itse pelasimme kavereideni kanssa (on jo aikaa) vanhalla koululla kellarissa spiritismiä, mutta emme karkoittaneet henkeä pois. kuulin vasta jälkikäteen että se täytyisi karkoittaa tai se jäisi vainoamaan jotakuta meistä / sitä taloa ? jos tämä on totta niin se mikä ikinä onkaan on vieläkin siellä koululla.
spiritismissä henki täytyy karkoittaa?
2
442
Vastaukset
- Asia on niin!
Siellä kahdessa eri asunnoissa asuvaa henkilöä kertoi, että talossa kummittelee. sittten paljastui, että kerrostaloon on muuttanut asumaan henkilö, joka on ja vieläkin luultavasti harrastaa ennustamista ym. Sisarukset olivat yrittäneet mennä yhdessä keskustelemaan naapurinsa kanssa, mutta asukas ei ollut avannut ovea. No rukoilimme ja siunasimme näiden naisten asunnot Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä!
- Satunnaiskirjoittaja
Älä jaksa selittää tuota paskaa "Jeesuksesta Kristuksestasi".
Ja nyt kun siitä asiasta on huomautettu, voimmekin siirtyä oikeastaan aiheeseen...
Miksi henki pitäisi karkottaa? Kyllä se itsekin halutessaan osaa takaisin.
Ja kaikki hengethän _eivät_ ole automaattisesti murhanhimoisia ja negatiivisia, elleivät suoranaisesti pahoja... ihmisiä on monenlaisia, olivat ne sitten kuolleita tai eläviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167