Mitä mieltä olette tästä? Olenko jotenki aistiyliherkkä, jos pystyn kokemaan unessani esim. pahassa painajaisessa ihan fyysisesti sen kivun tunteen, mitä esim. käärmeenpurema aiheuttaa.
Toisaalta myös hyvään liittyvä kokemus esim. suudelma kauniin naisen tai enemmänkin enkelihahmoa muistuttavan olemuksen kanssa on todella intenssiivinen kokemus.
Eilen katsoin erään musiikkivideon, missä oli kuvattu poltergeistilmiötä, niin enkös nähnyt heti yöllä siihen liittyvän painajaisen. Pystyn nykyään unessa kontrolloimaan asioita esim. soittamaan pianoa, jos näen unessa sellaisen.
Mietin, mihin asti ajatuksen tasolla voi oikeastaan mennä? Ilmeisesti ihan mihin vaan, jos on tarpeeksi valmis kohtaamaan asioita unessaan. Mieluimmin kuitenkin positiivista, kuin negatiivista. Käärmeet eivät ole kovin kivoja kohdata, edes unissa :( Enkelihahmon syleily taas on jotain, mitä kokisi useamminkin :)
Se ei tunnu enää pelkältä syleilyltä, vaan siltä, että olen yhtä tuon hahmon kanssa. Ikäänkuin sama ruumis,
sanan varsinaisessa merkityksessä.
Äärimmäiset
kokemukset...
1
530
Vastaukset
- sdfghuiuytrew
Lähes jokainen pystyy samaan niin nautinto kuin kipu tuntemuksia unessaan, koska mieli ne luo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1271672Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771288
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää161109- 531090
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207847- 62834
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29744
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720