miten alistaa tyttöystävää?

light head 666

Lue otsikko. Minusta alistaminen on kiihottavaa mutta en tiedä miten sen tekisin..en usko että tyttöystäväni on aiheesta kiinnostunut mutta eiköhän se siitä totu >) Ja olen siis poika.

14

2806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perrrkele

      kohta sulta lähtee muija ja sit ihmettet tuol rakkauspalstalla miks kukaan muija ei tykkää susta.

    • Ei kannata. Sehän on melkein pakottamista.

    • darmennnn

      alistamisessa ei oo mitää järkeä. unoha koko juttu.

      • light headd 666

        No kyllähän sitä sentään voi kokeilla. Nyt niitä ideoita!


      • efavsssv

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.


      • randomgirll.
        efavsssv kirjoitti:

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.

        toi ylempi teksti tossa on silkkaa paskaa joten unohda se. tollasia satuja ei oo vaikee keksiä.

        mutta siis. ois ihan kiva tietää kui vanha olet? jos oot jo sen verran ns_vanha että oot jo sänkyhommii muijas kanssa päässy, nii siellähän se alistaminen parhaiten onnistuu. Muuten sitä on aika vaikee toteuttaa, jossei muija oo jutussa mukana se luultavasti ahdistuis vaan sun käytöksestä ja jättäis sut. kiva eikös?

        Juttele sen kaa tai jotai.. sitä ne kaikki muutki tekee ja asiat mukamas selviää. onnea


      • fgdsadsadsadsa
        randomgirll. kirjoitti:

        toi ylempi teksti tossa on silkkaa paskaa joten unohda se. tollasia satuja ei oo vaikee keksiä.

        mutta siis. ois ihan kiva tietää kui vanha olet? jos oot jo sen verran ns_vanha että oot jo sänkyhommii muijas kanssa päässy, nii siellähän se alistaminen parhaiten onnistuu. Muuten sitä on aika vaikee toteuttaa, jossei muija oo jutussa mukana se luultavasti ahdistuis vaan sun käytöksestä ja jättäis sut. kiva eikös?

        Juttele sen kaa tai jotai.. sitä ne kaikki muutki tekee ja asiat mukamas selviää. onnea

        Millaista alistamista? Seksissä se nyt ei ole itenkään erikoista ja omsasta mielestänikin ihanaa.


      • lightt head 666
        fgdsadsadsadsa kirjoitti:

        Millaista alistamista? Seksissä se nyt ei ole itenkään erikoista ja omsasta mielestänikin ihanaa.

        Ite olen 16 ja tyttöystävä 15. Ja ollaan me seksiä harrastettu 8D
        En vaan keksi miten sitä voisi toteuttaa sen enemmän sängyssä kuin "normaalissa elämisessäkään". Aivot lyö tyhjää.
        Eikä se asiasta tyttöystävän kanssa keskusteleminen oikein tunnu luontevalta " hei saisinksmä alistaa sua?" - "...öööö...whaat?" tuntuis jotenkin tyhmältä.
        Jos joku nyt keksis jotain niin voisin kokeilla ja lopettaa sitte jos muija ei tykkää siitä.


      • fdhsgsjd
        lightt head 666 kirjoitti:

        Ite olen 16 ja tyttöystävä 15. Ja ollaan me seksiä harrastettu 8D
        En vaan keksi miten sitä voisi toteuttaa sen enemmän sängyssä kuin "normaalissa elämisessäkään". Aivot lyö tyhjää.
        Eikä se asiasta tyttöystävän kanssa keskusteleminen oikein tunnu luontevalta " hei saisinksmä alistaa sua?" - "...öööö...whaat?" tuntuis jotenkin tyhmältä.
        Jos joku nyt keksis jotain niin voisin kokeilla ja lopettaa sitte jos muija ei tykkää siitä.

        Mahdatko ihan tietää mitä haluat. Sängyssä kahden kesken asia on "helppo" kun on ensin pelisäännöt sovittu. Ite nautin eniten kun komennan tyttöystävän riisuutumaan ja pyllistämäään ja annan kunnolla piiskaa ;) Ei muuta kun selvität vähän pääs sisällä mitä haluat ja sitten keskustelemaan tytön kanssa.


      • DIUUUUUUUUUUUU
        efavsssv kirjoitti:

        ÄLÄ TODELLAKAAN TEE SITÄ!!

        Itse oon tyttö, ja omistin ennen pojan joka alisiti aina, siis ihan kunnolla. Ei ajatellut että minuun sattuu, vaikka kuinka sanoin ja kielsin ja itkin. Älä siis ole samanlainen poika, mitä exäni oli. Tarkoitat varmaan vain sellasita pientä alistamista, mutta esim exäni ei ottanut minua ja tunteitani huomioon. Kysy ensin tyttöystävältäsi asiaa ettei vaan tule ero, koska itse jätin sen jätkän, koska sellaista kipua en kestänyt.

        omistit, AAAAAAAAAHHAAAHAHHAHHAHHUUUUUUUOOOOAAAAAAEEEEEHEHHEHEHEHHÖHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖHUHHUHOHOHOHJEEEEEHAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY


    • tl

      sun pitää keskustella asiasta tytöystäväsi kanssa jotta tiedät onko hän samalla aaltopituudella asian kanssa. mutta ketään ei voi mennä pakottaan mihinkään. ja jos tyttöystäväsi näyttää vihreää valoa asian suhteen niin antaa palaa. mutta pitää muistaa että...... KOHTUUS KAIKESSA.
      siinäpä neuvo. ja asiasta ei tiedä jollei ota asiaa puheeksi itsensä asainomaisen kanssa. :)

      • enolekokenutollenkaa

        komennat siltä housut alas ja annat kädellä piiskaa.

        turvasanat on hyvä sopia; esim. kissa = kevennä alistamista ja koira = lopeta kokonaan.


    • NOIN MENNÄ

      Alistusseksi on kokonaan oma maailmansa ihmisen seksuaallisuudessa. Vain muutama prosentti ihmisistä haluaa seksinsä tässä muodossa. Ensiksi on muistettava, että tässä ollaan tekemisessä SM-seksin kanssa.
      Alistaminen ja alistuminen nimityksillä vähän vain hämätään itse seksijuttua. jos puhuttaisiinkin masomismista ja sadismista voisi muutamilla mennä jo luu kurkkuun pelosta tai inhosta. Pitää muista, että SM;ää on todella monen tasoista ja kuin siihen pääsee kunnolla sisään, niin "ruokahalu" kasvaa syödessä eli haluaa ehkä aina vähän vahvempaa alistumista tai alistamista.
      Tätä kuten ei muitakaan seksuaallisuuden muotoja saa suoralta kädeltä tuomita. Pääasia, että jokainen saa sen seksuaallisen nautintonsa johon vietti vie. Toki rajansa kaikella silti esim. LAPSET pitää jättää rauhaan.
      "Väkivaltaa" voi käyttää vain sen verran, minkä kummatkin hyväksyvät. Etsi itsellesi joku kokenut alistaja ja
      lähde apualistajaksi, jolloin opit homman. SM:ää harrastetaan niin homo kuin heterosuhteissakin. master-x

      • randomgirll.

        no kyllä sun pitäis pystyy muijas kaa keskustelee siitä mitä siel sängys tehään. jos sä haluat alistaa sitä, ni kyl sä tarviit luvan siihe (ei välttistä tykkäis jos iha yllättäe rupeisit sitä alistaa, ellei sitte tykkää siitä). Helpoite saat varmaa selville, jos kysyt mistä se sun tyttös tykkää ja sit sillee otat vaa esille, et tykkäiskö se jos ottaisit vähä kovemmi kiinni tai käskisit sitä vaikka riisumaa ittensä sun käskystäs tai jotai tällästä. sanot et sellaset asiat kiihottais sua.

        niit toteuttamis mahollisuuksii on nii paljo... riippuu vähä minkä tasosta haet


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      139
      2275
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      205
      2053
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1666
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      10
      1159
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      325
      1071
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1005
    7. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      47
      943
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      927
    9. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      268
      924
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      846
    Aihe