Paljonkohan .NET koodari tienaa tänä päivänä?
Olen ollut nyt noin 5 vuotta koodarina eräässä firmassa joten työkokemustakin on..
Työkokemusta 1v ASP koodausta, .NET sertifikaatti juuri suoritettu.
Noilla tiedoilla jos joku osaisi antaa jotain suuntausta palkkauksesta uuteen työpaikkaan..
koodarin palkka
7
5306
Vastaukset
- Orari
et itse omaa palkkatasoasi osaa määrittää, niin ei sulle pitäs antaa palkkaa ollenkaan.
- Koorari
Muita asiallisia kommentteja ?
- 3000 eur/kk?
Veikkaisin että olet insinööri ja n. 30 v. ja arvioisin palkan olevan n. 3000 eur/kk.(suuressa firmassa)
Pienissä firmoissa koulutuksella ei ole merkitystä ja palkka saattaisi olla n. 3500 - 4000 eur. Isot talot eivät toisaalta palkkaa, ellei ole koulutusta.(di/maisteri/ins)- absoluuttinenTotuus
Olen arviostasi palkkojen suuruuteen liittyen kutakuinkin samaa mieltä, mutta kiinnostaisi kuulla peruste väitteeseen, että suuret firmat tuijjottavat koulutustaustaa enemmän kuin pienet. Olen tehnyt joskus muinoin töitä Suomen suurimmalle kumisaapasfirmalle, ja sielä ollessani sain käsityksen, ettei koulutustaustalla välttämättä ole merkitystä, vaan osaamisella. Taaseen joissain pikkufirmoissa koulutustaustaa on pidetty hyvin tärkeänä.
En voi myöskään allekirjoittaa täysin mielipidettäsi siitä, että pikkufirmoissa maksettaisiin paremmin... - Oikeassa olet
absoluuttinenTotuus kirjoitti:
Olen arviostasi palkkojen suuruuteen liittyen kutakuinkin samaa mieltä, mutta kiinnostaisi kuulla peruste väitteeseen, että suuret firmat tuijjottavat koulutustaustaa enemmän kuin pienet. Olen tehnyt joskus muinoin töitä Suomen suurimmalle kumisaapasfirmalle, ja sielä ollessani sain käsityksen, ettei koulutustaustalla välttämättä ole merkitystä, vaan osaamisella. Taaseen joissain pikkufirmoissa koulutustaustaa on pidetty hyvin tärkeänä.
En voi myöskään allekirjoittaa täysin mielipidettäsi siitä, että pikkufirmoissa maksettaisiin paremmin...Pienissä firmoissa ei todellakaan aina makseta hyvin. Tulee helposti ikävä isojen firmojen prosentuuaalisia standardi korotuksia katteettomien lupauksien sijaan.
Lisäksi ei ole mukavaa olla naimisissa työn kanssa johon helposti ajaudut pienessä firmassa.
Yleistää ei kuitenkaan voi missään asiassa. - ei voi yleistää
Oikeassa olet kirjoitti:
Pienissä firmoissa ei todellakaan aina makseta hyvin. Tulee helposti ikävä isojen firmojen prosentuuaalisia standardi korotuksia katteettomien lupauksien sijaan.
Lisäksi ei ole mukavaa olla naimisissa työn kanssa johon helposti ajaudut pienessä firmassa.
Yleistää ei kuitenkaan voi missään asiassa.en allekirjoita tuota iso-pieni väitöstä, mutta palkka on mielestäni jotakuinkin 3000 eemelin molemmin puolin.
Pikku firmoja ainakin kaatuu kuin sieniä sateella näinä kovina kilpailun ja markkinatalouden aikoina. Itse olen isossa punasessa
- koodari myös
Pyydä 20% enemmän kuin tienaat nyt. Jos ei tärppää niin vähennä vaatimustasi. Mielestäni 5% palkannousun takia ei kannata firmaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812