Mitä mieltä olette tästä? Olenko jotenki aistiyliherkkä, jos pystyn kokemaan unessani esim. pahassa painajaisessa ihan fyysisesti sen kivun tunteen, mitä esim. käärmeenpurema aiheuttaa.
Toisaalta myös hyvään liittyvä kokemus esim. suudelma kauniin naisen tai enemmänkin enkelihahmoa muistuttavan olemuksen kanssa on todella intenssiivinen kokemus.
Eilen katsoin erään musiikkivideon, missä oli kuvattu poltergeistilmiötä, niin enkös nähnyt heti yöllä siihen liittyvän painajaisen. Pystyn nykyään unessa kontrolloimaan asioita esim. soittamaan pianoa, jos näen unessa sellaisen.
Mietin, mihin asti ajatuksen tasolla voi oikeastaan mennä? Ilmeisesti ihan mihin vaan, jos on tarpeeksi valmis kohtaamaan asioita unessaan. Mieluimmin kuitenkin positiivista, kuin negatiivista. Käärmeet eivät ole kovin kivoja kohdata, edes unissa :( Enkelihahmon syleily taas on jotain, mitä kokisi useamminkin :)
Se ei tunnu enää pelkältä syleilyltä, vaan siltä, että olen yhtä tuon hahmon kanssa. Ikäänkuin sama ruumis,
sanan varsinaisessa merkityksessä.
Äärimmäiset
kokemukset...
1
543
Vastaukset
- sdfghuiuytrew
Lähes jokainen pystyy samaan niin nautinto kuin kipu tuntemuksia unessaan, koska mieli ne luo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671