Onko kukaan yrittänyt tehdä Tulpaa ja miten on onnistunut sellaisen luominen?:)
Tulpa?
210
7649
Vastaukset
- priori58
Älä yritä luoda tulpaa. Äläkä kirjoita siitä isolla kirjaimella. Ystävänil, vuosia joogaa harrastanut onnistui luomaan sen. Hän loi sen, ja on nyt kuollut. Minä näin sen, ja tiedän, että maailmankaikkeudessa on jotain todella pahaa.
- Hupsispupsis
Ethän sinä nyt voinut sitä nähdä. Taisi olla omassa päässäsi kyseinen tulpa.
- ilkka.
Hupsispupsis kirjoitti:
Ethän sinä nyt voinut sitä nähdä. Taisi olla omassa päässäsi kyseinen tulpa.
TULPA
Ei mitään merkitystä, kirjoittaako isolla vai pienellä Huuhaata koko juttu - Anonyymi
Eibvittu
- Hepulis
Asialla ei ole mitään tekemistä kummittelun kanssa, vaan kyse on noituudesta. Vaarallista touhua.
- charl1
Asialla ei ole mitään tekemistä kummittelun, EIKÄ myöskään noituuden kanssa. Se on enemmänkin mielenhallintaa
- gyggygy
Miten näin ulkopuolinen voi ymmärtää näitä kummituksia ja tulppia ym? Tommoisista tulpista ole kuullutkaan kuin tänään ensimmäistä kertaa. En ole oikein varma onko täällä kirjoittelijoilla kaikki tulpat päässä paikallaan?;)
- 120004
Tulpa on todellinen ilmiö. Tosin se ei ole oikea olento, vaan hallusinaatio jonka ainoastaan tekijä voi nähdä. Se on irtautuma omasta alitajunnasta.
Siinä ei sinänsä ole mitään yliluonnollista. Skitsofreenikot voivat nähdä todentuntuisia hallusinaatioita (vai väitätkö heidän näkevän oikeita henkiolentoja), tulpa on täysin sama asia paitsi kuka tahansa voi tehdä sen vaikka ei olisi skitsofreenikko.
Tässä on ohje tulpan tekemiseksi:
http://i42.tinypic.com/28wi6vr.png - Apuva!!
120004 kirjoitti:
Tulpa on todellinen ilmiö. Tosin se ei ole oikea olento, vaan hallusinaatio jonka ainoastaan tekijä voi nähdä. Se on irtautuma omasta alitajunnasta.
Siinä ei sinänsä ole mitään yliluonnollista. Skitsofreenikot voivat nähdä todentuntuisia hallusinaatioita (vai väitätkö heidän näkevän oikeita henkiolentoja), tulpa on täysin sama asia paitsi kuka tahansa voi tehdä sen vaikka ei olisi skitsofreenikko.
Tässä on ohje tulpan tekemiseksi:
http://i42.tinypic.com/28wi6vr.pngVoiko Se olla eläin ja voiko Se tehdä jotain ihmiselle??
- Ei?
Apuva!! kirjoitti:
Voiko Se olla eläin ja voiko Se tehdä jotain ihmiselle??
Mielestäni tulpa ei voi tehdä mitään ihmiselle sillä se ei halua, koska se tietää, että ilman sinua ei ole sitäkään
- Atte Ateisti
Tein tulpan ja laitoin sen pyllyyni.
Siellä se nyt on.
Sinänsä olen skeptinen sen suhteen, miten ihminen voi luoda itselleen mielikuvitusolennon, ja uskoa siihen, vaikka tietää sen mielikuvitusolennoksi, omien kättensä työksi.- tulppa tälle
Maailmankaikkeus on yksi tulpa, kaikki on harhakuvitelmaa, pahaa unta.
- eikö ole muuta
Sinäkin olet ateisti, mutta kovasti sinuakin vain nämä mielestäsi huuhaajutut jaksavat kiinnostaa.
- yksinoikeudellako?
eikö ole muuta kirjoitti:
Sinäkin olet ateisti, mutta kovasti sinuakin vain nämä mielestäsi huuhaajutut jaksavat kiinnostaa.
Miksi ei muka saisi kiinnostaa?
- 120004
eikö ole muuta kirjoitti:
Miksi tulpa olisi huuhaata? Vai väitätkö, että skitsofreenikon hallusinaatiot tai humalaisen liskojenyön näyt ovat todellisia haamuja ja maailmoja? Aivojen kyvyssä luoda tietoiselta vaikuttava hallusinaatio ei ole mitään yliluonnollista.
- Tulpamancer
Kaksoisajattelua, ystävä hyvä.
Itse olen tehnyt noin kuusi tuntia tulpaa, pieniä itsenäisyyden ja tietoisuuden merkkejä alkaa jo näkyä, olen saanut vastauksiakin pari kertaa. Lisäksi puhun tulpalle pääni sisällä aina mahdollisuuden tullen, edesauttaa sen kehitystä. Tulpan tekoon menee yleensä yli sata työtuntia, viikon jokaisena päivänä n. 1-2 tuntia
riittänee. Tulpa ei ole mielikuvituksen tuote, se on osa alitajuntaasi, jonka voi opettaa ajattelemaan itsenäisesti ja tekemään omia päätöksiä ja omia mielipiteitä ja valmiina tulpa voi reagoida kaikkien viiden aistin kanssa.
Tälle alueelle tulpakeskustelu ei kuulu, Tulpat eivät ole yliluonnollisia, vaan puhtaasti psykologinen ilmiö.
Jos tulee jotain mieleen niin kysykää. - morrjes
Tulpamancer kirjoitti:
Kaksoisajattelua, ystävä hyvä.
Itse olen tehnyt noin kuusi tuntia tulpaa, pieniä itsenäisyyden ja tietoisuuden merkkejä alkaa jo näkyä, olen saanut vastauksiakin pari kertaa. Lisäksi puhun tulpalle pääni sisällä aina mahdollisuuden tullen, edesauttaa sen kehitystä. Tulpan tekoon menee yleensä yli sata työtuntia, viikon jokaisena päivänä n. 1-2 tuntia
riittänee. Tulpa ei ole mielikuvituksen tuote, se on osa alitajuntaasi, jonka voi opettaa ajattelemaan itsenäisesti ja tekemään omia päätöksiä ja omia mielipiteitä ja valmiina tulpa voi reagoida kaikkien viiden aistin kanssa.
Tälle alueelle tulpakeskustelu ei kuulu, Tulpat eivät ole yliluonnollisia, vaan puhtaasti psykologinen ilmiö.
Jos tulee jotain mieleen niin kysykää.Miten sellainen tulpa tehdään ? Ei ole hirveän hyvä enkku ja en löydä suomeksi mistään
- Jarna Kuiva, Kerava
Mulla meni kerran piikki mopon tulpaan ja se pysäs.
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Onko kukaan saanut työnnettyä Tulpan perseeseensä?
- Tollo Peloton
Kyllä. Valitettavasti en saa sitä pois ja nyt paska tulee korvasta.
- dfsssafsafdads
Tulpan voi nähdä muutkin kuin sen luojat..Tulpa on keinotekoinen henkiolento..
- Tulpamancer
Ei voi, end of discussion. Ja tulpaa ei voi MILLÄÄN tavalla materialisoida.
- luin artikkelin:D
tulpa on sun mielen tuote vähä niinkuin unet mutta sammala kun olet hereillä.
- T.Tiskaaja
Tein tilapäistulpan tiskirätistä, ja hyvin pysyi vesi altaassa.
- Tulppiolainen
Veritulpan voi tehdä itselleen syömällä paljon rasvaista roskaruokaa, vähentämällä liikkumisensa minimiin, tupakoimalla ahkerasti ja juomalla runsaasti alkoholia.
Veritulpalla on yleensä kohtalokkaat seuraukset, joten harkitkaa tarkoin ryhdyttekö hommaamaan sitä itsellenne. Moni on kuollut kohdattuaan veritulpan. - tublarone
Ainakin joskus tänne Suoli24:ään kirjoittaessa tuli ilmoitus että olet jo kirjoittanut vastaavan viestin, vaikka ensimmäisen viestin vasta lähetti. Eli jotain tuplaa se yritti estellä, ilmoitti että massapostitus on kiellettyä.
- m.m-NEN
MYÖS MEIKÄLÄINEN TEKI tilapäistulpan tiskirätistä, ja hyvin pysyi vesi altaassa.
- tulppakauppias
Muovinen alkuperäistulppa on parempi
- Tauno Tulppa
tulppakauppias kirjoitti:
Muovinen alkuperäistulppa on parempi
Minäpä osaan tulpata tietovuotoja.
- Tulppaparoni Tupilus
Ainakin joskus tänne Suoli24:ään kirjoittaessa tuli ilmoitus että olet jo kirjoittanut vastaavan viestin, vaikka ensimmäisen viestin vasta lähetti. Eli jotain tuplaa se yritti estellä, ilmoitti että massapostitus on kiellettyä.
- Heihei77
Tulpaa EI voi nähdä kukaan muu kuin sen luoja.
Tulpa on pelkästään omaa mielikuvituksen tuotetta. - Tulpa
Tiesittekö että olette kaikki täysin kajahtaneita.
- _rööriroope
Meillä tulee viemäriin tulppia ilman, että niitä edes tarrvitsee itse tehdäkkään.
- pijä tukisukkaloit
Lentokonheessa voip kuulemma saaja Verj Tulpan.
- hyväkuuloinen
Minä yritin ja myös tein korvatulpat pumpulista naapurin metelöinnin vuoksi.
- _motorman
Minä ostan tulpat mialuummin valmiina autovaraosaliikkeest.
- mirotic
http://fuckyeahspookyshit.tumblr.com/post/21365015060/last-year-i-spent-six-months-participating-in
Tässä tarina eräästä henkilöstä joka teki tulpan. Oli aika hämmentävää luettavaa kun tämän kertomuksen ekan kerran luin. Ei kyllä mielestäni kannata ryhtyä tulpaa tekemään... kuulostaa mielestäni melko vaaralliselta.- Tanelius Tulppius
P-a-s-k-amaista oli meilläkin kun tuli viemäriin tulppa.
K-u-s-i / p-a-s-k-a-vesi nousi korvien korkeudelle! - pa-ska-
Tanelius Tulppius kirjoitti:
P-a-s-k-amaista oli meilläkin kun tuli viemäriin tulppa.
K-u-s-i / p-a-s-k-a-vesi nousi korvien korkeudelle!S-A-A-T-A-N-A, NIIN KÄVI MEILLÄKIN JA KORVAT MENI TYUKKOON !
p-e-r-k-e-l-e-e-n tulpa ! - Pertti Paska
pa-ska- kirjoitti:
S-A-A-T-A-N-A, NIIN KÄVI MEILLÄKIN JA KORVAT MENI TYUKKOON !
p-e-r-k-e-l-e-e-n tulpa !Meillä tulppa halkaisi p-a-s-k-a-p-y-t-y-n !
- 86746
Järkyttävä tarina.
- dulbamies
Tuo stoori taitaapi kylläkin olla creepypasta, elikkäs ei tuota oikeasti ole tapahtunut. Ainakin itse aktiivisena pastanlukijana olen tuon jo sivustolta lukaissut. En kyllä oikein varma oke että perustuuko tositapahtumiin mutta suuresti epäilen.
- Raidausda
Tulpa on hallittu psykoosi, koittakaapa pellet yöllä vältellä sitä sitten ;)
Juntit jotka puhuu veritulpasta ja pyllyyn työntämisestä kokevat saman tulevaisuudessa ;) Psykologiaa. Kuole sinä juntti trolli. - sätkyn saanut
Mä kytkin piuhat pistotulppaan väärin ja sain saakelinmoisen säkärin
Tulppaa ei kannata ite sorkkia !- doublemaister
Minä olen tulppa.. eikun tuplamestari !
- T.Tupeloija
Yritin tehdä Tulpaa, mutta homma meni tupeloinniksi !
- __viinimies
Meillä viinipullon korkki poksahti auki, kun joku ravisteli pulloa.
No, pantiin sitten korkki kiinni, ja viini pysyi siististi pullossa.
Ei se tulpan tekeminen sen vaikeampaa ollut !- venemies
Joskus se voi olla vaikeampaa.
Toissa kesänä oltiin soutelemassa kun veneen tappi irtosi.
Kaveri hamusi tapin käteensä mutta hädissään pudotti sen järveen.
Ei auttanut muu kuin panna peukalo tulpaksi.
Mutta pinnalla pysyttiin !
- _tulppaaja
Naapurin Jaska pelasi eilen marketissa hedelmäpeliä.
Voitti 50 euroa. Kone kysyi: Tulppaatko ?
Jaska valitsi klaavan ja tulppas.
Klaava tuli ja Jaska voitti 100 euroa !
Ja Jaska kotiutti voiton.
Ainakin silloin tulppaaminen kannatti ! - Ernestin veli
Ernesti Eivonen sai veritulpan ja kuali.
