Saunalahti edullisin?

N70.

Operaattorin valinta on aika mutkikasta, jos haluaa myös pitää kustannukset kurissa. Olen laskeskellut eri vaihtoehtoja ja en enää ole varma mistään. Pakettia on jos jonkunlaista ja nytkin minulla se on ja väärin valittuna. Otin liikaa puheaikaa ja liian vähän tekstiviestejä.

Jos puhuu kuukaudessa 120 min., lähettää 300 tekstiviestiä ja haluaa mobiililaajakaistan 512 kbit/s, niin mitä suosittelette. Joku muukin on asiaa selvitellyt ja päätynyt johonkin tulokseen. Laskeskelin, että sen saisi Saunalahdelta alle 25 euron, joka vaikuttaa kohtuulliselta.

7

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ottaa 1 megan mobiililaajakaista... toi 512 alkaa olla jo hidas raskailla sivuilla..... Minulla on Saunalahden datapaketti, jossa 1 megan nopeus ja rajaton datasiirto...

• Suosittelen muuten Opera mini 5.1 asentamista N70 kännykkään. Se on tuplasti nopeampi kuin Nokian oma.

• Hyypiä
        vapunen kirjoitti:

Suosittelen muuten Opera mini 5.1 asentamista N70 kännykkään. Se on tuplasti nopeampi kuin Nokian oma.

Jos puhelimena toimii nokia N70, niin 384 kbit/s netti riittää mainiosti, ottaen huomioon sen, että N70 ei pysty edes hyödyntämään nopeampaa nettiyhteyttä. Missään ei kuitenkaan sanota, että puhelimena toimisi N70. Nimimerkki nyt vaan viittaa siihen. Ja mielestäni tuo 384 kbit/s riittää mainiosti melkein mihin tahansa matkapuhelimeen. Puolen megan nopeus on varsinkin jo ihan riittävä. Itsellä on tuo hitain datapaketti (384) iPhonessa (2,90€/kk) ja sillä pystyn katsomaan esim. Yle areenaa puhelimella ongelmitta.

• N70.
        Hyypiä kirjoitti:

Jos puhelimena toimii nokia N70, niin 384 kbit/s netti riittää mainiosti, ottaen huomioon sen, että N70 ei pysty edes hyödyntämään nopeampaa nettiyhteyttä. Missään ei kuitenkaan sanota, että puhelimena toimisi N70. Nimimerkki nyt vaan viittaa siihen. Ja mielestäni tuo 384 kbit/s riittää mainiosti melkein mihin tahansa matkapuhelimeen. Puolen megan nopeus on varsinkin jo ihan riittävä. Itsellä on tuo hitain datapaketti (384) iPhonessa (2,90€/kk) ja sillä pystyn katsomaan esim. Yle areenaa puhelimella ongelmitta.

Kyse ei ole n70 puhelimesta, se on vain nimimerkki. Puhelin on N 900.

• N70. kirjoitti:

Kyse ei ole n70 puhelimesta, se on vain nimimerkki. Puhelin on N 900.

No sitten kannattaa ottaa 1 megan yhteys. Pääset rivakkaasti nettiin kännykällä ja läppärillä Ovi suiten kautta.

• N70.
        vapunen kirjoitti:

No sitten kannattaa ottaa 1 megan yhteys. Pääset rivakkaasti nettiin kännykällä ja läppärillä Ovi suiten kautta.

Siis kotona on laajakaista. Kännykästä riittää kohtuullinen yhteys, jotta kustannuksetkin ovat kohtuulliset. Luulen että 512 riittäisi. Kyse minulla on siitä, että paketti on osoittautunut huonoksi ratkaisuksi. Paras olisi edullinen yksikköhintainen liittymä. Nettiselauksen perusteella Saunalahti vaikuttaa mielenkiintoiselta ja edulliselta. Siihen kait pitää päätyä.

• N70.
        N70. kirjoitti:

Siis kotona on laajakaista. Kännykästä riittää kohtuullinen yhteys, jotta kustannuksetkin ovat kohtuulliset. Luulen että 512 riittäisi. Kyse minulla on siitä, että paketti on osoittautunut huonoksi ratkaisuksi. Paras olisi edullinen yksikköhintainen liittymä. Nettiselauksen perusteella Saunalahti vaikuttaa mielenkiintoiselta ja edulliselta. Siihen kait pitää päätyä.

Paljonko Tikka liittymään olette saaneet mainoksia Saunalahden toimittamina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      848
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe