Miten ylilihavat amerikkalaiset suhtautuvat normaalipainoiseen eurooppalaiseen turistiin? Katseleeko alentuvasti säälien "laihoja" ruipeloita? Olisiko syytä lihottaa itsensä ennen Yhdysvaltoihin menoa? Kertokaa kokeneet, please asap.
Kanadassa käydessäni koin itseni kuta kuinkin sopivan kokoiseksi kanadalaisetn joukossa. Olen 179 cm ja 80 kg.
Liian laiha USA:an?
4
695
Vastaukset
- riistautinen?
oikeassa eli turha sinne on mennä eivätkä he tullissa edes päästä maahan noin ruipeloita heinäkeppejä. Syö ensin itsesi miehen mittoihin ja yritä sitten uudelleen.
- 19
ennen matkaasi muuten surfer guys katsoo sinua saalien. Tietysi kadulla saat olla varovainen ettei sheriffi nae sinua ja ota kiinni. Laki maaraa etta sinut on vietava Mickey D:lle ja syotettava ihmisen mittoihin.
- Nää on taas näitä
Haha, tämä on varmasti vitsi? Mitä helvetin väliä miten ne jenkit suhun suhtautuu? Itse olen parikymppinen tyttö, pituutta 160cm ja painoa 45kg, eikä kukaan ole täällä säälien katsonut. Ennemmin niitä punkeroita täällä säälien katsotaan!
- Hoikka >< punkero
Ehkä valtaosa punkerokansasta sittenkin kadehtii hoikkia ihmisiä. Ainakin elokuvista voi niin päätellä. Naiset ovat hoikkia valtavinen enkelikiharoineen ja miehet salskean lihaksikkaita. Ehkä tällaisia vain noin 5% kansasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148