Vaarallinen se on.
Ei kannata ruveta itte tekemään. - Ilmanen Savost
Min löin tulpan viinapulloon enkä oo päätöstä katununna !
- sytänpotilas
Ei tulpasta oo vaaraa, jos huanon kolesteroolin arvo on alle 5.
- Kodin Putkimies
Tulpat viemäreistä poistaa Kodin Putkimies. Kaada tukkiintuneeseen
viemäriin n. 0.5 l ja anna vaikuttaa yön yli.
Huuhtele kuumalla vedellä. - _tulppa
Tulpat tulpataan tulppaamalla !
- Legotulppa
Tulpan voi rakentaa myös kätevästi legoista.
- katkarapu.
"Tulpa on alitajuntasi tuote, jonka luot itse. Se on kuin mielikuvitusystävä, mutta paljon enemmän. Pystyt näkememään, kuulemaan, haistamaan ja jopa tuntemaan sen. Sillä on oma persoonallisuus, oma tietoisuus ja omat tunteet. Se tekee omia päätöksiä ja sillä on omia mielipiteitä, jotka voivat erota sinun mielipiteistäsi. Sillä on omat kiinnostuksen kohteensa ja asiat joista se ei pidä. Se pystyy keskustelemaan kanssasi ja toimimaan itsenäisesti.
Tulpa on eräänlainen itsetehty hallusinaatio. Se on kuin pala sinun alitajuntaasi, joka on kuitenkin kokonaan erillinen sinusta. Koska se on sinun alitajuntasi tuote, se esiintyy vain sinun mielessäsi. Sitä ei pidä sekoittaa skitsofreniaan tai muihin mielenterveyshäiriöihin. Siihen ei liity mitään yliluonnollista tai muuta pelottavaa. Tulpasi ei pysty vahingoittamaan sinua eikä käskeä tekemään mitään. Se tietää mikä se on ja se hyväksyy sen. Se tietää, ettei sitä ole ilman sinua, joten miksi se haluaisi sinulle pahaa?
Koska tulpa tulee alitajunnastasi, se on täysin yhteydessä mieleesi ja tuntee sinut kokonaan. Se tietää kaikki muistosi ja tunteesi. Tämä tarjoaa sinulle paljon erilaisia mahdollisuuksia. Se pystyy muun muassa muistamaan unohdettuja asioita, auttamaan sinua läksyissäsi ja pitämään sinulle seuraa. Sitä ei kuitenkaan pidä luoda vain itsekkääseen tarkoitukseen. Jos et itse nauti läksyjesi tekemisestä, miksi sen pitäisi? Sillä on oma elämänsä, eikä se välttämättä aina edes tahdo olla kanssasi.
Voit itse päättää tulpasi persoonallisuuden sekä ulkonäön, mutta tulpasi saattaa kuitenkin muokata sitä. Sinun ei pidä pakottaa sitä muotoon, jossa se ei halua olla. Sama juttu pätee oikeastaan kaikkeen: et voi pakottaa sitä mihinkään. Et voi esimerkiksi pakottaa sitä jättämään sinua rauhaan, jos se ei tahdo lähteä. Voit kuitenkin pyytää sitä lähtemään ja jos se ei ole täysi kusipää, se ymmärtää antaa sinulle omaakin rauhaa.
Tulpasi saattaa myös esimerkiksi yrittää naurattaa sinua, kun keskustelet ystäviesi kanssa. Voit tällöin vain kertoa ajatelleesi jotain hassua tai halutessasi voit myös kertoa tulpasta ystävillesi. Tulpasi voi keskustella ystäviesi kanssa sinun kauttasi, eli voit tulkata ystävillesi mitä tulpasi sanoo. Ota myös huomioon asiat mistä tulpasi pitää ja mistä ei. Jos tulpasi tykkää esimerkiksi käydä elokuvissa, myönny siihen joskus. Sen jokaiseen päähänpistoon ei kuitenkaan tarvitse suostua, mutta välillä on kuitenkin mukava palkita heitä jotenkin. Muista että he voivat olla vuorovaikutuksessa maailmaan muutenkin ja haluavat myös tehdä ja kokea asioita."
lainaus: tulpa.palstani.com
linkki threadiin: http://tulpa.palstani.com/t4-mika-tulpa-on
Lukekaapa tämä ja valittakaa sitten.- en suosittele
"Tulpasi ei pysty vahingoittamaan sinua eikä käskeä tekemään mitään---Koska tulpa tulee alitajunnastasi, se on täysin yhteydessä mieleesi ja tuntee sinut kokonaan. Se tietää kaikki muistosi ja tunteesi."
Juuri, koska tulpa tuntee luojansa kokonaisuudessaan, pystyy se myös aiheuttamaan vahinkoa. Mitä jos tulpan luo ihminen, jolla on käsittelemättömiä asioita, luurankoja kaapissa, omia sisäisiä demoneja, kenties vielä alttius psykoosiin... Ne peikot, joita valvetajunta pystyy defensseillä pitämään kurissa, voivatkin tulpan kautta rellestää vapaasti ja tulpa ottaa ohjat käsiinsä, eikä luojallaan ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää pitää tiukasti kiinni, jotta pysyisi menossa mukana. - what?!
Siis onko tuo huuhaata?
- no tot
mutta onko Tulpa mahdollista saada pois?
- miten?
en suosittele kirjoitti:
"Tulpasi ei pysty vahingoittamaan sinua eikä käskeä tekemään mitään---Koska tulpa tulee alitajunnastasi, se on täysin yhteydessä mieleesi ja tuntee sinut kokonaan. Se tietää kaikki muistosi ja tunteesi."
Juuri, koska tulpa tuntee luojansa kokonaisuudessaan, pystyy se myös aiheuttamaan vahinkoa. Mitä jos tulpan luo ihminen, jolla on käsittelemättömiä asioita, luurankoja kaapissa, omia sisäisiä demoneja, kenties vielä alttius psykoosiin... Ne peikot, joita valvetajunta pystyy defensseillä pitämään kurissa, voivatkin tulpan kautta rellestää vapaasti ja tulpa ottaa ohjat käsiinsä, eikä luojallaan ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää pitää tiukasti kiinni, jotta pysyisi menossa mukana.Miten sen tulpn sitten saa pois? vai voiko sen saada pois?
- Morons
en suosittele kirjoitti:
Juuri, koska tulpa tuntee luojansa kokonaisuudessaan, pystyy se myös aiheuttamaan vahinkoa. Mitä jos tulpan luo ihminen, jolla on käsittelemättömiä asioita, luurankoja kaapissa, omia sisäisiä demoneja, kenties vielä alttius psykoosiin... Ne peikot, joita valvetajunta pystyy defensseillä pitämään kurissa, voivatkin tulpan kautta rellestää vapaasti ja tulpa ottaa ohjat käsiinsä, eikä luojallaan ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää pitää tiukasti kiinni, jotta pysyisi menossa mukana.Jos siellä alitajunnassa jotain mörköjä on nii se ei ole sen tulpan vika. Sitäpaitsi ihan kun se psykoosi ei muuten vois tulla. Ihan hyvä vaan jos saa aikasemmin ne vaikeat asiat itelle käsiteltäviks, ettei vasta sitte monien vuosien päästä kun ne on jo kerenny ruokkia itteään.
- tässä vastaus
miten? kirjoitti:
Miten sen tulpn sitten saa pois? vai voiko sen saada pois?
Tulpan voi saada pois unohtamalla sen, jolloin se kuolee.
- K.KYLPIJÄ
TULPAN PUUTTUMINEN TAAS SOTKEE MINUN ELÄMÄÄNI.
VESI EI PYSY AMMEESSA ! - Atte Ateisti
Minula on tulpa pyllysä.
- Bertel Paska
Silloin p-a-s-k-a tulee korvista !
Ei mukavaa !
- Tulpa80%
Minulta lääkäri poisti tulpan sepelvaltimosta pallolaajennukasella.
Tulpa oli 80 %:nen ja sijaitsi sepelvaltimossa paikassa, joka määriteltiin "left anterior descendes"- Kalle Kirurgi
Se meinaa: "Vasen etummainen laskimo"
- Atte Autoilija
Minä olen usein onnistunut aiheuttamaan tulpan liikenteessä
Olen nimittäin huono autoilija. - Sakari Saarnaaja
Jeesus Kristus voi poistaa tulpan !
- mohametti
Eikö Allah pysty?
- _applut
mohametti kirjoitti:
Eikö Allah pysty?
Ihminen pystyy.
Tulpataan tämä höpinä tulpasta.
- NGK tulppa
vittu itellä o just tossa uus hr 9 es tulp(p)a ja aion laittaa sen mopoon
- Tulpaan vaan ja onne
Eilen pihalla tupakalla käydessäni todistin seuraavaa.
Kaksi talon pikkukakaraa riiteli kumpi saa laskea pulkalla ensin, toinen sanoi toiselle "mä lyön sua tulpaan jos en saa laskee ekaks". - iloinen Amsterdam
Voisiko tulpaa tulpata tulppaaneilla ?
- _tuplaaja
Aseta vaikeusjärjestykseen (vaikeimmasta helpoimpaan) :
a) tulppaaminen
b) tuplaaminen
c) tupeksiminen- dublaaja
Tulppaaminen onnistuu tupeksimatta kun käyttää tuplasti aikaa.
- tuoppiveikko
dublaaja kirjoitti:
Tulppaaminen onnistuu tupeksimatta kun käyttää tuplasti aikaa.
Tulppaamalla tuopin vältät alkoholismin.
- butgimies
Tulpan pitävyys liittyy sen tiiviyteen.
- _amsterdamilainen
Nyt Tulpeja on tulvillaan
Iloinen Amsterdam
- _remonttireiska
Riihimäen Keskusvankilassa vanki teki tulpan työntämällä haalarit viemäriin.
- lokitulppa
Pidä lokikirjaa tulpasta, sillä tulppa saadaan hallintaan.
- aivokirurgi
Tulpan vaikutus aivoverisuonissa on erittäin vaarallinen.
Suositeltavaa on sen tekeminen jonnekin muualle. - kyröjokilainen
Asun Kyröjoen varren tulvaherkällä ranta-alueella.
Olen todennut, että jokakeväisiä tulvia on paras tulpata hiekkasäkeillä. - double_
Tupeloinnilla syntyy tulppia.
Samoin tuplaamalla. - _P.Piru
Tulppaamalla Tulpan , tulppaat Pirun syöksymästä sieluusi !
- P:n torjuja
Piru voi syöksyä myös tulpan läpi, jos tulpan materiaali on heikkoa.
Tulpan materiaalin tiheys tulee olla vahintään 8.2 kg/cm^3 .
( ^ = potenssiin)
- Seppo Sana
"Tulpan tekijä tulpataan"
(uusi suomal. sananlasku) - ay_aktiivi
Tulpantekijöiden tulee järjestäytyä ammatillisesti.
Yhteistyö on voimaa ! - huh-
Kuulostaa huuhaalle, valheelle tai energioiden väärinkäytölle? Mikä ** tulpa? Kuulostaa niin sekavalle, ettei tuossa ole päätä eikä häntää. Siis selittäkää niin, että muutkin tajuaa jotain.
- iloloki
Ålä ota Lokkeja tosissas
- iloloki
iloloki kirjoitti:
Ålä ota Lokkeja tosissas
eikun tulppia
- _APUVAAAA
APUAAA, MUA VAIVAA SEKÄ LOKI ETTÄ TULPA JA 5 POLTERGEISTIA !
- _tulppamestari
Tulpan torjumisessa on tulppauksella ratkaiseva merkitys.
- k.kylpijä
Tulpa irtos ja amme tyhjeni.
Vesilaskua ei ollu maksettu, ja kylpy jäi yrityksesks.- dubbeltulpa
Yritä tehdä parempi tulpa !
- kossumies
dubbeltulpa kirjoitti:
Yritä tehdä parempi tulpa !
Mä tulpasin eilen kossupullon, aamulla krapula oli jo siedettävä.
- SuskuMurina
Serkkuni teki tulpan ja se on kuulemma ihan mukava. Paitsi hän on tulpaillut vasta about 20 päivää, mutta hän aloitti hahmon keksimisen kesällä. Silloin kesällä hän ei edes vielä tiennyt tulpaamisesta. Hänen tulpansa on antanut joitain vastauksia ja kommentoinut esimerkiksi jos minä sanon serkulleni jotain. Kuitenkin minua pelottaa, että siitä tuleekin 'paha' tai jotain, luin juuri tuon:
http://fuckyeahspookyshit.tumblr.com/post/21365015060/last-year-i-spent-six-months-participating-in
Pitääpi linkata tuo teksti hänelle, jos se saisi hänen mielensä muuttumaan. Itsekin harkitsin tulpan luomista, mutta enää ei tunnu yhtään samalta.- luppatulppa
Tulppaa tulpan suu tulpalla
- lokitulppa
Mun serkkuni Tulpa sotki mun enoni lokikirjan !
- lokilainen
Yritä tehdä Loki !
- doubledoppler
Tulpan tekeminen kahdesti on tuplatulppaamista !
- _työmatkailija
Tulpa syntyy yrittämättäkin Vihdintien ja Mannerheimintien risteykseen H:gissä
- Salli Siivooja
Minä loin tulpan pudottamalla pyyheliinan WC- pönttöön.
Viemäri meni tukkoon ! - jos edes sitäkään...
Työnsin kumitulpan aanukseen. Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän.
- P.P.Perkele
Minä tein tulpan v.ittuun !
- _VÄESTÖLIITTO
P.P.Perkele kirjoitti:
Minä tein tulpan v.ittuun !
OLIKO SE KONDOMI ?
- kielenhuollon prof.
Liittyykö sana "tulpitta" (= ilman tulppia tai tulpia) sanaan "tulpa" vai "tulppa" ?
- tulpakummitus
Tulpa tuplaa kummittelun !
- savolaene tuluppari
Tojota ei lähtennä uamusella kääntiin. liekö tulupat kastunna?
- hitas haemaelainen
Hajo siko tojo tasi ? Ei hätiä, kuivaa tulpat sytkärin liekillä.
- _akateemikko
Tulpan tutkimiseen on perustettu Tulppa-akatemia.
- tukkoon jysähti
En ollut kahteen päivään käynyt passkalla, oli ummetusta. Äsken kävin ja johan irtos! Nyt on sitten pytyssä passkatulppa, mikä neuvoksi?
- tulppadosentti
Se on syytä panna tiiviiseen muovipussiin ja viedä Tulppa-akatemian tutkittavaksi.
- etymologit hoi?
Lapissa on Tulppio niminen paikka, mistähän nimi? Onko siellä luotu tulp(p)ia?
- lapin noita
Kyllä siellä Savukoskella on noitarumpujen päristessä ja revontulien
loimutessa lukuisia tulppia luotu. Ovat nyt täällä Sotkamossa Talvivaaran vuotoja tukkimassa.
Lisää vielä tarvittaisiin !
- _lapiomies
Jos tulppia luodaan liikaa, ne pitää voida myös luoda pois.
Se käy kätevästi lapiolla. - tulppatieto
Tahtoo lissää tietoo tulpista !
- tulppaneuvonta 8-16
Soita Tulppa-infoon tai käänny paikallisen tulppa-asiamiehesi puoleen.
- _Toivo Täi
Tulppainfossa odotusajaksi sanottIin 5 tuntia ja taksaksi 10 euroa / min.
paikallisverkkomaksu. En jäänyt jonottamaan.
Paikallisella tulppa-asiamiehellä óli taas niin kova krapula, että
käski tulla viikon päästä uudelleen. Joten, toivossa on hyvä elää,
niin kuin täi aikoinaan totesi.
- tupilus
Jos tulppa sairastuu se on vietävä tulppatohtorille.
- v.vIRANOMAINEN
Nykyään on voimassa LAKI TULPPAREKISTERISTÄ, JOHON JOKAINEN SUOMALAINEN TULPPA PITÄÄ ILMOITTAA.
- tulpamies
Se ei ole mies eikä mitään, joka ei tulpaa tuplaa !
- minun tuurilla
Tuplatessa on valittava, tuleeko iso vai pieni tulpa. Yleensä se on seiska.
- _tupelo
Epäonnistuminen tulpan luomisessa on tupelointia.
- kipparikvartetti
Jos tuplatulpan tuplaa tulee tulppakvartetti
- _saksofonisti
Sihen luodaan tuplatulpa lisää , niin ollaan tulppasekstetissä !
- ...yön hämäryys
_saksofonisti kirjoitti:
Sihen luodaan tuplatulpa lisää , niin ollaan tulppasekstetissä !
..ja yksi lisää niin meillä on tulpatorviseitsikko !
Basso aloittaa: "Metsään on saapunut syys, ikuinen....... - ...yön hämäryys
...yön hämäryys kirjoitti:
..ja yksi lisää niin meillä on tulpatorviseitsikko !
Basso aloittaa: "Metsään on saapunut syys, ikuinen.......Se on hyvää tulppamusaa !
- biisivahti
...yön hämäryys kirjoitti:
Se on hyvää tulppamusaa !
Tulppaseiskan ykkösbiisi on "La Kun Parsitaan"
- estotulppa
Voiko tulppa estää luojansa vuotamasta kuiviin ?
- kakkamaakari
Hei tyypit! Yks juttu siitä yulpasta. Kaikki mitä ei näy nii on tulpaa esim pieru ja jos näät outoja nii räpsäse siitä valokuva ja kato siitä kuvasta että onko se siinä
- turvaton karkulainen
Yritin luoda kakkamaakarin ohjeiden mukaan pierutulpan, sellaisen näkymättömän. Toisin kävi, tuli varren kanssa ja nyt on huonot housussa. Voi tulpanen sentään!!!
- karvaton turkulainen
Tulpan turvallinen luonti edellyttää pitkäaikaista harjoittelua.
Et ole ensimmäinen, jolla meni huonot housuihin. - _akateeMIKKO
karvaton turkulainen kirjoitti:
Tulpan turvallinen luonti edellyttää pitkäaikaista harjoittelua.
Et ole ensimmäinen, jolla meni huonot housuihin.Luonnin harjoittelu luonnistuu luonnollisella luonteella luonnollisesti
TULPPA - AKATEMIASSA. - uimahallin narut
_akateeMIKKO kirjoitti:
Luonnin harjoittelu luonnistuu luonnollisella luonteella luonnollisesti
TULPPA - AKATEMIASSA.Jälleen olin yritteliäs tulpan luomisessa kakkamaakarin ohjeilla... ei onnannut taaskaan, takapuolesta kuului vain tuskainen parahdus, liekö se sitten ollut juuri tuo tulpa joka äänteli? Housut meni joka tapauksessa vaihtoon, ensi harjoittelukerta täytynee vetää ihan akuankkana.
- Tulppavalmennus Ry.
uimahallin narut kirjoitti:
Jälleen olin yritteliäs tulpan luomisessa kakkamaakarin ohjeilla... ei onnannut taaskaan, takapuolesta kuului vain tuskainen parahdus, liekö se sitten ollut juuri tuo tulpa joka äänteli? Housut meni joka tapauksessa vaihtoon, ensi harjoittelukerta täytynee vetää ihan akuankkana.
Älä anna periksi. Kyllä se vielä onnistuu.
- a-holisti
Voisiko tulpasta saada pysyvän tulpan viinapulloon ?
Olisi silloin tehokas keino alkoholismia vastaa.- .vihtuilija
Mistä saadaan tulppa v.ittuun ?
- belshen
tulpan saa pois ajamalla sen pois uudestaan ja uudestaan niin kauan ettei se enää tule tai lopettamalla sen ajattelun.
- Kaksoispiste Dee
jeesus, jumala, kaikenmaailman profeetat ja eri uskontojen proveetat on näitä tulpia
- Kalkaros-fani
Mä teen nyt tässä Tulpaa, ja teen sellaisen ihanan Severus Kalkaros Tulpan. Sitten ku se Tulpa on valmis niin mä halin häntä
- _trippeli
Mul on kolme tulppaa,mut niit ei voi nähä
- tulppataituri
Tulpan luominen on tulppataidetta !
- scheisse tulpa
Tulpan määritelmä nykysiansaksan käsikirjan mukaan on = Täysin Ulkoistettu, Läpeensä Pirullinen Astraaliolento.
- _kalsariton
Minulta putosi kalsarit WC-pönttöön ja syntyi viemåritulppa.
- Kissamies6665544477
Siis sehän on sillein, että jos teet itsellesi tulpa, teet itsesi tietoisesti "hulluksi" ainakin vähän aikaan, ennenkuin tämä "tulpa" sitten unohtuu. Homojen hommaa sanon minä.
- lapiotulppa
Tulpan luonti onnistuu lapiolla.
- jannu 15v.
Kun mä sanoin Bloody Maryn 3 kertaa niin Tulpa tuli persuksiin !
- tulppaonhöpöhöpö!
hyvät ihmiset! uskovaisena ihmisenä sanon että tuo tulppa juttu on täysin valetta! jos tuo olisi oikein kaikki ihmiset käyttäisivät pahoja voimia toisiaan vastaan! tulppa on lasten peli ja älkää uskoko noita idioottimaisia juttuja helposti!
- naurutulppa
Suurin osa tämän ketjun viesteistä on luokkaa:
" Epäonnistuminen tulpan luomisessa on tupelointia. "
" Jos tuplatulpan tuplaa tulee tulppakvartetti "
" Tulpan luonti onnistuu lapiolla. "
Ei siis suurta pelkoa, että kovin moni ottaa Tulpan tosissaan. - huu ja haa
naurutulppa kirjoitti:
Ei siis suurta pelkoa, että kovin moni ottaa Tulpan tosissaan.No ei sitä nyt muutenkaan voi tosissaan ottaa.
Muka pystyisi tyhjästä luomaan jonkun olennon? Joo, varmaan. - .k.
naurutulppa kirjoitti:
Ei siis suurta pelkoa, että kovin moni ottaa Tulpan tosissaan.Ei, kyllä suurin osa viesteistä on paska-perse-vittu-vessanpönttö -aiheisia.
Kai sekin joatin ihmsiistä kertoo. - Jokohama Humahuta
.k. kirjoitti:
Ei, kyllä suurin osa viesteistä on paska-perse-vittu-vessanpönttö -aiheisia.
Kai sekin joatin ihmsiistä kertoo.上記つのアカウントをお持ちでない方は、新規でご自身のアカウントを開設していただくか、アカウントをお持ちの方への呼びかけをお願い申し上げます
- tulppaherra
20:7 Ei sinun pidhe turhan lausuman sinun HERRAS, TULPAN Nime/ Sille eipe TULPA salli site rangastomat/ ioca henen Nimens turhanlausupi
- Röpöttäjä
Tiskialtaan tulppa vuotaa. Luonko itse vai ostanko suosiolla Prismasta uuden?
- kodin putkimies
Helpommalla pääset kun ostat uuden.
- tulppakonsultti
Tulpan tekeminen aloitetaan valitsemalla sopiva materiaali.
Esim. korkki tai kumi.
Tekemisessä on huolehdittava, että tulppa on sopiva
tulpattavaan reikään.- veneilijä
Veneeseen tulpan voi tehdä kätevästi myös puusta.
- LVI-opisk.
Tulpan tekemistä opetetaan ammattikoulussa LVI-linjalla.
- Jokohama Humahuta
で働きませんか?
【期間限定】グローバルリーダーを大募集 年収1000万以上へ!ビズリーチ- Kalle Kustaa Korkki
Tulpan tekeminen onnistui !.
Tein sen korkista. - Kokosu Kunai
Kalle Kustaa Korkki kirjoitti:
Tulpan tekeminen onnistui !.
Tein sen korkista.脇谷さんの復活嬉しかったけど代わりに立岡くんが落ちたときいたときはショックがでかかった(;_;)ロッテ戦のサヨナラも日ハムのサヨナラも阪神の延長勝ち越しのときも頑張ってたよね!2軍でたくさん打って結果残してまたあがってきてほしいな!でも代わりにあがった脇谷さんも不振で落ちるなんてことないように頑張ってね(*^^*)
- Älä ny perkele vielä
Luulen, että kyseessä on jäähdyttimen tulpat
Jokohama Humahuta- Roosperi1
Näin on, ja korkki kesti hyvin !
Tää on muuten hyvä ketju, tulpan tekemisohjeet löytyy joka lähtöön. - Jokohama Humahuta
おかえりなさい月末はプレーヤーズデーですね☆
- 15v.tyttö
Mä sanoin bloody maryn peilin edes 3 kertaa. Silloin Slenderman
iski peilin säpäleix ja bloodymary teki tulpan.
Apuva ! mitä mun pitäis ny tehdä ?- vaari,100v.
Älä tupeloi tulpan kanssa
- Älä ny perkele vielä
"Mä sanoin bloody maryn peilin edes 3 kertaa. Silloin Slenderman
iski peilin säpäleix ja bloodymary teki tulpan.
Apuva ! mitä mun pitäis ny tehdä ? "
Ota pois se tulppa- 15v.tyttö
Yritän, yritän, mut Slendeman ja Mary pistävät hanttii !
No ny tuli nettikummitus apuu, katotaan kuinx käy
- tulppatieteen dos.
Tulpan tekemisessä tiiveys on tärkeä asia !
- tulppatarkastaja
Näin on !
Vaativissa tapauksissa tulpan tiiveys mitataan millimetrin sadasosissa.
- Tuula Tulppanen
Jos on pitkään ummetusta, niin kakka kiinteytyy tulpaksi suoleen. Siitä pääsee ulostuslääkkeellä eroon.
