Olen tyytyväinen,että otin puhelimeeni virustorjunnnan. parempi vaa uskoa niitä henkilöitä,jotka on tekemisissä näiden ohjelmistojen kanssa jne.
kännykän virustorjunta
5
932
Vastaukset
Kännykkään ei hevillä viruksia tule.... Tällähetkellä mobiilivirustentorjunta ohjelma on täysin turha.....
- kurppamies
Selitä mulle,miksei kännykkään tule viruksia... onhan nämä uudet älypuhelimet tietokoneita,kuten nuo läppärit ja muut tietokoneet.. Ainahan kun nettiin menee,aina on vaaransa saada viruksia,olkoon tavallinen tietokone tai älypuhelin.. Itse olen tätä mieltä.. Onko teikäläisellä jotain koulutusta asiaan tai teetkö työksesi? täältä löytyy paljon suunsoittajiakin..
kurppamies kirjoitti:
Selitä mulle,miksei kännykkään tule viruksia... onhan nämä uudet älypuhelimet tietokoneita,kuten nuo läppärit ja muut tietokoneet.. Ainahan kun nettiin menee,aina on vaaransa saada viruksia,olkoon tavallinen tietokone tai älypuhelin.. Itse olen tätä mieltä.. Onko teikäläisellä jotain koulutusta asiaan tai teetkö työksesi? täältä löytyy paljon suunsoittajiakin..
Ei vain tule... Jos pidät bluetoohia päällä kaupungilla, niin silloin voi tulla, mutta ei netistä. Hyvin harvoilla älypuhelinten omistajilla on virustorjunta kännykässä. Kyllä, tiedän että F-secure mainostaa tätä mobiili virustorjuntaa, mutta sillä ei tee mitään. Ehkä sitten tulevaisuudessa virukset lisääntyvät kännykässä. Pidä kännykkä ajantasalla, äläkä asenna semmosia ohjelmia, joista et tiedä mitään...... Olen käyttänyt Nokia E71 kännykkää vuoden, eikä siihen ole tullut yhtään virusta. En tunne yhtään kaveria, joilla olisi virustentorjunta kännykässä.....
vapunen kirjoitti:
Ei vain tule... Jos pidät bluetoohia päällä kaupungilla, niin silloin voi tulla, mutta ei netistä. Hyvin harvoilla älypuhelinten omistajilla on virustorjunta kännykässä. Kyllä, tiedän että F-secure mainostaa tätä mobiili virustorjuntaa, mutta sillä ei tee mitään. Ehkä sitten tulevaisuudessa virukset lisääntyvät kännykässä. Pidä kännykkä ajantasalla, äläkä asenna semmosia ohjelmia, joista et tiedä mitään...... Olen käyttänyt Nokia E71 kännykkää vuoden, eikä siihen ole tullut yhtään virusta. En tunne yhtään kaveria, joilla olisi virustentorjunta kännykässä.....
Hakkerit eivät ole vielä kiinnostuneet kovinkaan paljon kännyköistä. Tulevaisuudessa viruksia saattaa tulla lisää kännyköihin, mutta se on sen ajan murhe. Tietokone on ihan eri asia.
- pöpöt pois
vapunen kirjoitti:
Hakkerit eivät ole vielä kiinnostuneet kovinkaan paljon kännyköistä. Tulevaisuudessa viruksia saattaa tulla lisää kännyköihin, mutta se on sen ajan murhe. Tietokone on ihan eri asia.
Se on toki sinun mielipiteesi.. on virustorjunta turha tahi ei,mut itse pidän älypuhelimissani virustorjuntaa. Joskus liika varovaisuus voi olla hyväksi,mut kukin tehköön mitä parhaaksi tekee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036