Äärimmäiset

kokemukset...

Mitä mieltä olette tästä? Olenko jotenki aistiyliherkkä, jos pystyn kokemaan unessani esim. pahassa painajaisessa ihan fyysisesti sen kivun tunteen, mitä esim. käärmeenpurema aiheuttaa.
Toisaalta myös hyvään liittyvä kokemus esim. suudelma kauniin naisen tai enemmänkin enkelihahmoa muistuttavan olemuksen kanssa on todella intenssiivinen kokemus.
Eilen katsoin erään musiikkivideon, missä oli kuvattu poltergeistilmiötä, niin enkös nähnyt heti yöllä siihen liittyvän painajaisen. Pystyn nykyään unessa kontrolloimaan asioita esim. soittamaan pianoa, jos näen unessa sellaisen.
Mietin, mihin asti ajatuksen tasolla voi oikeastaan mennä? Ilmeisesti ihan mihin vaan, jos on tarpeeksi valmis kohtaamaan asioita unessaan. Mieluimmin kuitenkin positiivista, kuin negatiivista. Käärmeet eivät ole kovin kivoja kohdata, edes unissa :( Enkelihahmon syleily taas on jotain, mitä kokisi useamminkin :)
Se ei tunnu enää pelkältä syleilyltä, vaan siltä, että olen yhtä tuon hahmon kanssa. Ikäänkuin sama ruumis,
sanan varsinaisessa merkityksessä.

1

591

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghuiuytrew

Lähes jokainen pystyy samaan niin nautinto kuin kipu tuntemuksia unessaan, koska mieli ne luo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      280
      1117
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      249
      920
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      900
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      841
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      789
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      778
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      659
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      440
    Aihe