Mielenkiintoista katsella dartsia viime päivinä eurosportilta. Mutta huomio kiinnittyi väkisinkin erääseen seikkaan: Miksi heillä kaikilla on kaljamaha ja pöhö kasvoilla? Luulisi että terveelliset elämäntavat ja esm päivittäiset kävelylenkit auttaisi myös tähän lajiin? Kun kunto on hyvä keskittymiskyky olis myös huipputasoa kuten myös nopea palautuminen seuraavaan matsiin. Vai?
Hauskaa katsella
4
817
Vastaukset
- Tapsa79
Suomeksihan Darts on pubitikka, ja perinteisiin kuuluu tuoppi olutta pelin yhteydessä. En muista tarkkaan koska olut kiellettiin virallisissa kisoissa, mutta uskon että pelaajille mallas maistuu ainakin treenin yhteydessä. Vaikea sanoa olisiko ukko parempi jos maha olisi pienempi.
Katsella...niin se menee, tähtäämällä :)
- Andy "The Pie Man"
Ei näyttäny hoikat pojat pärjäävän. Parempi omistaa kaljamaha niin säilyy katu-uskottavuus ja näyttää pärjäävän paremmin.
- daster mirts
jossa käydään se kovin kamppailu oman pään sisällä.
Fyysisellä kunnolla ei sinänsä ole merkitystä, voihan se tietysti välillisesti sekin auttaa.
Kaljamaha ei lähde päivittäisillä kävelylenkeillä, siihen tarvitaan muutakin.
Toisaalta, kun katselee esim Phil Taylorin saavutuksia (ja onhan noita muitakin) niin ei tuo kaljamaha näy juuri haittaavan kun tikka menee mihin on tarkoituskin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393