miten viiriäisten tipuja voi haudotta, kuinka kauvan, lämpötila, ilman kosteus..? Mitä ruokaa tipuille pitäisi isona ja pienenä antaa? Onko munat maukkaita ja hyviä, niin kuin sanotaan? Onko helppohoitoisia pikkuisia olioita? Milläisessa paikassa niitä tulisi pitää ja millaisissa laumoissa niitä olisi hyvä pitää, jotta tulisi hyviä munia?
viiriäisten tiput
3
381
Vastaukset
- Isantamies Hameesta
Silloin kun asuin Suomessa vakituisesti olivat viimeiset kotielaimet kanat, pari kolme kukkoa ja viiriaiset.
Viiriaisen munat ovat erittain herkullisia. Nayttavat rakattirastaan munilta, mutta hieman suurempia. Viiriainen muniin suhteessa painoonsa ja kokoonsa suuriman munan linnuista.
Mikali haudotat munasi koneessa, niin poikasille pitaa olla lampokenno. Ne ovat arkoja kylmalle ja menehtyvat helposti.
Muuten nama vekkulit ovat mainioita kotielamia. Viiriaiset ovat myos paistina herkullisia. Monessa maassa niita pidetaan suurena herkkuna. Voit kasvattaa niita myos lihan takia.
Viiriaisen munia pidetaan myos terveysruokana ja tarjoillaan monessa maassa sairaaloissa potilaille.
Jotta tama juttu ei jaisi pelkastaan minun varaani, niin tassa linkissa lisaa tietoa.
http://www.katajavuori.tarinoi.fi/174- viirulaisia kaikki
Kiitos tosi paljon tiedoista. Noilta sivuilta löytyi paljon mielenkiintoisia asioita!! Laittakaa vaan lisää linkkejä ja omia tietoja!
- 1
helpoiten haudonta onnistuu hautomakoneella, joka huolehtii oikean lämpötilan kosteuden säilymisestä sekä kääntää automaattisesti munat.
vieraile sivustolla www.munanetti.net josta löydät kaiken tarvitsemasi tiedon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289