Hei, olen aiemmin aina käyttänyt Holmenkol-tuotesarjaa laskettelusuksien voiteluun. Ei näy enää kaupoissa, joten ostin Start-sarjan tuotteita, esim. BW-pohjustusvoidetta jne.
Kysymys kuuluu: Pitääkö kaikki entiset voiteet poistaa voiteenpoistoaineella (kuivattaa pohjat), vai voiko Startin pohjustusvoiteen vetää entisten päälle ja jatkaa siitä luistovoiteilla. Itse voitelutekniikan, harjat jne. kyllä osaan, kantitkin laitan....
Eli ovatko ko. merkit aivan yhteensopimattomia, vai voiko jatkaa niin kuin ennenkin.
Suksikaupat ei muuten tiedä tästä mitään, pitäis varmaan kysyä Pitskun Snyffeltä, jos on vielä hengissä.
Voidemerkin vaihto
3
380
Vastaukset
- luistaa
Jos pohjustus on kunnossa niin ei niitä tarvitse uudellee pohjustaa.
Ensimmäisellä voitelukerralla tulee jo holmenkollia ikävä.
Ja jos jotenkin saat sen kunnolla siklattua ja kiillotettua
niin ekalla laskulla tulee holmenkollin luistoa ikävä.
Hiihtomaajoukkueet ei taida startin tuotteista käyttää muuta kuin tarroja huollon takeissa :-)
Olen kokeillut monia voiteita. Laittaisin ne tälläiseen paremmuusjärjestykseen.
Huomioitu voideltavuus, luisto ja hinta
1.maplus
2.vola
3.vauhti
4.holmenkol
5.rex
6.swix
7.start- listaus
Itse nostaisin REXiä ylemmäs. Volaa voisi vähä tiputtaa, mutta muuten hyvä järjestys.
Ennen starttia ja swixiä voisi olla vähän tyhjää :-) - Start?
listaus kirjoitti:
Itse nostaisin REXiä ylemmäs. Volaa voisi vähä tiputtaa, mutta muuten hyvä järjestys.
Ennen starttia ja swixiä voisi olla vähän tyhjää :-)Vai tällaista, no onneksi sain ko. Startit Haminan Kesportin loppuunmyynnistä -80%. Taidan kokeilla kuitenkin yhteen laskettelusuksipariin, niin nähdään.
Sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875