aurinkorasvat

sannui1

Pitäisi tässä tammikuun lopussa lähteä koh samuille mutta koska en ole ennen käynyt siellä niin ajattelin kysyä että tietääkö kukaan onko siellä myynnissä allergisille henkilöille aurinkorasvaa? tai että onko siellä perinteisiä merkkejä myynnissä (nivea, loreal, garnier)? Itselläni on allergia eräälle ainesosalle mutta en tarvitsisi täysin allergiselle tarkotettua rasvaa vaan käy melko perinteiset. Yleensä suomessa nivean tai doven rasvat ei käy mutta lorealin rasvat taas käy loistavasti.
Saahan rasvat kotootakin kannettua mutta mieluummin ostaisin sieltä paljon halvemmalla ja jättäisin sinne sitte mitä jää jäljelle ettei tarvitsisi kanniskella niitä matkalaukussa tekemässä painoa (siis tarkotan nyt aurinkorasvoja, after sunia, perusrasvaa, pesuaineita) että saa tuotua paljon tuliaisia reissusta :)

6

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---nanna----

Aurinkorasvat ovat ylläriylläri thaimaassa aika haluttuja ja kaiken lisäksi vielä tuonti tavaraa, joten ne maksamat thaimaassa lähes samanverran kun suomessa. Montaa centtiä et tule säästämään.
      Eli kannattaa ottaa rasvat suomesta mukaan, niin saat ainakin oikeanlaista. :)

• 17+18

Ota omat rasvat mukaan. Thaimaassa aurinkorasvat on lähes samanhintaisia kuin suomessa. Jotain halvempiakin rasvoja siellä myydään mutta ainakaan minä en allerkikkona niitä iholleni uskalla laittaa.

• näin on

lähes kaikki rasvat ns valkaisu rasvoja eli paikallis käyttävät niitä etteivät ruskistu. Omat mukaan sillä ne eivät paljon paina.

• fasl,-.-,.,.,.

rasvat maksavat Thaimaassa about samanverran kuin suomessa. Ainakin merkkirasvat.
      Joitain höpö höpö coconut ja tropic öljyjä voi löytää halvemmalla.

kauanko meinaat reissussa olla ??

Syvän ja hyvän rusketuksen saaminen edellyttää malttia auringon-otossa.
      Itse oli viimeksi kuusi viikkoa Pattayalla ja käytin ensi alkuun kerrointa 16 pari viikkoa ja sen jälkeen kerrointa 8 pari viikkoa. Sen jälkeen siirryin öljyyn kertoimella 8 ja viimeisen viikon öljyä kertoimella 2, vaikka matkaan lähtiessäni minulla oli solarium-pohjat 10 krt.
      Jos poltat itsesi auringossa, voit unohtaa auringon viikoksi-kahdeksi.
      Itselläni kävi näin pari vuotta sitten ja poltin kasvoni niin, että nahka lähti jopa silmäluomista ja korvista joten siinä sitten istuttiin viikko-pari varjossa.
      Osta suomesta Bizz-Buin voidetta, kertoimella 30 ja 16.

• aaeviN

niveaa ainakin löytyy 7/11 kaupoista. Itse ostin hevalta ennen lähtöä 30 kerrointa. Tuntu, että oli vähän ehkä liianki paksua. 20 olis varmaan riittäny.. riippuu nii paljon ihmisestä mikä on hyvä.

• hei kiitos paljon kaikille! :)

2 viikon reissu on tiedossa ja nyt sitte teidän että pakkaan itse kaikki maholliset rasvat mukaa, luultavasti kerrointa 20 ja 30 et voi vaihella tarvittaessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe