Mikä Gwen Stefanin kappaleista on paras? Mielestäni ehkä What you're waiting for tai Cool.. Huvikseen nyt aloitin tämän jos joku vaikka haluaisi keskustella tästä aiheesta :D Itse olen Gwen fani ollut joitain vuosia sitten, nyt en niin paljon kuin ennen.
Gwen Stefanin paras kappale?
4
1318
Vastaukset
- .......
Tykkään kanssa tuosta What You Waiting For, sekä myös hänen levyttämistään 4 In The Morning ja Talk Talk -bändin biisistä It's My Life (olikohan viimeinen No Doubt biisi vai eka Gwenin soolobiisi?).
What You Waiting For on välillä kännykkäni soittoäänenä, se erottuu hyvin kaupunkivilinässä taskunpohjalta. - jk
en osaa sanoa
- fact
A.Bocellin kanssa laulamansa duetto myös hyvä."Its impossible.Laulavat espanjaksi.
- fact
Korjaan edellisen,ei ollutkaan stefani vaan oli C.Aquilera,sori.Somos novios.ihan hyvä sekin,samantyyppiset äänet .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.703900- 1613513
- 533119
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911895- 271737
- 441736
- 231724
- 571684
- 191587
- 181571