Miedän colliet vapaana ollessaan ulkona aina välillä koskettavat toisiaan ohimennen kuonoillaan, ihan kuin nuuhkaisisivat toisiaan nenänpäistään, miksi ne tekevät noin? Jatkavat siinä samalla matkaansa, sitten taas jossain vaiheessa. Aina eivät tee, mutta välillä montakin kertaa. Yleensä vanhempi tekee.
Kuonolla koskettavat
3
379
Vastaukset
- biibab a lula
Minun collieni koskettaa minua välillä kuonollaan lenkillä ollessamme. Olen tulkinnut oman koirani kohdalla sen paimennusvietiksi.
- diibu
mulla ei collieta mutta jonkinsortin paimen kuitenkin, schipperke. Se myös tulee ja tökkäsee jalkaan aina välillä lenkkeillessä tai muuten ulkoillessa, myös muita kuin minua. Laskisin kyllä melkolailla paimentamiseksi tässä valossa. Joskus kulkee useita metrejäkin vierellä "kuonotuntumassa" eli vähän väliä tuntuu kuono jalkaa vasten.
- 15
diibu kirjoitti:
mulla ei collieta mutta jonkinsortin paimen kuitenkin, schipperke. Se myös tulee ja tökkäsee jalkaan aina välillä lenkkeillessä tai muuten ulkoillessa, myös muita kuin minua. Laskisin kyllä melkolailla paimentamiseksi tässä valossa. Joskus kulkee useita metrejäkin vierellä "kuonotuntumassa" eli vähän väliä tuntuu kuono jalkaa vasten.
minä laskisin hyväksynnäksi... ainakin naaman nuoleminen on sitä, että koira "kysyy" hyväksyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899