Neitsyyden menetys - kysely

Marinka:)

Eli toivoisin kaikkien mahdollisten vastaavaan oheiseen kyselyyn neitsyyden menetyksestä:

Menetin neitsyyteni (ikä):
Kumppanini ikä:
Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon):

58

15169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marinka:)

      Ja toivoisin vielä, että vastaisitte mahdollisimman totuudenmukaisesti:)

      • neppas

        menetin neitsyyteni 15 vuotiaana ja kumppani oli tuolloin 16 v.
        En ollut silloin sinkku mut en kylläkää varattu et jtn siltä väliltä oli,säätövaihe siis =)


    • moimoi123

      menetin neitsyyteni 15 vuotiaana ja jätkä oli kans 15v. olin sinkku enkä tuntenu kunnol sitä jätkää. Oltii yhis bileis ja sit se vaa tapahtu.

      • Kundi18---

        Tämä naisten itselleen valehtelu alkaa siis jo 15-vuotiaana.

        "Se vain tapahtui" :D. Vähän niinkuin sadepäivät - ne vain tapahtuvat. Mitään tekemistä ei ole sen kanssa, että nainen haluaisi seksiä, koska nainenhan ei saa haluta seksiä :D. Asioiden on vain tapahduttava.

        Sänkyynhän ei koskaan mennä. Sinne "päädytään".


    • kyrdeeh

      Menetin neitsyyteni 17vuotiaana 21-vuotiaalle poikaystävälleni ja tämä on tapahtunut vasta 3kk sitten :)

    • wallu89

      Menetin neitsyyteni (ikä):reilu 14
      Kumppanini ikä:16
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon):Bileissä poikuus meni tytölle jonka näin ekaa kertaa kyseisenä iltana.

    • ....

      Menetin neitsyyteni 15-vuotiaana (melkein 16) silloisen seurustelukumppanin kanssa, joka oli samaa ikäluokkaan kanssa.

    • kesä -06

      Menetin neitsyyteni (ikä):14v
      Kumppanini ikä: 21 vuotta
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon):
      Täysin tuntematon. Tutustuttiin festareilla, jotka pidettiin kotipaikkakunnallani. Viikonlopun jälkeen ei pidetty enää mitään yhteyttä vaikka numerot silloin vaihdettiin, ei kyllä tarkoitus ollutkaan jatkaa tutustumista enempää ikäeron ja välimatkojen vuoksi. En oikeastaan osaa katua, vaikka toivonkin ettei muille kävisi samoin. Onneks ko.jätkä osasi ottaa minut hyvin huomioon, vaikken aluksi kertonut neitsyydestäni, kaippa se silti hoksasi.. Ja humalassa oltiin siis molemmat.

    • Pitsiliinanen

      Olin 15,5-v ja kumppani 18,5v.

      Oltiin seurusteltu 3kk ennen neitsyyden menetystä.

    • uytil

      Olin 16-vuotias ( sinä vuonna täyttämässä 17 v, 3 kk neitsyyden menettämisen jälkeen), entinen poikaystäväni oli 17 vuotias, juuri täyttänyt.
      Me seurusteltiin, oltiin seurusteltu 2 vk ja suhde kestikin n. 3 ja puoli vuotta.

      • Pöytäkone

        Olin 25 v ja mieheni puolestaan 24v. Olimme menneet avioon ja oli hääyö.


    • Läppäri=)

      Uskaltaa tällainen vähän vanhempikin vastata kyselyyn. Elikkä olin 34 vuotias ja sama tilanne kuin edellisellä.

    • 38-vuotias

      Olin 15 ja kumppani 18. Lyhyt seurustelusuhde, oisko ollut noin 3kk.

      Ekakerrasta jäi hyvät muistot. Mies oli hellä ja huomaavainen.

    • Tällainen kokemus

      Menetin neitsyyteni (ikä): 14-vuotiaana
      Kumppanini ikä: 20-vuotias
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): seurustelusuhde, reilu kuukausi oltiin varmaan oltu tiiviisti yhdessä?

      Nyt 12 vuotta myöhemmin kyseinen kumppani on aviopuolisoni, ainokaiseni ja pian syntyvän esikoisemme isä. Minulla kävi tuuri, ja se ei johtunut siitä että olisin 14-vuotiaana tiennyt pirun hyvin mitä teen... minulla kävi tosiaan tuuri :)

    • 6+8

      Menetin neitsyyteni (ikä): 15
      Kumppanini ikä: 16
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): silloinen seurustelukumppani

    • _anskuli_

      Menetin neitsyyteni: 14
      Kumppani: 14
      Oltiin seurusteltu noin 9kk.

    • oikea ikä

      Neitsyys meni 17 vuotiaana silloiselle poikaystävälle joka oli samanikäinen. Yhdessä oltiin oltu muutama kuukausi.

    • ,,

      olin vielä 12, muutaman kuukauden päästä neitsyyden menettämisestä täytin 13. Kumppani oli 14 tai 15, en sen ihmeemmin poikaa edes tuntenut, pari kertaa jutellut. kerran kai soitti sen jälkeen ja kysyi ehtiskö nähä,vaan kun ei ehtinyt niin eipä enää ole soitellut. Ja puheväleissäkään emme ole tämän jälkeen olleet.

    • iholnp

      ite olin 14
      Jätkä oli 23 oli jotain säätöö

    • true!!

      Menetin neitsyyteni: 18-vuotiaana
      Kumppanini ikä: 35
      Minun ja kumppanini suhde: oli juttua /seurustelua. Nykyään meillä lapsiakin jo :-)

      • ahabahabahab

        Buhahahahahahahahahahahaah


      • Anonyymi
        ahabahabahab kirjoitti:

        Buhahahahahahahahahahahaah

        ????????????????????????????


    • totta!

      ensimmäinen kokemukseni oli kun olin jossain bileissä ja 15-vuotias kaunis melko haluttukin tyttö otti minulta suihin.olin itse siis tuolloin 13 ja tästä sain niin paljon itseluottamusta, että varsinaisen neitsyyden menetin siitä noin kahden kuukauden päästä ollessani jo 14.

    • ziube

      - minä 14
      - poika 14

      Oltiin aika nopeita liikkeissämme ja multa meni neitsyys samana päivänä kuin tavattiin.

      Oltiin yhdessä pari kuukautta silloin ja pari kuukautta lisää vuoden kuluttua.
      Ollaan yhä kavereita vaikka ensitapaamisesta on jo 16 vuotta ja silloin tällöin seksin harrastaminen loppui meiltä jo 11 vuotta sitten, kun tapasin avomieheni.

    • gkukdyksf

      Menetin neitsyyteni (ikä): 19
      Kumppanini ikä: 20
      Minun ja kumppanini suhde: seurusteltiin n. 1kk , mutta tunnettu puoli vuotta ennen seurustelun aloittamista

    • 20

      Mulla muuten ihan täsmälleen sama kuin edellisellä kirjoittajalla... ^^

    • 18+15

      15 ja 15, oli kiva kokemus ja vanhemmatkin olivat tietoisia, äiti hommas sitten pilleritkin ettei vahinkoja sattuis... sitten olimmekin 2,5 yhdesssä, juuri suhde loppunut, ja nyt kummallakin uusi kumppani, minulla tosin ainoastaan sellainen jonka kanssa harrastetaan seksiä kun siltä tuntuu.

    • ah

      Menetin neitsyyteni (ikä): 16
      Kumppanini ikä: 16
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): seurustellaan ja tuolloin oltiin oltu puolitoista kuukautta yhdessä :3

    • 21+3

      Menetin neitsyyteni (ikä): 14
      Kumppanini ikä: 16
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): Emme silloin vielä seurustelleet, mutta tapailimme tiiviisti. Nyt 5 vuotta myöhemmin asumme saman katon alla ja yhteinen lapsi tulossa :)

    • mmmooooip

      Menetin neitsyyteni (ikä): 14
      Kumppanini ikä: 17
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): seurustelukumppani, nykyään kihloissa

    • hölölö

      ikää oli itellä 15 kohta 16 ja poikaystäväni oli 19 ja edelleenki ollaan yhessä.
      Seurusteltiin siis :)

    • Vastaaja2

      Menetin neitsyyteni (ikä):
      -Kuukausi sitten 18 täyttänyt

      Kumppanini ikä:
      -Puoli vuotta vanhempi, myös 18

      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon):
      -Paras ystävä/epämääräistä säätämistä kaveruuden ja seurustelun välillä :D /nykyinen kihlattu :D

    • asdhgkhll

      ite olin 13, viikon päästä 14
      poika oli 15
      ja tää tapahtu muutama päivä sitten :D
      seurustellaan vakavasti, nyt kyllä ollaan seurusteltu vasta 4 ja puoli kuukautta:)

    • nittisexa

      Menetin neitsyyteni 15 vuotiaana ja "poika" oli 19 (nykyinen poikaystäväni) Silloin oltiin tavattu vaa kerran aikasemmin (juhlissa) ja tääkin kerta oli kun mulla oli juhlat. Ollaan nyt sit seurusteltu 8 kuukautta :)

      • goldenlips

        Itse menetin neitsyyteni kun olin 16 vuotias ja poikaystäväni 15 ( oli täyttämässä 16 vuotta ). Oltiin seurusteltu 2 kk, mutta juttua oli ollut jo puolivuotta ja oltiin erittäin läheisiä ja olimme suunnitelleet jo silloin että kesälomalla tekisimme sen, ja niin me sitten teimme:)


    • jäbä

      itsehän olen neitsyt, ja ikää 17 kohta 18 :3

    • 40-v

      Olen siis 47-vuotias mies menetin neitsyyteni 40-vuotiaana 65- vuotiaalle naiselle ja kivaa oli. Olen harrastanut seksiä joka päivä sen jälkeen!

    • ihastelija

      Tää tapahtu eilen. Menetin neitsyyteni 16 vuotiaana 18 vuotiaalle. Tavattiin n. Viikko sitten. Kiinnostus heräsi jo silloin ja toivon että meistä tulisi jotain tulevaisuudessa ❤

    • nojaa

      Ite menetin 14v ja tyttö oli vasta 13 mutta molemmat nautitiin siitä ja vielläki yhes :3

    • ENKERIRO

      Olen neitsyt ja 14v

      • Anonyymi

        🤣vv


    • Raiskattu

      Olin 8v ja kumppani 18v ei tunnettu

      • Anonyymi

        Tää on vanha kysely mut 8v?! Raiskattu?! Tuntematon?! Oothan tehny lastensuojeluilmotuksen?!


    • Jokutuntem4t0n

      Menetin itse neitsyyteni 12 vuotiaana nykyisen tyttöystäväni kanssa

    • Youdontknowme

      Olin 15v ja poika 15v. Kaks päivää ehittii seurustella. Edelleen yhdessä:)

    • 12-40

      Menetin neitsyyteni (ikä): 12v
      Kumppanini ikä: 40v
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): perhetuttu

    • Anonyymi

      Siskon kanssa 16v,15v

    • Anonyymi

      36-vuotias nainen, edelleen neitsyt. Nykyään kaikki kuulostaa menettävän neitsyytensä ihan liian nuorina, mutta ottaa kyllä päähän olla tämän ikäisenä neitsyt.

      • Mikä sun mielestäs on liian nuori?


    • Anonyymi

      Panin salaa 13 vuotiaana 17 vuotiasta tyttöä ekalla tapaamiskerralla

    • Menetin poikuuteni 15-vuotiaana. Tyttöystäväni oli 17v ja oltiin silloin seurustellut monta kuukautta. Molemmille "the fist time".

      Vaikkei se ollutkaan paras seksikokemus, niin musta oli hienoa, ettei eka kerta ollut mikään kännipano. Pari kaljaa kyllä juotiin sitä ennen kun kyllähän tuo jänskätti kun oltiin sovittu et nyt tehdään Se.

    • Minä 13 (05)
      Poika 12(06)

      Seurusteltu jotain 3kk

    • Anonyymi

      Ite menetin 16v neitsyyden 16vuotiaalle tyttöystävälleni oltii oltu 3,5kk yhes sit se vaa tapahtu

    • Anonyymi

      Menetin neitsyyden 13 vuitiaana 22 vuotiaalle "pojalle" ei tunneta

      • Anonyymi

        Totaa oothan vaa selvitelly asiaa, tuo on hyväksikäyttöä.


    • Anonyymi

      Menetin neitsyyteni (ikä):16
      Kumppanini ikä:15
      Minun ja kumppanini suhde (seurustelukumppani, tuntematon): jonkinlaista säätöä oli ainakin puolivuotta, ja sitten se vaan tapahtu. Vetelin muijjaa ensi ykkösee oikee kunnolla ja sit luikautin kakkoseen pari työntöä ja sit laukesin sen suuhun ja ai saatana ku tuntu hyvältä, molemmat nautittiin ja ollaan tälläkin hetkellä suhteessa

    • Anonyymi

      Mitään en ole vielä menettänyt.

      T: M54

    • Anonyymi

      Joo eli mä menetin mun neitsyyden ku olin 12v eka plin yhen tytön kaa ite oon pika ja pantiin ja sit pojan oon nyt 16v ja panen jatkuvasti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe