Paljonkohan .NET koodari tienaa tänä päivänä?
Olen ollut nyt noin 5 vuotta koodarina eräässä firmassa joten työkokemustakin on..
Työkokemusta 1v ASP koodausta, .NET sertifikaatti juuri suoritettu.
Noilla tiedoilla jos joku osaisi antaa jotain suuntausta palkkauksesta uuteen työpaikkaan..
koodarin palkka
7
5317
Vastaukset
- Orari
et itse omaa palkkatasoasi osaa määrittää, niin ei sulle pitäs antaa palkkaa ollenkaan.
- Koorari
Muita asiallisia kommentteja ?
- 3000 eur/kk?
Veikkaisin että olet insinööri ja n. 30 v. ja arvioisin palkan olevan n. 3000 eur/kk.(suuressa firmassa)
Pienissä firmoissa koulutuksella ei ole merkitystä ja palkka saattaisi olla n. 3500 - 4000 eur. Isot talot eivät toisaalta palkkaa, ellei ole koulutusta.(di/maisteri/ins)- absoluuttinenTotuus
Olen arviostasi palkkojen suuruuteen liittyen kutakuinkin samaa mieltä, mutta kiinnostaisi kuulla peruste väitteeseen, että suuret firmat tuijjottavat koulutustaustaa enemmän kuin pienet. Olen tehnyt joskus muinoin töitä Suomen suurimmalle kumisaapasfirmalle, ja sielä ollessani sain käsityksen, ettei koulutustaustalla välttämättä ole merkitystä, vaan osaamisella. Taaseen joissain pikkufirmoissa koulutustaustaa on pidetty hyvin tärkeänä.
En voi myöskään allekirjoittaa täysin mielipidettäsi siitä, että pikkufirmoissa maksettaisiin paremmin... - Oikeassa olet
absoluuttinenTotuus kirjoitti:
Olen arviostasi palkkojen suuruuteen liittyen kutakuinkin samaa mieltä, mutta kiinnostaisi kuulla peruste väitteeseen, että suuret firmat tuijjottavat koulutustaustaa enemmän kuin pienet. Olen tehnyt joskus muinoin töitä Suomen suurimmalle kumisaapasfirmalle, ja sielä ollessani sain käsityksen, ettei koulutustaustalla välttämättä ole merkitystä, vaan osaamisella. Taaseen joissain pikkufirmoissa koulutustaustaa on pidetty hyvin tärkeänä.
En voi myöskään allekirjoittaa täysin mielipidettäsi siitä, että pikkufirmoissa maksettaisiin paremmin...Pienissä firmoissa ei todellakaan aina makseta hyvin. Tulee helposti ikävä isojen firmojen prosentuuaalisia standardi korotuksia katteettomien lupauksien sijaan.
Lisäksi ei ole mukavaa olla naimisissa työn kanssa johon helposti ajaudut pienessä firmassa.
Yleistää ei kuitenkaan voi missään asiassa. - ei voi yleistää
Oikeassa olet kirjoitti:
Pienissä firmoissa ei todellakaan aina makseta hyvin. Tulee helposti ikävä isojen firmojen prosentuuaalisia standardi korotuksia katteettomien lupauksien sijaan.
Lisäksi ei ole mukavaa olla naimisissa työn kanssa johon helposti ajaudut pienessä firmassa.
Yleistää ei kuitenkaan voi missään asiassa.en allekirjoita tuota iso-pieni väitöstä, mutta palkka on mielestäni jotakuinkin 3000 eemelin molemmin puolin.
Pikku firmoja ainakin kaatuu kuin sieniä sateella näinä kovina kilpailun ja markkinatalouden aikoina. Itse olen isossa punasessa
- koodari myös
Pyydä 20% enemmän kuin tienaat nyt. Jos ei tärppää niin vähennä vaatimustasi. Mielestäni 5% palkannousun takia ei kannata firmaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875