAAAHHAAAHAHHAHHAHHUUUUUUUOOOOAAAAAAEEEEEHEHHEHEHEHHÖHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖHUHHUHOHOHOHJEEEEEHAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY


    • tl

      sun pitää keskustella asiasta tytöystäväsi kanssa jotta tiedät onko hän samalla aaltopituudella asian kanssa. mutta ketään ei voi mennä pakottaan mihinkään. ja jos tyttöystäväsi näyttää vihreää valoa asian suhteen niin antaa palaa. mutta pitää muistaa että...... KOHTUUS KAIKESSA.
      siinäpä neuvo. ja asiasta ei tiedä jollei ota asiaa puheeksi itsensä asainomaisen kanssa. :)

      • enolekokenutollenkaa

        komennat siltä housut alas ja annat kädellä piiskaa.

        turvasanat on hyvä sopia; esim. kissa = kevennä alistamista ja koira = lopeta kokonaan.


    • NOIN MENNÄ

      Alistusseksi on kokonaan oma maailmansa ihmisen seksuaallisuudessa. Vain muutama prosentti ihmisistä haluaa seksinsä tässä muodossa. Ensiksi on muistettava, että tässä ollaan tekemisessä SM-seksin kanssa.
      Alistaminen ja alistuminen nimityksillä vähän vain hämätään itse seksijuttua. jos puhuttaisiinkin masomismista ja sadismista voisi muutamilla mennä jo luu kurkkuun pelosta tai inhosta. Pitää muista, että SM;ää on todella monen tasoista ja kuin siihen pääsee kunnolla sisään, niin "ruokahalu" kasvaa syödessä eli haluaa ehkä aina vähän vahvempaa alistumista tai alistamista.
      Tätä kuten ei muitakaan seksuaallisuuden muotoja saa suoralta kädeltä tuomita. Pääasia, että jokainen saa sen seksuaallisen nautintonsa johon vietti vie. Toki rajansa kaikella silti esim. LAPSET pitää jättää rauhaan.
      "Väkivaltaa" voi käyttää vain sen verran, minkä kummatkin hyväksyvät. Etsi itsellesi joku kokenut alistaja ja
      lähde apualistajaksi, jolloin opit homman. SM:ää harrastetaan niin homo kuin heterosuhteissakin. master-x

      • randomgirll.

        no kyllä sun pitäis pystyy muijas kaa keskustelee siitä mitä siel sängys tehään. jos sä haluat alistaa sitä, ni kyl sä tarviit luvan siihe (ei välttistä tykkäis jos iha yllättäe rupeisit sitä alistaa, ellei sitte tykkää siitä). Helpoite saat varmaa selville, jos kysyt mistä se sun tyttös tykkää ja sit sillee otat vaa esille, et tykkäiskö se jos ottaisit vähä kovemmi kiinni tai käskisit sitä vaikka riisumaa ittensä sun käskystäs tai jotai tällästä. sanot et sellaset asiat kiihottais sua.

        niit toteuttamis mahollisuuksii on nii paljo... riippuu vähä minkä tasosta haet


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe