Työvaatteet????

osta osta

Vuokrafirma Workpower hakee rakennusapumiestä mutta turvakengät, työvaatteet ja kypärä pitää kuulema ostaa itse. Onko tämä yleinen käytäntö ja laillista? Itse olen saanut aina rakennusfirmalta työvaatteet ja suojaimet.

9

2256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeistamispäällikkö

hankkii tarvittavat suojavälineet ja -vaatteet.

• Vuokrapaskat.

Työsuojeluun vaan ilmoitusta.

Kuulin saman tarinan eräältä tutultani.

Soittivat vuokrafirmasta ja kertoivat että työ alkaa 3 tunnin päästä ja turvakengät pitää olla hankittu sitä ennen.

Uskomatonta touhua.

• Voi P..se

Olisit tyytyväinen ettei sinua raiskata peräsuoleen.

Olisit tyytyväinen ettei sinun tarvitse maksaa vuokrafirmalle työstäsi.

kaikenlaisia Taneleita....

• dddddd

sama juttu täällä, turvakengät, kypärä ja suojavaatteet piti ostaa itse.
      tai ne annettiin, mutta perittiin ekasta palkasta.
      vaikka WorkPowerin sivuilla nätisti lukeekin:
      "Vuokrasuhteessa huolehdimme työntekijän palkanmaksusta, palkan sivukuluista, työterveyshuollosta, vakuutuksista sekä työvaatetuksesta."

kirjoitin asiasta WorkPowerille tänään juuri ja katson mitä ne vastaa tuohon.

epistä ja turhauttavaa ostaa suojavaatetusta lyhyeen työsuhteeseen, mikä ei ole edes omaa alaa, eikä noita kypäriä tarvitse myöhemmin missään. Turvakengät ehkä tulee jossain tarpeelliseksi myöhemminkin, mutta tulevat työpaikat varmaan hankkii työntekijöille varusteet.

• excasvrbtdiyo

Myös Carrot ilmoitti että (sunnuntaipäivänä) maanantaina vaihtuu kiinteistönhuollosta rakennukselle ja sinne pitää hankkia kypärä ja turvakengät. Ei oikein löytynyt sunnuntaina klo 19.00 mistään kaupasta. Mutta HYVÄ WORKPOWER! Te olette vieneet työn hinnasta tinkimisen aivan uusiin ulottovuuksiin, kyllä teitä varmasti kauppakamari palkitsee. Ja duunarit, kunhan törmäävät teihin kadulla yöaikaan ; )

• Hyvee businesta on

Jostain ne kalliilla paikoilla olevien toimistojen vuokra ja henkilöstökulutkin on otettava.

Mistäs luuitte niiden rahojen tulevan ?

Eikä se vuokrafirman Pomon Thaimaanmatkakaan ihan taivaasta tipahda.

• 3 elätettävää !

Huh huh Vuokratyöntekijä elättää sekä työnantajaansa että vielä Vuokrafirmaakin.
      Ei ihme että suomalainen Työntekijä tulee niin kalliiksi.

• älä anna kyykyttää

No ei kuulu työntekijän ostaa itse. Oltiin vierailulla vuokrafirmassa ja kyllä siellä kävi työmiehet sovittamassa varusteita ja ottivat sopivat mukaansa. Oli kypärät ja kengät ja haalarit ja suojalasit ja kaikki.

• TYÖVAATTEEISTA-EROON

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4865
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      423
      1539
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1014
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      968
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    Aihe