Nyt on life for speedisä jokkista alettu ajamaan tai onhan sitä jo ajettu pienellä porukalla 3 vuotta mutta nyt tuli kaikille pelaajille kisapalvelu minkä kautta ilmottautua kilpailuihin. Kilpailusta saa pisteitä jos pääsee johonki finaaliin ja vuoden kerättyä 5parasta pisteillä olijaa palkitaan huimilla palkinnoilla.
http://lifeforspeedeverymansrace.webs.com/
Tervetuloa mukaan harrastamaan tätä LFS-jokkista. Mukana menossa jo noin 200 pelaajaa ja noin 90ulkomaalaisia.
LFS-Jokkis
LFS-Racing
6
560
Vastaukset 6
- Kippa8kuutos
Todella hauskaa hommaaa.... Onko tämän vuoden piste palkintona 1000euroa ja silja linen lahjakortti?
- alan harrastamaan
Noi palkinnot ovat todella huikeat mitä katsoin tuolta tiedotteista 2011 vuosi saa paljon porukkaa mukaan.........
- uusi
mitä palkintoja siinä oikein on?
- Pekemies
Linkki ei toimi... mikä mahtaa olla syy?
- uusi
millon ne kisat oikein oli?
- Sauli6
Jos ois mitenkää mahollista nii voisko enää kisoja järjestää jos nyt hyväl tuurilla niitä enää järjestetää edes ilman palkintoja , nii voiko modit päällä ajaa? , mä en ainakaa tarviis mitää palkintoja , ois vaa kiva ajaa jokkista lfs:ssä ... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3651178- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 77484
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459