Ei pysty kohdistamaan mihinkään etäisyyteen.

ihminen21

Kaikki näkyy kahtena niin että on noin 10cm etäisyydellä kaksi kuvaa KOKO AJAN.

Kun pitää toista silmää kiinni näkee tarkasti, mutta ei etäisyyksiä tietenkään ollenkaan.

Ainoastaan aamulla herätessä näen tarkasti kummallakin silmällä kunnolla.
On jatkunut jo noin vuoden pahentuen koko ajan.


Mistä johtuu?
=============

8

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalainen.....

      Meilläpäin tuota kutsutaan karsastukseksi, mutta noin akuuttina pitäisi melkeinpä olla kasvain silmän takana. Käy silmälääkärillä, niin asia alkaa avautumaan. Mutta normaalia tuo ei enää todellakaan ole.

      • ,,,,,,,,,,,,,

        Jos henkilöllä on hajataittoa niin kyllä sitä on ollut aina, joskin sen määrä vähän vaihtelee mm. sen mukaan, onko väsynyt taikka millaista ravintoa on nauttinut.
        Jos tuollainen ilmenee vasta aikuiselle, niin äkkiä lääkäriin, syynä voi olla jokin muu tauti, jopa vakava.


    • sdfghjlköä0ol

      SIIS ETKÖ OLE KÄYNYT LÄÄKÄRISSÄ TUOMMOISEN VIAN TAKIÀ???

      En nyt tahdo pelotella, mutta jotain vakavaa tuossa takana täytyy olla....

      • 6 6

        Jos nuori ihminen: onko lävistyskoruja kulmakarvpjen tienoilla? Tekoripset?
        Jos iäkkäämpi: onko toinen luomi laskeutunut alemmas kuin toinen, painaa silmää eri asentoon?
        Jos rillipää: onko lasit uusinnan tarpeessa?
        Hajataittokin voi ajan oloon muuttua ja kahden kuvan läheisyys/kaukuus riippuu siitä, mille etäisyydelle tarkentaa katseen.

        Ihmettelen kyllä ettei aloittaja ole käynyt lääkärissä, sillä vaikka ei olisi kysymys mistään vakavastakaan niin onhan tuo epämukavaa ja voi olla laseillakin korjattavissa.


    • Hanki nyt jo HYVÄYSTÄVÄ slimälasit.

    • rillipää :)

      mitä nää sekopäät täällä sua säikyttelee?!?
      Siis sulla hajataittoa ihan selvästi tullut, iänmyötä sitä tulee enempi ja alkaa häiritsemään ihan sillee ku selitit, nyt vaan silmälääkäriin, optikkokin taitaa riittää niin saat oikeat rillien vahvuudet, että nou hätä!!!!!!!!
      :D

    • trolliko on

      Lopeta alkoholinkäyttö!

    • Mhmm

      Mulla aika lailla sama juttu, kauempana olevat kohteet näkyvät sumeasti ja jotenkin kahtena. Ei auta toisen silmän kiinni laittokaan, kahtena näkyy silti. Ollut vaiva myös kohta jo vuoden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe