Tapsalle oikein hyvää vuotta 2011! Vaikkakaan ei ollut Tapsan kotisivuilla hyvän joulun toivotusta faneille saatika uudenvuoden toivotuksia...ihmettelen hieman.
!!!
5
268
Vastaukset
- Gilla*
Joo, onnellista vuotta 2011 tapsalle minunkin puolestani vaikka olen kanssa vähän pettynyt kun ei taosa sen vertaa voinut vaivautua ,että olisi hyvät Joulut ja uudet vuodet faneille kotisivuillaan toivottanut. Jos ei itse osaa käyttää konetta, niin olisi vaikka Ninan pyytänyt kirjoittamaan sen puolestaan.
- Tapsuliini Kansa
Kiitoksia "santraliini" ja "Gillaliini"!
Ei mulla oo aikaa toivottaa teille mitään jouluja tai vastavaa: I got a Life you know, toisin kuin eräät muut....
Terveisin teidän märkä päiväunenne,
TapsuliiniHEHHEH vaan niin. Ei OIKEE Tapsa tolleen kirjottais. Kaikenmaailman vääräleuka"Tapsuliinit" on sitten asia erikseen.
Mä haluun kans toivottaa Tapsalle kaikkee hyvää alkaneelle vuodelle. Kiva olis ollut lukea Tapsan uudenvuoden- tai joulutervehdys, mut ehkä tuo Tapsan väsäämä nätti jouluruno ajoi nyt tälläkertaa sen saman asian.
- meikkä
Kertoo hieman Tapsan suhtautumisesta faneihin jos ei vaivaudu omilla sivuillaan edes sen vertaa. Eihän tuon muutaman sanan kirjoittamiseen olisi mennyt juuri mitään aikaa. Nuo joulun ja uudenvuoden toivottamiset on sellaisia perusjuttuja joihin pitäisi artistin vaivautua joa on kerran saanut omat sivutkin aikakiseksi!
Tuo runo oli kirjoitettu jo joulukuun alussa joten ei kyllä korvaa mitään hyvän joulun ja uudenvuoden toivotusta!
Mitä tästä opimme?!- hmmmmmm..
Kaippa hällä sitten jotain tärkeämpää tekemistä oli, ettei juolahtanut mieleen faneja muistaa joulu-tai Uudenvuoden tervehdyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372917- 1302468
- 422147
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201798- 401399
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24992- 114934