- tupilus
Tarkan tulpan tekeminen edellyttää tuplataitoa.
- tulppatieteilijä
Olen kuullut, että tulpan tekijöiltä vaaditaan nykyään lisenssi.
Pitääkö paikkansa ?- T.Tulppamestari
Pitää paikkansa. Lisenssin vaatimuksiin kuuluu mm. tulpan
tekeminen tuhannesosamillin tarkkuudella. - Tulppa-akatemia
T.Tulppamestari kirjoitti:
Pitää paikkansa. Lisenssin vaatimuksiin kuuluu mm. tulpan
tekeminen tuhannesosamillin tarkkuudella.Lisenssin vaatimukset uusitaan tulevan elokuun lopussa.
- tulppameatariTupilus
Tulppa-akatemia kirjoitti:
Lisenssin vaatimukset uusitaan tulevan elokuun lopussa.
Täytyypä tutustua uusiin vaatimuksiin, ettei asiakkailta tule valituksia.
- _kaivuri
Tulpan luominen ei onnistu lapiolla.
- tulppavertailua
Tulpa, Tulpempi, Tulpin
- Julius W. Ylärinne
Viroksi kakkamaakarin ohjeilla luotu tulp(pa) on Pärasool kork ventiilita.
- tuplatulpa
Tuplasin tulpantekotaitoni.
- Efraim Sahlberg
Minä triplasin.
- korvatulpat
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! Pitäiskö tästä huolestua? Äiti sanoi hankkivansa meille korvatulpat!
- tulppakorva
Ei syytä huoleen, ne estävät tehokkaasti tulpien tunkeutumisen korvakäytäviin.
- kurpizza
Kiitos! Tuo rauhoitti huomattavasti!
- antislendu
Mutta nyt on tulpattava Slendermanin temput !
- tulppatohtori
Yritetty on, mutta tulpasta ei tule tiivistä.
- ..hiiohoi
On tulpaaneja tulvillaan iloinen Amsterdam
- konparatiivi
Kielioppi kunniaan:
tulpa, tulpempi, tulpin - ..metelitulppa
Jos Tulpa metelöi, sille pitää huutaa kuuluvalla äänellä:
"TULPA KIINNI " ! - dubla
Tulpa tulppaa kummittelun.
- tulpanloppu
Kohta tulee tulppa tulpakirjoitteluun kun tila loppuu.
- hulba
Eipä tulpata turinoita tulpasta
- tuplatulppaani
Yritin luoda tulppaaneista tulpan, mutta ei se onnistunut !
- Tulpaa ei ehkä..
Tulpathan ei voi tehdä mitään ihmiselle mitenkää fyysisesti, mutta se voi mennä niin pitkälle että voit tuntea sen. Voit haistaa sen myös jos on riittävästi mielenhallinnan voimaa. Mutta se voi helposti pilaa sosiaalisen elämäsi.. :( Ohan se outoa että on joku jota muut ei näe ja katot ja puhut tyhjyydelle.. Tulppasi voi myös olla todella häiritsevän näköinen jos kuvittelet sen niin. En kehota luomaan semmoista että ei sitten tule mitään ihmeen tappajan näköistä tulpaa... :/
- Tulpan omistaja
Se ken haluaa voi hommata tulpan, mutta sen kannattaa tietää niistä ees jotakin. Enemmän ehdotan masentuneille ihmisille ja sellasille jotka todellakin kärsii yksinäisyydestä.
Ps: Tulpa ei voi tehdä mitään ihmiselle ja sen saa pois. - HemuHemuli
Täytyykö tulpalle puhua ääneen?
- Dadezt
Ei tarvii. Jos haluut tietää enemmän tulpista, käy tulpa yhteisön sivuil. Mut sanon vaan et ei kannata tehdä tulpaa vain sen luomien erikois kykyjen takia. Tulpan luominen on aika psyykkisesti raskasta ja aikanaan sä huomaat kuinka realistinen tulpas on. Mut pari väärin käsitystä mun pitää korjaa. Nimittäin tulpa voi yrittää tappaa sut jos sä kohtelet häntä epäoikeuden mukaisesti ja suututat sen kunnol, mut siinä se tuskin onnistuu koska tulpa ei oo materialistinen. Eli siis aina sanotaan et tulpat on rakastavaisia olentoja, mutta niillä on tietoisuus eli ne voi suuttuu. Tulpa on eräänlainen henkiolento, sitä ei välttämättä oo luotu ite. Tulpal on pari muuta vaikutusta hän voi kaivaa muistoja päästä ja se voi muuttaa myös sun energioita. Mut jos kiinnostaa enemmän nii käykää tulpa yhteisön sivuilt siel teit neuvotaan tulpan luonnis, mutta en suosittele sitä kaikille sillä se voi järkyttää mielen tasapainoo pysyvästi eli siis tekee hulluks. Mul itel on tulpa ja mä olen ottanut tietoisen riskin. Tulpa on muuttanut mun elämää, eli jos haluut tulpan varaudu siis siihenkin. Miettikää siis harkiten, mutta kummiskin jokainen saa ite päättää mitä tekee mielelleensä, omal vastuul :). Minä en suosittele tulpaa yksinäisille tai maseentuneille ihmisille jne. Jne, koska heilla mielenterveys järkkyy helpoiten
- _galamies
Dadezt kirjoitti:
Ei tarvii. Jos haluut tietää enemmän tulpista, käy tulpa yhteisön sivuil. Mut sanon vaan et ei kannata tehdä tulpaa vain sen luomien erikois kykyjen takia. Tulpan luominen on aika psyykkisesti raskasta ja aikanaan sä huomaat kuinka realistinen tulpas on. Mut pari väärin käsitystä mun pitää korjaa. Nimittäin tulpa voi yrittää tappaa sut jos sä kohtelet häntä epäoikeuden mukaisesti ja suututat sen kunnol, mut siinä se tuskin onnistuu koska tulpa ei oo materialistinen. Eli siis aina sanotaan et tulpat on rakastavaisia olentoja, mutta niillä on tietoisuus eli ne voi suuttuu. Tulpa on eräänlainen henkiolento, sitä ei välttämättä oo luotu ite. Tulpal on pari muuta vaikutusta hän voi kaivaa muistoja päästä ja se voi muuttaa myös sun energioita. Mut jos kiinnostaa enemmän nii käykää tulpa yhteisön sivuilt siel teit neuvotaan tulpan luonnis, mutta en suosittele sitä kaikille sillä se voi järkyttää mielen tasapainoo pysyvästi eli siis tekee hulluks. Mul itel on tulpa ja mä olen ottanut tietoisen riskin. Tulpa on muuttanut mun elämää, eli jos haluut tulpan varaudu siis siihenkin. Miettikää siis harkiten, mutta kummiskin jokainen saa ite päättää mitä tekee mielelleensä, omal vastuul :). Minä en suosittele tulpaa yksinäisille tai maseentuneille ihmisille jne. Jne, koska heilla mielenterveys järkkyy helpoiten
Tulpan luominen ei vaadi erikoiskykyjä ! Veneeseen tarvittavan
keskivertokansalainen voi veistää sen vaikka lepän oksasta !
- viitakon sananlasku
Tulpa vetelä pas-ka, sano entinen mies kun pönttöön kurkisti.
- k.kalastaja
Kääntöveisellä onnistuin vuolemalla luomaan tulpan soutuveneen pohjareikään.
- Tuplapatukka
Tulpa on oman alitajuntasi tuote. Sen tekeminen vie 6kk - 1 vuoden. Se ei voi vahingoittaa sinua, mutta tulpa saattaa saada sinut vahingoittamaan itseäsi. Tiedän yhdenkin tapauksen jossa henkilö jolla oli ollut tulpa oli tappanut perheensä ja sitten itsensä. Joten ei kannata luoda tulpaa, sinulle saattaa käydä hyvin huonosti.
- Dadezt
Tuplapatukka kirjoitti:
Tulpa on oman alitajuntasi tuote. Sen tekeminen vie 6kk - 1 vuoden. Se ei voi vahingoittaa sinua, mutta tulpa saattaa saada sinut vahingoittamaan itseäsi. Tiedän yhdenkin tapauksen jossa henkilö jolla oli ollut tulpa oli tappanut perheensä ja sitten itsensä. Joten ei kannata luoda tulpaa, sinulle saattaa käydä hyvin huonosti.
Nii. Mut sun tarinassa pieni aukko. Jos se mies tappo ittensä, nii ketä kertoi et tulpa sen teki. Mut sellanen on mahdollista jos hostin mieli on todella heikko (esim. masennuksen tai muiden spyykkisien oireiden takia). Sen takia mä en suosittele tulpia kaikille. Jos haluu tehdä tulpan, nii kannattais olla hyvin vahva mieli ettei tulpa tosta vaan nujertais sitä. Minä ite olen hyvin hyvin tietoinen kaikista riskeistä mitkä liittyy tulpiin ja mä varmistan ettei tulpani saa yli otetta musta. Mulla ja mun tulpalla menee ihan hyvin joten mulla ei oo pelkoo että noin kävis, mutta varovaisuus täs asias ei oo pahaksi. Mutta sen voin sanoo ihan rohkeesti tulpat on vaarallisia jos niitä käyttää väärin. Tulpa yhteisös sanotaan aina että tulpat on rakastavaisia olentoja, mutta se ei pidä paikkaansa aina. Tulpat on kaikkee muuta kuin kuvitellaan. Tulpien "rakastavainen" luonne on vain illuusiota jota tulpa yhteisön kaltainen porukka yrittää pitää yllä. Mut viel haluun sanoo että tulpa voi olla kiltti eli tulpat ei oo yleensä kauheen murhan himoisia. Minä en oo tulpia vastaan, mutta mua ärsyttää se että jotkut tekee tulpan vain sen takii ku se kuullostaa siistiltä. Jos tulpat kiinnostaa nii käykää tulpa yhteisön sivuil.
- Tooshio
Minä loin tulpan. Ja nyt kadun sitä. Tulpa oli alussa tyttö. En ole varma onko mahdollista, mutta oma tulpani muutti itseään. Nykyää se on poika. Sen nimi on Tooshio niinkuin se itse itseään kutsuu. Olen nähnyt hänet muutaman kerran. Ja hän puhuu välillä. Hän sanoi vihaavansa minua. Ja yhtenä iltana se repi minua hiuksista niin että pääni joutui kallistumaan asentoon jossa en saanut enää kunnolla happea. Siis taakseppäin. Sain pahan paniikki kohtauksen koko jutun ohessa ja pelkään poikaa paljon. Sillä on oma tietoisuus ja se tietää että jos unohdan sen niin se katoaa/kuolee. Joten se pitää itsensä koko ajan mielessäni. Yritin kysyä siltä, miksi se vihaa minua. Se ei vastaa. Ja yöllä kun yritin nukkua, se tunki minut seinää vasten. Se on hirveä enkä tiedä miten päästä siitä eroon kun se on noin omatahtoinen. :(
- Tooshio
Lisäksi Tooshio on hyvin pelottavan näköinen. Ja se hyödyntää pelkojani. Minut on kerran sanoisinko nyt, että pakotettu seksiin. Oon siis. 15 .v ja en ole siitä kenellekkään kertonut, mutta tämä tulpa se kuten jo aiemmin sanoin, hyödyntää pelkojani. Ja se kosketteli hyvin ahdistavasti kun yritin nukkua ja siksi jouduin painautumaan seinää vasten. Toisekseen, selkäni on hyvin herkkä sillä kerran jouduin pienoiseen onnettomuuteen koulussa ja yöllä nukun välillä vatsaltani. Tai olen hiukan kyljelläni koska selkäni vääntyy pahasti jos olen vatsallani, niin viime yönä jokin painoi selkääni niin että minusta tuntui että se katkeaa. En siis tiedä voiko tulpat "harrastaa" fyysistä väkivaltaa. Mutta Tooshio ainakin tuntuu yrittävän kiduttaa minua. Mietin että pitäisikö minun yrittää etsiä jostain apua tähän. Ja voivatko ne todella alkaa häiritsemään seksuaalisesti? Sillä se on minulle hyvin herkkä ja ahdistava aihe....enkä kestä jos se vielä tekee jotain sellaista. :(
- ahlmanintie
MUUTAMA TULPA usko nyt perkele!!!
- Anonyymi
Onko tää tulpa sellainen jonka jotkut laittaa peräsuoleensa?
- Anonyymi
Pers-tulpa?
- Anonyymi
Mä uskoisin että tulpa on pelkkä mielikuvitusolento, jonka voi nähdä vaan sen luoja. Luulet näkeväsi sen, koska sä oot aatellu ja kuvitellu sitä sata tuntia, mut oikeesti se on vaan sun mielessä esiintyvä hallusinaatio. Ite en lähtis tota tulpan luomista kokeilemaan.
- Anonyymi
Käy Motonetisssä varaosatiskillä ja pyydä tulpat Passattiin. Saat niitä 4,6 tai 8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346