Aion asua ensi kesän pakussa

Hulmuharjainen...

Suomi24 on paras paikka jos haluaa kuulla vastaväitteitä, vittuiluita ja haaveiden alas ampumista. Joten heittäkää kapuloita rattaisiin.

Suunnitelmani on villi. Oon 18, pääsen amiksesta huhtikuussa. Sit pakkaan työkalulaatikon autoon ja rupeen kierteleväks käsityöläiseks. pakkaan autoon riippumaton ja hitsaan sinne jotku koukut sisäkulmiin. Nii auto tosiaan on VW transporter, diesel 1.6 ja vuodelta 88.
Kylkeen maalaan tietty kukkasia ja kiekuroita ja ties mitä :D

onko realistista?
Kyl mä ton teen, jos pystyn.
Muilla tälki foorumil on joku kohde ja päivämäärät ja reitit.. Mut minä haluisin vaan olla. Onko mahdollista?

16

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jööran

      Niinhän noi romanikerjäläisetkin reissaa ympäri eurooppaa,kai meikäläisilläkin on samat oikeudet.Jos löpö loppuu kesken niin paikalliseen sossuun rahaa hakemaan.Hyvä idis taidan lähteä minäkin.

      • Hulmuharjainen

        Pakkaan työkalut messiin ja kengitän hevosia. Sillä löpörahat. Jos kuitenkin loppuu, pysäköin metsän laitaan ja villiinnyn.


    • Hauskaa reissua

      Kunnon tyomiehen auton pitaa herattaa luottamusta. Maalaa siihen tyokaluja puh.numero ja muuta rekvisiittaa, joka liittyy ammattiisi. Sitten paikallislehteen ilmoitus, milloin kisalli on kylalle tulossa. Ideaa noudatin -70 luvulla ja oli pirun kivaa. Ps. Minulla oli kleinbus wolkkari. Ne ajat haluaisin takaisin.
      Sitten sattui vahinko. Menin lavatansseihin ja minut kaapattiin.

      • empä kerro

        Hei! Voit maalata pakun valkoiseksi punaisella maalilla risti molemmille puolille teksti intiimiä
        hierontaa. Ei kannata laittaa työkaluja, varastetaan
        Joskus Portugalin Vilamourassa tapasin suomal.miehen, jolla oli paku mukana, esitteli itsensä, oli tampere-
        laista kauppias sukua


      • Hulmuharjainen..
        empä kerro kirjoitti:

        Hei! Voit maalata pakun valkoiseksi punaisella maalilla risti molemmille puolille teksti intiimiä
        hierontaa. Ei kannata laittaa työkaluja, varastetaan
        Joskus Portugalin Vilamourassa tapasin suomal.miehen, jolla oli paku mukana, esitteli itsensä, oli tampere-
        laista kauppias sukua

        Kaikella kunnioituksella, mutta nyt on kyseessä työnainen eikä mies ;) Mutta viestis oli hauska ja piristävä.. Oikeen Kleinbusilla, kelpais mullekin.

        Intiimiä hierontaa .. :'D


      • hyvä liikeidea!
        Hulmuharjainen.. kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella, mutta nyt on kyseessä työnainen eikä mies ;) Mutta viestis oli hauska ja piristävä.. Oikeen Kleinbusilla, kelpais mullekin.

        Intiimiä hierontaa .. :'D

        Varmasti hyvä ja tuottoisa. Toimitilat ja asunto aina mukana!
        Lycka till!


    • iisaev
      • hulmis

    • hulmuharjainen

      matka aloitettu! :D


      neljä kertaa jääty tielle! ;)

      • Tienpäälle kesällä

        Miten matka sujuu, nyt se kesä vasta alkaa?


    • marjamirjami

      Varo tekemästä asuntoautoksi !

      Kuulinpa juttua, että selvästi asuntoautoksi muutettu auto on tuonut hurhat autoverot maksettavaksi. Eli ota etukäteen selvää, saatko laittaa esim kiinteän sängyn koppiin vai et.

      • mielikuvitusta'

        Näitä urbaaneja legendoja on loputtomiin. Mun pakun sisäosia ei ole tarkastettu ikinä. Laitat huonekalusi kiinni räikkäliinoilla, niin silloin olet kuljettamassa "muuttokuormaa lappiin" vaikka asuisit todellisuudessa koko kesän autossa. Kunnan uimarantojen, kesäteattereiden tai hautuumaitten parkkipaikoilla on yleensä hiljaista. Huoltsikoilta saat ilmaiseksi vettä ja jätepussin roskikseen. Matkaparkeissa yövyt muutamalla lantilla.


    • alpseraus

      Itse meinaan ensi kesän asua pakussa. Pitäisi ostaa pikkuhiljaa joku hyvä auto tätä varten. Tosin suomessa olen luultavasti aika pienen osan siitä kesästä. Ulkomailla enemmän nähtävää ja eläminen halvempaa.
      Kaikki vinkit on tervetulleita!

    • travelller

      Saaks mä tulla mukaan? :P

    • alpseraus

      Ainahan sitä saattaa matkaseuraa kyytiin mahtua.

      Autoa olen jo valmiiksi etsimässä niin saa varustettua valmiiks kesää varten

    • Kiertolainenz

      Mitenkähä tuommonen onnistuu talvella? Alan telttailijaksi, on vakiduuni ja varmasti parkkipaikkoja löytyy ja pakuun saa rahat, mietityttää vaan onko kovin lämmin vekotin talvella. Eipähän tarvi olla kesällä varpaillaan punkkien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe