mielipiteitä:NHL 09 on parempi kuin NHL 10 tai 11

player1

Mä oon pelannu NHL sarjaa jo todella pitkään (alotin nhl94 pc:llä) ja NHL09 oli parasta lätkää mitä ikinä olin millään koneella pelannu, mut sen jälkeen NHL10 ja 11 ovat olleet todella iso pettymys. NHL09 otti jätti harppauksen pelillisesti ja uudistuksellisesti 08 verrattuna, mutta jostain syystä 10 ja 11 eivät ole pystyneet samaan. Periaatteessa muutama uudistus/vuosi ei ole kovin hyvä saavutus 10 ja 11:sta. Jotenkin kybän jälkeen odotin et 11 tulee olemaan se paras, mutta ei, muutama typerä uudistus ja rahastaminen eli voit ostaa hyvän pelaajan itsellesi eli ei tarvii enään pelata senkun laittaa taalaa pöytään. Online teamplaystä puutuvat taklaukset tai ne ovat järjettömän köyhiä eli pelistä puuttuu fyysisyys ja fiilis kokonaan. Sitten maalinteko on outoa eli siiniviivalta löysä rannari ja sisään menee, syöttäminen on ihan outoo myös, vaikka pelaaja olisi suoraan edessäsi niin pelaaja voi syöttää ihan minne sattuu. Jotenkin tää on koitettu viedä realistisempaan suuntaan onnistumatta siinä, kone antaa jommallekummalle joukkueelle edun eli toisen mokke on helvetin huono ja päästää jokaisen laukaksen ja toinen mokke vetää uskomattomia seivejä ja jos on koneen ohjaamat pakit niin toisella ne pelaa uskomatonta puolustus peliä ja toisella ne seisoo tumput suorina eli tiedät pelin alusta voitatko vai häviätkö sen. 09 verrattuna on tullut päälimmäiseksi rahastus, pelin samanlaisuus tai voi melkein itseni mielestä puhua takapakin ottamisesta, tappelujen huonontumisessa, fyysisyyden vähenemisessä ja peli on todella hidasta verrattuna 09 siin. Peli tempon pudottaminen oli syy miksi en jaksanut pelata 10 paljon, mutta luulin et 11 se olisi poistettu mut turha toivo. Toivon että nhl 12 tulee olemaan se huippu lätkä peli ja että se ottaisi harppauksen eteenpäin ja uudistuksia tulisi maalivahti pelistä selostuksiin ym. Mutta nhl 12 odotellessa 09 pelaaminen jatkuu

3

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonniporkkana

      "Online teamplaystä puutuvat taklaukset tai ne ovat järjettömän köyhiä eli pelistä puuttuu fyysisyys ja fiilis kokonaan"

      Mitä vittua selität. Taklauksia tulee keskimäärin 70 per ottelu.

      • jaaa sitä vittua

        et jos taklauksia on ne on nimenomaan köyhiä, eli pelaaja tönäisee toista eikä pistä sitä levyksi niinkuin 09 ssä. Mä näin n.200 online teamplayn aikana n. 30 - 40 hyvää taklausta, joista fiilis nousi, mutta kaikenkaikkiaan se oli niin fiilis köyhää et HUH.


      • 1256654
        jaaa sitä vittua kirjoitti:

        et jos taklauksia on ne on nimenomaan köyhiä, eli pelaaja tönäisee toista eikä pistä sitä levyksi niinkuin 09 ssä. Mä näin n.200 online teamplayn aikana n. 30 - 40 hyvää taklausta, joista fiilis nousi, mutta kaikenkaikkiaan se oli niin fiilis köyhää et HUH.

        nhl 09 just mahtava pc:llä. Helppo modata uusimmat rosterit, paidat, jäät yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe