Håkans bar

Onkohan olemassa?

Onko tuo Håkans bar edelleen olemassa? Olisi hauska kuriositeetti käydä tsekkaamassa, on ohjelma sen verran dorkan kuvan näistä ihmisistä siinä baarissa antanut. Olemme kuitenkin aika varmoja että se on mennyt nurin, ainakin sillä nimellä / johtamisella. Ei voi mikään business kannattaa tuolla tavalla.
Mutta jos vielä siellä on niin täytyy se nähdä. Kerro siis viimeisimmät tietosi!

Ja nyt kun joku taas juuri aikoo kirjoittaa, että mitä kannattaa matkustaa noin kauas vierailemaan ruotsibaariin niin tiedoksesi, minusta on hauska käydä katsomassa erilaisia paikkoja, jotka ovat jostain tuttuja. Esim Vittula baari Budapestissa oli tälläinen. Avoimin mielin matkaan ja saa paljon hauskoja kokemuksia!

21

3726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdoton yhtälö

ja myös viimesessä jaksossa se selviää ja toiminta loppuu....olisi ollutkin aika mahdoton yhtälö että tuo baari olisi kannattanut kun miettii henkílökuntaaa..kukaan heistä ei tiennyt alsta mitään ja koko ajan ihmettelin miksi juuri heidät valittiin töihin ko baariin...itse Hågan nyt on asia sinänsä ja kaikki muu kiinnosti kuin työnteko. Yrittäminen on lujaa työtä myös Thaimaassae ikä tuomoinen leikkinen johda muuhun kuin epäonnistumiseen.

• 3+16

Ei kai kukaan oikeasti kuvittele ,että ko. baari todellakin toimisi Thaimaassa.
      Viihteellisenä ohjelmanakin se oli mielestäni huono.

• hdshgksbkhh

Itsekin olisin ihan ehdottomasti tahtonut käydä ko. tossariteevestä tutussa baarissa juuri sen kotikutoisen meiningin ja "bussipysäkiltä" repäistyn (mutta reippaan) henkilökunnan takia. Googlasin jopa tätä mestaa.

Ja jos minä, niin samasta syystä moni muukin ..

• hdshgksbkhh

Ens viikolla se on sitten skål på sunkin loistavat liikeideat ihan itse siellä paikan päällä, realisoituna!

• Matka lähestyy
      • hdshgksbkhh

.. mitäs minä sanoin.

Håkans bar är eräs tunnetumpia ja käydyimpiä ruotsalaiskohteita Phuketissa. Kyllä ruotsalaiset ymmärtävät ( ja osaavat jalostaa ja laajentaa) hyvän liikeidean päälle ihan toisella tavalla kuin suomalaiset!

• www.com
        hdshgksbkhh kirjoitti:

.. mitäs minä sanoin.

Håkans bar är eräs tunnetumpia ja käydyimpiä ruotsalaiskohteita Phuketissa. Kyllä ruotsalaiset ymmärtävät ( ja osaavat jalostaa ja laajentaa) hyvän liikeidean päälle ihan toisella tavalla kuin suomalaiset!

Jos HåkansBar kannustaa Thaimaan matkailuun niin ... lopun voitte arvatakin.

Täällä Thaimaa sivuilla on jonkun verran ollut keskustelua siitä mikä on aitoa Thaimaata mikä ei.
        Toki monelle riittää Phuket ja Pattaya tai Bangkokin Suuri Temppeli. Hyväksytään se.

Omasta kokemuksesta sanoisin kuitenkin,että mitä enemmän liikkuu ns. turistialueiden ulkopuolella sitä
        enempi saa irti ja näkemys maasta ja sen kulttuurista syvenee.

Anyway. Antaa kaikkien kukkien kukkia
        p.s.
        .Pohjois-Thaimaassa Chiang Rai'ssa alkoi muuten juuri vuotuiset maankuulut kukkafestivaalit.

• hdshgksbkhh
        www.com kirjoitti:

Täällä Thaimaa sivuilla on jonkun verran ollut keskustelua siitä mikä on aitoa Thaimaata mikä ei.
        Toki monelle riittää Phuket ja Pattaya tai Bangkokin Suuri Temppeli. Hyväksytään se.

Omasta kokemuksesta sanoisin kuitenkin,että mitä enemmän liikkuu ns. turistialueiden ulkopuolella sitä

p.s.
        .Pohjois-Thaimaassa Chiang Rai'ssa alkoi muuten juuri vuotuiset maankuulut kukkafestivaalit.

Millään muulla matkailupalstalla ei jaotella näin jyrkästi JOKO-ThAI. Ikäänkuin ei samalla reissulla ehtisi nähdä kulttuuria, orpokoteja, kukkafestivaalit, dragshown ja Håkanin baarin.

Minä ainakin ehdin.

• että näitä löytyy
        www.com kirjoitti:

p.s.

Että joku taas aloittaa tuollaisen kommentoinnin. Kuten sanoin alkuperäisessä kirjoituksessani, minä tykkään käydä tsekkaamassa kuriositeetteja kun paikan päällä olen. Tuskin nyt sentään kovin moni jonkun baarin takia Phukettiin tai muuallekaan matkustaa, mutta kun siellä sitten on niin miksi ei kävisi. Jos ko saarelle menee niin ei sitä oikein voi pysytellä turistialueiden ulkopuolella. Koko saarihan on sitä.

Ja olen käynyt Chiang Raissa, pidin paikasta oikein paljon vaikka ei siellä juuri silloin ollutkaan kukkafestareita. Tajuat varmaan kyllä itsekin että sekin on turistimesta, koska sinä turisti sinne menet. Kiersin 2001 pohjoisessa Thaimaassa aika laajasti enkä löytänyt yhtään paikkaa missä meille ei olisi kaupusteltu samaa turistikrääsää, lukuunottamatta pohjoisen Kiinasta muuttaneen heimon kylää. Hekin kyllä kuulemma osallistuvat turistikrääsän myyntiin mutta eivät omassa kylässään. Siellä he saivat tuloja meiltä turisteilta jotka veimme sinne esim koulutarvikkeita ja riisiä. Kaikkialla muualla, jopa Laosin syrjäisellä saarella, oli ihan samat roinat myynnissä. Vähän vähemmän kojuja vain. Paljon siitä reissusta sai irti mutta niin varmasti saan Phuketin matkastakin.

Ei pidä halveksi muita vain siksi että he ajattelevat avarammin kuin sinä ;o)

Kiitos niille jotka vastasivat kysymykseeni!

• mmm'

Håkanilla taitaa mennä hyvin, avasi juuri ennen joulua Håkan´s bar 2 karonille. Järjestää myös jonkinlaisia päivä-/bileristeilyjä...

• Tutuli

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruotsinlaivalla_24h
        Viimevuonna kyseistä tositv-sarjaa esitettiin kanavalla TV Viisi
        Sama Håkan toimi Cinderellalla baarimikkona.

http://hpguru.net/ruotsinlaivalla-24h-sarjan-kolmas-tuotantokausi-tv-viidella/

• Patongille jatkossak

Baari toimii ainakin Patongilla. Palattiin Patongilta 7.1. Keskiviikkona 5.1. imaistiin baarissa viimeiset happy hour coctailit. Käytiin kolmen viikon loman aikana kaksi kertaa. Baari sijaitsi sopivasti hotellimme ja Bangla Roadin välillä. Ainoa asia mikä pikkuisen ko. baarissa harmitti, että molemmilla kerroilla joutui korjaamaan laskua. Eka kerralla oli ylimääräisiä juomia ja toisella kerralla hinnat väärin. MUkava pikku baari. Iltasella noin klo 20 aikoihin näytti olevan täynnä ruokailijoita. Meidän molemmat piipahdukset tapahtuivat eskipäivän aikoihin.

• puppe_

pyllistyitkö håkanille?

• kumni

pyllistyin

• Hejasverige!

Oli Håkanin bar ainakin viime helmikuussa Hotel Club Andamanin vieressä rantakadulla.Siisti ja suosittu paikka. Itse Håkan tarjosi meille drinksutkin:D)

• Heidi_799

Håkan on avannut toisenki baarin,eli niitä on siellä nyt kaks.

• jj

siellähän se oli, tosin en käynyt. Håkanin nähtiin kaksi kertaa ostarilla vaateostoksilla

• kahån.

Toimii,edelleen.

• Heidi_799

Karonilla on Håkans Bar jossa hän on itte töissä. Patongilla (telkkarissa nähty) on olemassa, mutta Håkanilla ei ole enää mitään tekemistä sen baarin kanssa.

Käytiin moikkaamassa ja oli tosi mukava.

• Steevvani

Justiin kattelin tanaan hookanin baarissa formuloita, hyva kimi!!!
        Oli kylla vasta viides...
        Eipa ite hookania nakyny mutta muuten mukava baari. Kalja halpaa ja ruokakin ok, hiemAn pienet annokset. Tosiaani karonilta loytyy tulkaa koittamaan. Siita en tiia mika on koko jutun tarina tai onko koko hookan taysin tuulesta temmattu mielikuvitus hahmo. Mainos miesta, joka kalastelee asiakkaita pitaa kehua etta onpa fiksu kaveri jatosi hyva tyossaan. Noilla taidoilla paasis pitkalle suomessa vaikka polynimuri kauppiaana. Sitte viela etta mista noita turisteja vihaavia ja pakettimatkoja, lomalentoja vihaavia tosimatkaajia Ina riittaakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe