Pitäisi tässä tammikuun lopussa lähteä koh samuille mutta koska en ole ennen käynyt siellä niin ajattelin kysyä että tietääkö kukaan onko siellä myynnissä allergisille henkilöille aurinkorasvaa? tai että onko siellä perinteisiä merkkejä myynnissä (nivea, loreal, garnier)? Itselläni on allergia eräälle ainesosalle mutta en tarvitsisi täysin allergiselle tarkotettua rasvaa vaan käy melko perinteiset. Yleensä suomessa nivean tai doven rasvat ei käy mutta lorealin rasvat taas käy loistavasti.
Saahan rasvat kotootakin kannettua mutta mieluummin ostaisin sieltä paljon halvemmalla ja jättäisin sinne sitte mitä jää jäljelle ettei tarvitsisi kanniskella niitä matkalaukussa tekemässä painoa (siis tarkotan nyt aurinkorasvoja, after sunia, perusrasvaa, pesuaineita) että saa tuotua paljon tuliaisia reissusta :)
aurinkorasvat
6
621
Vastaukset
- ---nanna----
Aurinkorasvat ovat ylläriylläri thaimaassa aika haluttuja ja kaiken lisäksi vielä tuonti tavaraa, joten ne maksamat thaimaassa lähes samanverran kun suomessa. Montaa centtiä et tule säästämään.
Eli kannattaa ottaa rasvat suomesta mukaan, niin saat ainakin oikeanlaista. :) - 17+18
Ota omat rasvat mukaan. Thaimaassa aurinkorasvat on lähes samanhintaisia kuin suomessa. Jotain halvempiakin rasvoja siellä myydään mutta ainakaan minä en allerkikkona niitä iholleni uskalla laittaa.
- näin on
lähes kaikki rasvat ns valkaisu rasvoja eli paikallis käyttävät niitä etteivät ruskistu. Omat mukaan sillä ne eivät paljon paina.
- fasl,-.-,.,.,.
rasvat maksavat Thaimaassa about samanverran kuin suomessa. Ainakin merkkirasvat.
Joitain höpö höpö coconut ja tropic öljyjä voi löytää halvemmalla.
kauanko meinaat reissussa olla ??
Syvän ja hyvän rusketuksen saaminen edellyttää malttia auringon-otossa.
Itse oli viimeksi kuusi viikkoa Pattayalla ja käytin ensi alkuun kerrointa 16 pari viikkoa ja sen jälkeen kerrointa 8 pari viikkoa. Sen jälkeen siirryin öljyyn kertoimella 8 ja viimeisen viikon öljyä kertoimella 2, vaikka matkaan lähtiessäni minulla oli solarium-pohjat 10 krt.
Jos poltat itsesi auringossa, voit unohtaa auringon viikoksi-kahdeksi.
Itselläni kävi näin pari vuotta sitten ja poltin kasvoni niin, että nahka lähti jopa silmäluomista ja korvista joten siinä sitten istuttiin viikko-pari varjossa.
Osta suomesta Bizz-Buin voidetta, kertoimella 30 ja 16. - aaeviN
niveaa ainakin löytyy 7/11 kaupoista. Itse ostin hevalta ennen lähtöä 30 kerrointa. Tuntu, että oli vähän ehkä liianki paksua. 20 olis varmaan riittäny.. riippuu nii paljon ihmisestä mikä on hyvä.
hei kiitos paljon kaikille! :)
2 viikon reissu on tiedossa ja nyt sitte teidän että pakkaan itse kaikki maholliset rasvat mukaa, luultavasti kerrointa 20 ja 30 et voi vaihella tarvittaessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859