löysin kirjastosta cd-levyn: Phurane mirits, Finitiko kaalengo phurane dzilia.
Hieno levy ja upea laulaja. Voiko tai tietääkö joku tästä laulajasta tai nästä lauluista lisää?
hilja grönfors
11
962
Vastaukset 11
- Grönfors
vaikka ei ole kuin 50 mutta on jo mennyt mummoksi siis ulkonäöltään ja olennoltaan. Hyvinhän se on laulanut, mutta ei sekään enään onnistu niin välijästi kuin aikaisemmin.
- Vaalea Sveitsistä
No ei minun mielestäni ole mennyt mummoksi, vaan kovin kaunis hän on
http://www.taidelaari.fi/Members/laulumies/kuvat/hissu_jukka-2.jpg/view - Grönfors
Vaalea Sveitsistä kirjoitti:
No ei minun mielestäni ole mennyt mummoksi, vaan kovin kaunis hän on
http://www.taidelaari.fi/Members/laulumies/kuvat/hissu_jukka-2.jpg/viewtiijätkös mitäs mummo sanoi kun näki toisen mummon?
- Vaalea Sveitsistä
Tässä linkki netistä missä hän laulaa suomeksi kolme laulua
- kuultelija
Vaalea Sveitsistä kirjoitti:
Vanhuus ei tule yksinään
http://www.myspace.com/hiljagronforsKiitos linkistä. Osaako joku kertoa onko muita kaaleen lauluja cd.llä. Vaikka kotiäänityksiä?
Ei Hortto Kaaloa.
Kiitos. - Vaalea Sveitsistä
kuultelija kirjoitti:
Kiitos linkistä. Osaako joku kertoa onko muita kaaleen lauluja cd.llä. Vaikka kotiäänityksiä?
Ei Hortto Kaaloa.
Kiitos.Netissä on paljon kaaleitten kotiäänityksiä
http://www.youtube.com/watch?v=t203B_uzmCc&feature=related
Pleraa tässä edestakaisin
ja voit näin ainakin kuunnella ja katsella esityksiä
- kirjastontäti
Tuo on laitoslöytö.
Löytötavara, joka otetaan talteen kirjastosta = laitoslöytö.
Voimassa olevan löytötavaralain ja -asetuksen mukaan julkisesta tilasta talteenotetusta löytötavarasta ei viranomainen voi maksaa löytöpalkkiota. - Anonyymi00009
Ei laula omalla rRonani puhe ääntä laulu ääntä käyten kaikki syoneksi
- Anonyymi00013
Hissu on nuoresta lähtien ollut hyvä laulamaan ja todella lahjakas musikaalisesti, mutta vasta vanhemmalla iällä pääsi täysimittaisesti lähtemään musiikkimaailmaan mukaan.
Hyvin ja kauniisti tosiaan laulaa, vaikka totta kai ikä on alkanut näkymään tai oikeastaan kuulumaan äänessä. Mutta niinhän se useimmiten laulajilla käy, äänihän muuttuu muutenkin iän myötä. Ja hän on nykyään kuitenkin jo yli 70-vuotias.
Hän oli myöskin tällä Palefacen Saapuu elokuun yö-kappaleella mukana laulamassa kertosäettä.
Sopii niin täydellisen kauniisti yhteen Palefacen räppääminen ja Hiljan lauluosuus.
Hieno asia, että Suomessa on tämän tyylinkin kulttuurivaikuttaja. Lisäksi käsittääkseni Hilja Grönfors myöskin ehti elämään tätä vanhan ajan kiertolaiselämää. Niin on todella hyvä asia, ettei hänen tarvitse enää "elää metsissä", kuten romanit joutuivat vielä niinkin myöhään kuin 70-luvun alkupuolelle asti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477