Osaako kukaan suositella hyvää kampaamoa Hämeenlinnassa? Mari-Mikkoon olen yrittänyt varata aikaa, mutta aina on ollut täyttä, taitaa olla aika suosittu? Keskustan Salon Janette kampaamoon sain varattua ajan, mutta puhelimeen vastasi aika ikävän kuuloinen ja kyllästyneen oloinen nainen, joten en ole varma, olenko sinne enää menossa. Onko muilla kokemuksia?
Hämeenlinnan kampaamot
23
7616
Vastaukset
- alan asiantuntija
Sakset käteen ja vessan peilin eteen seisomaan ja kas muutamassa hetkessä on asia hoidettu.
- pehmennys
ei välttämätä ole sinun hyvä, tai päinvastoin.
Kysele, koe ja opi, näin se menee parhain päin. Näethän nyt, että täällä kyselemällä löytyy niitä panettelijoita herkemmin. Jos ei saa aikaa juuri, kun haluaa, firma on huono toisen mielestä. Mutta sehän onkin merkki siitä, että asiakkaita käy. Jokaisessahan työssä on epäonnistumisia ja onnistumisia, mutta sitä kautta hiusalanyrittäjäkin oppii tuntemaan sinun hiustesi käyttäytymistä, kestoa.
Minulla on hyvä kampaaja-parturi, mutta sen löysin vain hakemalla. Ja nyt olen ollut tyyväinen n. 10 vuotta.
Mutta empä kerro, koska se ei takaisi sinulle välttämättä tyytyväisyyttä. En mainosta, en panettele täällä. - TYYTYVÄISKÄ
SAARISTENKADULLA ON MEIDÄN POPPOOLLE LÖYTYNYT JO KAUAN SUOSIKKI KAMPAAMO-PARTURI. KAIKKI OVAT OLLEET TYYTYVÄISIÄ ELI LAPSET JA VANHEMMAT
- Hiukset kuosissa
Kävin Helmi Hiusmestassa Eteläkadulla. Suosittelen kyllä.Tosi ammattitaitoista väkeä duunissa!!!
- Asiakaspalvelu
Käyn yleensä Mari-Mikossa ja tykkään tosi paljon. Leikkaa myös tyttäreni hiukset hyvin ja etenkin arvostan sitä, että EI ikinä ärise lapselle, että "pidä pää paikalla tai et saa tarraa ! "Siellä sellainen pedakoginen ote lasten hiustenleikkuuseen ja hyvin sujuu. Tänään sitten kävimme Jukolassa kampaamossa ja kokemus oli kyllä aika hirveä. Sitä alkoi arvostaan vielä enemmän sujuvia kampaamokäyntejä, joita kohdalleni osunut tähän asti. Jukolan kampaamossa toinen kampaaja oli sählännyt ajanvarauksen eikä uskaltanut tunnustaa sitä sille toiselle kampaajalle, vaan laittoi sen asiakkaan syyksi ihan "pokkana". Enpä ole ikinä ennen kohdannut asiakaspalvelutilannetta, jossa asiakasta läksytetään eikä edes anteeksipyyntöä tule. Lähtiessämme hänelle ilmeisesti tuli vähän jotain tunnontuskia, koska laittoi tiskille pikkuriikkisen lakkapullon hyvitykseksi, mutta edelleenkään ei ottanut vastuuta varsinaisesta asiasta. Huonoilla fiiliksillä sieltä lähdettiin. Kokonaisuutena oli niin uskomaton käynti, että aivan kuin olisi ollut jossain piilokamerassa.
- HiusMestaHelmiOnHuono
Helmi hiusmestassa on tosi ammattitaidotonta väkee, joo onhan e ystävällisiä, mutta työn jälki on huonoo ja aika kallista. En suositele. Paras hintalaatusuhde on varmaankin Marissa ja Mikossa
- MTV3 spotti
Jaaha. Avauksen mainos oli mennyt vanhaksi. Olihan se jo yli vuoden vanha, ja kyllähän se tietysti harmittaa kun kukaan ei sitten äitynytkään kehumaan.
No, katellaan auttaisiko tämä sun uusinta. - xxxxxasiakas
Vanhapiika Sari on taas asialla!!!!!
Lopeta Sari olet säälittävä monet kärisivät sinun huonosta työn laadusta.
Yrität mainostaa itseäsi täällä itse kerroit että kirjoittelet suomi24:ssa!!!!!!!!!!!!!!! - Asiakaspalvelu
Tuo aikaisempi viestini ei ollut tarkoitettu niinkään mainokseksi, olin vain niin tyrmistynyt tämän päiväisestä kampaamokokemuksesta, että halusin katsoa täältä keskustelupalstalta onko muilla tullut samanlaista kokemusta ja että mihin täällä HML:ssa ylipäänsä kannattasi mennä kampaajalle... Ilmeisesti Jukolassa ei juurikaan kilpailua tällä alalla ole, liekö siitä sitten johtunut tuo epäasiallinen käytös... Voisiko tänne saada jonkun uuden kampaamo-yrittäjän ?? Ettei tarvitsisi lähteä sen takia kaupunkiin asti.. Luulisi täällä asiakaspohjaa riittävän.
- kjc
Sinä se sit jaksat kitistä me vit..un
Älä täällä haukku kampaaja vaan mene rohkeasti sinne kortomaan saa..na- Asiakaspalvelu
Kielenkäytöstäsi päätellen olet kyseisen kampaajan ystävä. Tuo puhetyyli on niin samanlaista. Ja aivan varmasti kerron kokemuksestani muillekin, sitä et estä sinä eikä ystäväsikään. Toki tämä oli vain minun kokemukseni ja jollain toisella saattaa olla ihan päinvastainen kokemus, mutta silti saan sanoa oman mielipiteeni. Ja ymmärrän myös sinun reaktiosi, kyllä minäkin ystääväni puolustaisin.
- Kaikki hyviä !!!
Kaikki ovat hyviä ja ammattitaitoisia. Ihan turhaa kysellä täällä tyhmiä.
- Äiti aurinkoinen
Ihan tyhmää kysellä täällä, mikä on paras se tai se tai tuo palvelu. Jokainen kokee asiat ja palvelun eri tavalla. Joskus saa samastakin paikasta hyvää palvelua ja joskus huonoa. Kokeilkaa useita ja valitkaa se, mikä useimmiten onnistuu. En minä ainakaan osaisi pistää paremmuusjärjestykseen kampaajia enkä mitään muitakaan palveluja. Totuushan on, että "niin monta mieltä kuin miestä" kuten vanha sananparsi sanoo. Olkaa positiivisia ja ymmärtäväisiä. Myönteisyyttä asenteisiin!
- Asiakaspalvelu
Eihän tällä palstalla ole pakko käydä lukemassa tyhmiä kysymyksiä. Mutta ymmärrän hyvin, että yrittäjänä olet kiinnostunut tietämään mistä potentiaaliset asiakkaat kulloinkin puhuvat. Mutta ei se oikeasti mene niin, että voisit kommenteillasi sulkea tyytymättömän asiakkaan suun. On hyvä, että palvelun tasosta keskustellaan, ei asioiden ääneen sanominen pitäisi enää nykyisin olla mikään mörkö. Ja kyllä tämän viestiketjun avaaja tietää, mistä asiasta täällä puhutaan, joten eihän sitä ole pakko avata, jos tuntuu niin tyhmältä asialla spekulointi.
- VINK VINK
Täällä on muuten toinenkin, pidempi viestiketju, joka koskee tätä kampaamopalveluiden tasoa Hämeenlinnassa.
- Äiti aurinkoinen
En ole mikää yrittäjä, vaan tavallinen perheenäiti, mutta sinä taidat olla täällä kehumassa omaa yritystäsi tai kerjäämässä kehuja.
- palautetta
Löysin paljonkin mielipiteitä tuolta viestiketjusta: "hyviä partureita hämeenlinna ? " Ja siellä on ihan asiallistakin keskustelua aiheesta.
- Asiakaspalvelu
Keskustelupalsta on keskustelua varten. Kyllä täällä saa kehua omaa yritystä tai kerjätä kehuja. Eikä vankan asiakaspohjan omaavan kampaamon uskoisi reagoivan kritiikkiin noin vahvasti kuin tässä Jukolan tapauksessa nyt on tapahtunut.
- Tosijuttu on
Aikoinaan sain myös kauhukokemuksen Jukolan parturista (etunimi Saija). En tiedä vieläkö vaikuttaa kyseinen nainen sielläpäin. On muuten hyökkäävä ja tosi tympeä muutenkin.
- Asiakaspalvelu
Kyllä edelleen siellä on kampaajana... kuten myös tämä toinen kampaaja, joka minua läksytti eikä uskaltanut ottaa vastuuta ajanvarausmokastaan. Sen takia Saija menetti minun hiusteni raidoitus- ja leikkausmaksun sekä asiakkaan. Olisin suhtautunut muuten tapahtuneeseen kuin inhimilliseen erehdykseen, mutta tapa, jolla tilanne hoidettiin ko. kampaamossa oli luokaton. Ilmeisesti sillä toisella kampaajallla oli sitten täysi syy pelätä Saijan käytöstä, mitenkään muuten en voi ymmärtää tätä asiakkaaseen kohdistunutta hyökkäystä. Minä jäin siinä kyllä täysin alakynteen enkä saanut suunvuoroa kertoa, mitä oli tapahtunut, kun tämä toinen kampaaja heti keskeytti ja puhui päälle.
- Muotia seuraava
Kannattaa ehkä katsoa myös kampaamon sisustusta, etenkin jos on nuori ja haluaa jonkin muun kuin "mummo-kampauksen". Modernisti sisustetussa kampaamossa harvemmin on jämähdetty vanhoihin totuttuihin työtapoihin.
- lkjlkj222
Glo hair hyvä mutta tyyris
- iouoi
Dali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331