Nyt on life for speedisä jokkista alettu ajamaan tai onhan sitä jo ajettu pienellä porukalla 3 vuotta mutta nyt tuli kaikille pelaajille kisapalvelu minkä kautta ilmottautua kilpailuihin. Kilpailusta saa pisteitä jos pääsee johonki finaaliin ja vuoden kerättyä 5parasta pisteillä olijaa palkitaan huimilla palkinnoilla.
http://lifeforspeedeverymansrace.webs.com/
Tervetuloa mukaan harrastamaan tätä LFS-jokkista. Mukana menossa jo noin 200 pelaajaa ja noin 90ulkomaalaisia.
LFS-Jokkis
LFS-Racing
6
536
Vastaukset
- Kippa8kuutos
Todella hauskaa hommaaa.... Onko tämän vuoden piste palkintona 1000euroa ja silja linen lahjakortti?
- alan harrastamaan
Noi palkinnot ovat todella huikeat mitä katsoin tuolta tiedotteista 2011 vuosi saa paljon porukkaa mukaan.........
- uusi
mitä palkintoja siinä oikein on?
- Pekemies
Linkki ei toimi... mikä mahtaa olla syy?
- uusi
millon ne kisat oikein oli?
- Sauli6
Jos ois mitenkää mahollista nii voisko enää kisoja järjestää jos nyt hyväl tuurilla niitä enää järjestetää edes ilman palkintoja , nii voiko modit päällä ajaa? , mä en ainakaa tarviis mitää palkintoja , ois vaa kiva ajaa jokkista lfs:ssä ... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818