Kaikki tänne joilla on Sims 2 Autiosaari pleikka 2:lla!!!!!!!! Mä tarviin apua niissä hieroglyfeissä.
Onko tääl ketään joka on päässy koko pelin läpi? Siis että on löytäny ne hieryglyfin palasetkin????
Multa puuttuu vielä 1, eikös niitä 9 pidä olla!
Ja multa voi kysyä apua siinä pelissä, autan parhaani mukaan! :)
Oon melkeen päässy läpi sen ja tiiän 2 tapaa miten päästä pois saarelta!
Hieroglyfit Sims Autiosaaressa!!!!!
3
1563
Vastaukset
- KadmaNeeChan
1. saari (olet varmaan jo löytänyt): Aarnioviidakko, haaksirikkolaguuni, satamaranta eli 3 kpl. 2. saari: Merirosvoluola, kallokiven viidakko, itäinen tasanko, eteläjoen viidakko eli 4 kpl. 3. saari: Eteläinen laavalepikko, lähdetasanko eli 2 kpl, katseleppa saman tien eteläjoen viidakon rannalta ja eteläisen laavalepikon ''korokkeelta'' sitä palaa, nuo kaksi ovat sellaisia piiloittelevia vekkuleita, itse en meinannut heti löytää kun ekan kerran pelasin... sillon kun se tuli? juu... ja muuten oletkos vielä löytänyt yhtään karttapalaa? siinä on sulla tekemistä jos aijot ne saada! ^^
p.s. vastasin edelliseen viestiisi samasta aiheesta >.Löysin itse viimeisen hieroglyfin, (olin löytäny sen jo aikasemmin ni oli pakko mennä uuestaan tutkiskelemaan ku peli sillon vamas.)
Ja aarrekartan palaset löysin ku katoin yhtä vanhaa keskustelua ja siellä luki ne _kaikki_ ! :D- Eveliina1
Kiitos avusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886