Naiset, mieittikääpä tätä äiteinä ja tyttärinä. Kannattaako omalla turismillaan suosia Aasian seksiturismin kohteita eli ainakin Thaimaata, Filippiinejä, Vietnamia, Kampodzaa, Indonesiaa tai Koreaa ?
Kuinka moni sulkee silmänsä törkeältä seksiturismilta, koska se on helpointa ? Sellaista asennetta kutsutaan välinpitämättömyydeksi. EI SUVAITSEVAISUUDEKSI.
Koska Suomi kutsuu itseään sivistysvaltioksi ja se sellaiseksi noteerataan myös ulkomailla, olisi Suomenkin velvollisuus alkaa puuttua äijien seksiturismiin. Ensimmäinen keino on tilastot mies-ja naisturisteista aina mihinkin lomakohteeseen, ajetaanhan tilastoa vähäpätöisemmistäkin asioista. Valistus sinänsä on vain kosmeettinen koriste . Mutta kun pannaan seksituristit maksamaan omat sukupuolitautejen hoitonsa itse ja rangaistukset koviksi tautejen levittämisistä sivullisiin...
Naisten seksiturismi kuriin
8+4
5
745
Vastaukset
- Huh-huhx
on matkailemassa näillä alueilla. Maisemat ovat suunnattoman kauniita ja eksoottisia mutta tunnelman pilaa juuri selvästi kaikkialla näkyvä seksiturismi: vanhemmat länsimaiset miehet ja kainalossa olevat nuoret lähes lapsi-ikäiset naiset.
- turkintantta taas
mitäs tää täällä tekee
- enymmärtänyt...
on yleista kreikasta palstalla??? häh??
- xyzä
talviunesta! Olisit nukkunut edelleen
- Hei kamakit!
xyzä kirjoitti:
talviunesta! Olisit nukkunut edelleen
Se on iso raha - 1500 000 000 euroa.
Big money.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838