Hei, olen aiemmin aina käyttänyt Holmenkol-tuotesarjaa laskettelusuksien voiteluun. Ei näy enää kaupoissa, joten ostin Start-sarjan tuotteita, esim. BW-pohjustusvoidetta jne.
Kysymys kuuluu: Pitääkö kaikki entiset voiteet poistaa voiteenpoistoaineella (kuivattaa pohjat), vai voiko Startin pohjustusvoiteen vetää entisten päälle ja jatkaa siitä luistovoiteilla. Itse voitelutekniikan, harjat jne. kyllä osaan, kantitkin laitan....
Eli ovatko ko. merkit aivan yhteensopimattomia, vai voiko jatkaa niin kuin ennenkin.
Suksikaupat ei muuten tiedä tästä mitään, pitäis varmaan kysyä Pitskun Snyffeltä, jos on vielä hengissä.
Voidemerkin vaihto
3
397
Vastaukset
- luistaa
Jos pohjustus on kunnossa niin ei niitä tarvitse uudellee pohjustaa.
Ensimmäisellä voitelukerralla tulee jo holmenkollia ikävä.
Ja jos jotenkin saat sen kunnolla siklattua ja kiillotettua
niin ekalla laskulla tulee holmenkollin luistoa ikävä.
Hiihtomaajoukkueet ei taida startin tuotteista käyttää muuta kuin tarroja huollon takeissa :-)
Olen kokeillut monia voiteita. Laittaisin ne tälläiseen paremmuusjärjestykseen.
Huomioitu voideltavuus, luisto ja hinta
1.maplus
2.vola
3.vauhti
4.holmenkol
5.rex
6.swix
7.start- listaus
Itse nostaisin REXiä ylemmäs. Volaa voisi vähä tiputtaa, mutta muuten hyvä järjestys.
Ennen starttia ja swixiä voisi olla vähän tyhjää :-) - Start?
listaus kirjoitti:
Itse nostaisin REXiä ylemmäs. Volaa voisi vähä tiputtaa, mutta muuten hyvä järjestys.
Ennen starttia ja swixiä voisi olla vähän tyhjää :-)Vai tällaista, no onneksi sain ko. Startit Haminan Kesportin loppuunmyynnistä -80%. Taidan kokeilla kuitenkin yhteen laskettelusuksipariin, niin nähdään.
Sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866