tuli pukinkontissa mukana tuo Gran Turismo 5. Alkuaan kokeiltuani peli oli ihan ok, mutta ei säväyttänyt, niin kuin odotin.
Oon harkinnu ratin ostoa, mutta peliä pelattuani en ole varma, kannattaisiko tuhlata rattiin 90 euroa (logitech driving force gt rattia tarkoitan), jos se ei muuta pelaamisen tuntua niin paljoa.
aikaisempaa kokemusta ratilla pelaamisesta ei hyvin paljoa ole, joten asiantuntijoiden neuvot tulisi tarpeeseen: Olisiko ratin osta tuon hinnan arvoista ja parantaako pelihaluja?
GT 5 ratin kanssa?
GT 5
1
384
Vastaukset
- dsfghj
Juuri sun haluista ei tiedä kukaan mutta mun mielestä gt5 pelkällä ohjaimella oli täyttä kuraa. Ratilla on paljon helpompaa ja hienompaa ja sillähän se kuuluukin veivata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514