sivuilta voi nyt seurata ilmaiseksi raveja 1.1 - 16.1-11 ajan. Tokalähtöön tein kaksarin ristiin 1, 2, 3, 4 ja 5. Suolasin paljonpelatut 6 ja 11 pois, saas nähdä jäänkö tässä häviölle vai meneekö ihan persiilleen, arvuuttelu on mukavaa. =)))
Fintoton
7
168
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Tulojärjestys oli 3 ja 1. Kiva kerroin 64, eli tilille pompsahti 64 ekee ja 54 olen nyt voitolla. Ja sitten seuraavaa lähtöä tutkimaan.
- Myy-Pikkuinen
numero 8 Juppi-Julius hevosta voittajaksi ja sija, vaikka luulen että 3 vois voittaa, joten kai sillekkin vois kerrottua kokeilla mut noilla prossilla siinä ei ole mitään järkee, ellei laita 100 €.
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
numero 8 Juppi-Julius hevosta voittajaksi ja sija, vaikka luulen että 3 vois voittaa, joten kai sillekkin vois kerrottua kokeilla mut noilla prossilla siinä ei ole mitään järkee, ellei laita 100 €.
Ei osunut. =))))))))))
- oot=0
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ei osunut. =))))))))))
samperin raviselostaja !
- Myy-Pikkuinen
oot=0 kirjoitti:
samperin raviselostaja !
En mene kun teen raveja. Toiset tekee ruokaa ja toiset lapsia mut minä tällähetkellä raveja. ;))))))))))
Seuraavaan lähtöön revitystä. elikä 1, 2, 6, 7, 8 ja 12 ristiin! ;))))
Mut lupaan tuon lähdön jälkeen lopettaa kun täytyy lähteä käymään "kylillä"! =)) - Myy-Pikkuinen
oot=0 kirjoitti:
samperin raviselostaja !
tulojärjestys oli 7 ja 2 ja kerroin noille vaan 11,14 joten muutama eke tappioo, mut voitolla vielä.
Ei tässä muuta kuin moikka sinulle, illempana teen kaksareita Kuopioon. Heippa! =)) - myy puskassa! =)
oot=0 kirjoitti:
samperin raviselostaja !
tein vielä kuitenkin 6.7.11 ja 12 ristiin, saattaa tulla turpaan mut ei haittaa. ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560