Teille ketkä tilaatte itse omat työvaatteenne...mistä te tilaatte ne?
Haluaisin opiskelun työharjoituksiin liittyen tilata omat työvaatteet....mutta mistä päin?
Mistä yksityiset lääkäriasemat yms. tilaa saman tyyliset vaatteet jokaisen toivomalla värillä?
Hoitajan työvaatteet
3
1322
Vastaukset 3
- 1+11
Mä en käsitä sitä ku opiskelijat tilaavat omia vaatteita työharjotteluun! Ensimmäisenä päivänä vaikka sairaalassa päälläsi voi olla ulostetta ( sairaalabakteereja). Meinasitko kotikoneessa pestä? Onkohan ees sallittua? Jos työnantaja vaatii työvaatteita, niin työantaja on velvollinen ne järjestämään.
- ei hoitaja
Miten hoitajan/opiskelijan erottaa potilaasta/asiakkaasta - no ainakin siitä että työntekijällä on työvaate.
Meidän sairaalamme vaihtoi juuri työvaatteet toisenlaisiin, ja omalle ammattiryhmälleni ei osoitettu oikein minkäänlaista työvaatetta. En kuitenkaan suostu hankkimaan omia vaatteita sinne, ja antamaan sitten potilaiden kosketella minua, kun autan heitä. Käytän nyt samoja vaatteita kuin hoitajat, koska se väri sopii minulle paremmin kuin muut värit.
Mitään ohjeita ei ole annettu vaatteille, jos käyttäisi omia. Saa ilmeisesti tulla vaikka mikroshortseissa ja napapaidassa, kun työnantaja ei tarjoa kunnollisia vaatteita? - Anonyymi00003
Infra rakenne hoitaja nettiä yleensä jaetaan nettiä jos ei ole , eikä viedä muilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013648Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721133- 501132
- 73919
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95886Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51737- 94717
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32710- 53708
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121686