EURO-kirppis

Paikkansa perunut

No nyt on tullut Eurokirppiksellekin provisiopalkkio (5 % myynnistä) ja vuokrahinnat nousseet! Ahneeksi on kauppias käynyt!!!

36

4721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirkko Kourula

      Siis eikö sen pitänyt lopettaa Loppiaisen jälkeen? Pöydätkin olivat melkein jo tyhjillään maanantaina.

      • Kierrättäjä lähiöstä

        Lopettamisesta en ole kuullut mitään. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet missään lopettavansa.
        Tosin en yhtään ihmettele vaikka lopettaisivatkin. On melkoisen rankkaa hommaa pitää 7 päivää viikossa auki vuoden ympäri ja henkilökuntaa palkattuna.
        Vuokrakulut noin suuresta alasta myös melkoiset
        Paljon siivottavaa pinta-alaa ja lisäksi varkaat riesana.
        Ei sillä touhulla rikastumaan pääse.
        Kateelliset voivat itse kokeilla kirpputoriyrittämistä. Tämähän on vapaa maa yrittää.


      • Pirkko Kourula
        Kierrättäjä lähiöstä kirjoitti:

        Lopettamisesta en ole kuullut mitään. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet missään lopettavansa.
        Tosin en yhtään ihmettele vaikka lopettaisivatkin. On melkoisen rankkaa hommaa pitää 7 päivää viikossa auki vuoden ympäri ja henkilökuntaa palkattuna.
        Vuokrakulut noin suuresta alasta myös melkoiset
        Paljon siivottavaa pinta-alaa ja lisäksi varkaat riesana.
        Ei sillä touhulla rikastumaan pääse.
        Kateelliset voivat itse kokeilla kirpputoriyrittämistä. Tämähän on vapaa maa yrittää.

        Näin minä ymmärsin, kun viimeksi kävin kierroksella. Liekö sitten sunnuntaina viimeinen kauppapäivä.


      • Pöytä Imatralta?!
        Kierrättäjä lähiöstä kirjoitti:

        Lopettamisesta en ole kuullut mitään. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet missään lopettavansa.
        Tosin en yhtään ihmettele vaikka lopettaisivatkin. On melkoisen rankkaa hommaa pitää 7 päivää viikossa auki vuoden ympäri ja henkilökuntaa palkattuna.
        Vuokrakulut noin suuresta alasta myös melkoiset
        Paljon siivottavaa pinta-alaa ja lisäksi varkaat riesana.
        Ei sillä touhulla rikastumaan pääse.
        Kateelliset voivat itse kokeilla kirpputoriyrittämistä. Tämähän on vapaa maa yrittää.

        http://imatrancitykirppis.fi/hinnasto/ Verrattuna Euro-kirppikseen, lähes samalla rahallaa saa hinnoittelun ja pöydänn siivouksen!!!


      • hooMoilasen kaima
        Kierrättäjä lähiöstä kirjoitti:

        Lopettamisesta en ole kuullut mitään. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet missään lopettavansa.
        Tosin en yhtään ihmettele vaikka lopettaisivatkin. On melkoisen rankkaa hommaa pitää 7 päivää viikossa auki vuoden ympäri ja henkilökuntaa palkattuna.
        Vuokrakulut noin suuresta alasta myös melkoiset
        Paljon siivottavaa pinta-alaa ja lisäksi varkaat riesana.
        Ei sillä touhulla rikastumaan pääse.
        Kateelliset voivat itse kokeilla kirpputoriyrittämistä. Tämähän on vapaa maa yrittää.

        jos paikassa on n.200 pöytää, niin viikkohinnalla 35€ kertyy 7000€ , kuukauden tuotto 28000. Edelleen laskien jos paikka on auki n.50viikkoa vuodessa siitä tulee 350 000€. Ja jos huomioi kaupanteon perusperiaatteen, että voiton takia sitä tehdään, kyse ei todellakaan ole pikkubisneksestä tai hyväntekeväisyydestä, vaan ansaintakeinosta. Jos vielä miettii, että yrittäjällä ei tule omia hankintamenoja ainakaan myytävistä tuotteista,voi jokainen päätellä, pääseekö kirpparilla rikastumaan eli ei. Jos tuohon vielä lisää jokaisesta myydystä tuotteesta 5% provikat on summat jo melko suuria. Vai väittääkö joku vastaan; korjatkoon ken paremmin tietää. Palkkakustannuksiin en pysty ottamaan kantaa, mutta tuskin myyjättärien palkat kovin kummosia on missään, ei edes kirppareilla.


      • porvari ari
        hooMoilasen kaima kirjoitti:

        jos paikassa on n.200 pöytää, niin viikkohinnalla 35€ kertyy 7000€ , kuukauden tuotto 28000. Edelleen laskien jos paikka on auki n.50viikkoa vuodessa siitä tulee 350 000€. Ja jos huomioi kaupanteon perusperiaatteen, että voiton takia sitä tehdään, kyse ei todellakaan ole pikkubisneksestä tai hyväntekeväisyydestä, vaan ansaintakeinosta. Jos vielä miettii, että yrittäjällä ei tule omia hankintamenoja ainakaan myytävistä tuotteista,voi jokainen päätellä, pääseekö kirpparilla rikastumaan eli ei. Jos tuohon vielä lisää jokaisesta myydystä tuotteesta 5% provikat on summat jo melko suuria. Vai väittääkö joku vastaan; korjatkoon ken paremmin tietää. Palkkakustannuksiin en pysty ottamaan kantaa, mutta tuskin myyjättärien palkat kovin kummosia on missään, ei edes kirppareilla.

        Tottakai suomessa pitää osata hinnoitella tuote kohdalleen! Palkkakulut täällä ovat aivan helvetilliset. Myyjän palkka sivukuluineen lähentelee jo 120 000 euroa. Laske siitä, miten kannattavaa se voi olla.


      • poli
        porvari ari kirjoitti:

        Tottakai suomessa pitää osata hinnoitella tuote kohdalleen! Palkkakulut täällä ovat aivan helvetilliset. Myyjän palkka sivukuluineen lähentelee jo 120 000 euroa. Laske siitä, miten kannattavaa se voi olla.

        Eritteleppä vähän, mistä moinen palkka sivukuluineen koostuu. Taitavat tienata aika hyvin?


      • Korjaus
        hooMoilasen kaima kirjoitti:

        jos paikassa on n.200 pöytää, niin viikkohinnalla 35€ kertyy 7000€ , kuukauden tuotto 28000. Edelleen laskien jos paikka on auki n.50viikkoa vuodessa siitä tulee 350 000€. Ja jos huomioi kaupanteon perusperiaatteen, että voiton takia sitä tehdään, kyse ei todellakaan ole pikkubisneksestä tai hyväntekeväisyydestä, vaan ansaintakeinosta. Jos vielä miettii, että yrittäjällä ei tule omia hankintamenoja ainakaan myytävistä tuotteista,voi jokainen päätellä, pääseekö kirpparilla rikastumaan eli ei. Jos tuohon vielä lisää jokaisesta myydystä tuotteesta 5% provikat on summat jo melko suuria. Vai väittääkö joku vastaan; korjatkoon ken paremmin tietää. Palkkakustannuksiin en pysty ottamaan kantaa, mutta tuskin myyjättärien palkat kovin kummosia on missään, ei edes kirppareilla.

        Jos paikassa on 200 pöytää, joista esim 150 on jatkuvasti vuokrattuna (osahan on aina tyhjänä) niin tuotto 5.250, vähennä siitä palkkakulut parille henkilölle, 3000 e, vähennä siitä vuokra, esim 1500, vähennä siitä hoitokulut, sähkö, vesi ym juoksevia kuluja, vakuutukset ym.
        Kyse kaupassa ei todellakaan ole hyväntekeväisyydestä.


    • kirpparifani

      Olen tykännyt käydä eurokirppiksellä, mutta näinköhän jatkossa siellä riittää tavaraa... Aika isolta kuulostaa hinnan nousu. Onko tietoa paljon hinnat ovat nyt? Todella harmi, jos uusi? yrittäjä hinnoittelee paikkansa niin, että sekä myyjät että ostajat kaikkoavat.

      • pölyallergikko

        Voihan pöytävuokrien hinnoilla olla myönteinenkin vaikutus, ei kannata tuoda enää kaikenlaista roskaa myytäväksi kalliille pöytäpaikoille, vain ehjiä ja puhtaita tavaroita.
        Paikan sisäilmakin pysyisi parempana kun ei likaisia ja homeisia ryysyjä säilyteltäisi siellä.
        Itse en ole voinut moneen kuukauteen käydä kirpputoreilla kun meinaa henki loppua jo sisään astuessa.


      • Myyn muualla
        pölyallergikko kirjoitti:

        Voihan pöytävuokrien hinnoilla olla myönteinenkin vaikutus, ei kannata tuoda enää kaikenlaista roskaa myytäväksi kalliille pöytäpaikoille, vain ehjiä ja puhtaita tavaroita.
        Paikan sisäilmakin pysyisi parempana kun ei likaisia ja homeisia ryysyjä säilyteltäisi siellä.
        Itse en ole voinut moneen kuukauteen käydä kirpputoreilla kun meinaa henki loppua jo sisään astuessa.

        Sepä se, ihan liikaa siellä näkeekin sitä roskaa, mitä ei itse ilkeis viedä enää edes kierrätyskeskukseen.
        Mutta ei noilla hinnoilla enää taatusti kehtaa viedä myyntiin mitään "parempaakaan" ja kun tavaraa niin kummasti paljon katoaa ja puljun omistaja vaan levittelee räpylöitään.


    • Perseestä

      Ihan naurettavaksi mennyt koko kirpputorimeininki. Eurokirpparillakin ne loosit täysin toimimattomia, AIVAN LIIAN PIENIÄ ja puuttuu selkeä tontinraja henkaritangosta. Kätevää hakea omat kamat ja ottaa samalla viereisestä pöydästä tai tangosta muutamia kiinnostavia tuotteita, kun kukaan ei kuitenkaan kysy mitään.
      Ja mites siinä voitolle pääset, kun myyntitila on niin surkea ja tavaroiden hinnat kuitenkin muutamia euroja, vaan kun sitä tavaraa ei siihen tilaan mahdu paljon paskaakaan!

      Itse en vie enää myyntiin mitään!! Joka kerta oli omituisesti kadonnut ne kaikkein uusimmat ja kalleimmat tavarat/vaatteet, vaikka oli olevinaan hälyttimetkin, pah. Sillon kun Eurokirppiksellä oli vielä sovituskoppi, niin kummasti se täyttyi näistä hälyttimistä, mutta paikan omistaja ei ollut siitä mainitessa tietävinään mitään.

      Ja todellakin, ahneeksi on kauppias käynyt, kun paikan tasokin on mitä on!

      • Ex kirpparimyyjä

        Minäkään en enää viitsi viedä mitään myyntiin. Parhaimmat tavarat häviävät kummasti, astioita rikotaan ja vaatteet sotketaan.
        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Nyt olen vienyt ylimääräiset tavarat SPR Konttiin, eipä tarvitse itse huolehtia ja saa avustettua SPR: kin


      • Ahneella p... loppu
        Ex kirpparimyyjä kirjoitti:

        Minäkään en enää viitsi viedä mitään myyntiin. Parhaimmat tavarat häviävät kummasti, astioita rikotaan ja vaatteet sotketaan.
        Tyhjän saa pyytämättäkin.
        Nyt olen vienyt ylimääräiset tavarat SPR Konttiin, eipä tarvitse itse huolehtia ja saa avustettua SPR: kin

        Miksi viette kamojanne Euro_kirppikselle, hullu se joka tuollaista kannattaa. Imatralle kannattaa viedä... Juttu jo hyvin levinnyt...


      • kirput toreilla
        Ahneella p... loppu kirjoitti:

        Miksi viette kamojanne Euro_kirppikselle, hullu se joka tuollaista kannattaa. Imatralle kannattaa viedä... Juttu jo hyvin levinnyt...

        Valtakadulla taisi olla jokin kirpputori ja sitten sielä prisman lähellä, oliko muita?
        pitäisi tehdä kierros mutta paikallistuntemus kehno.

        Onko sellaista paikkaa jossa ei olisi pelkkiä venäläisiä asiakkaina?


    • netti kauppias

      Myykää netissä. On ilmaista eikä tartte valittaa.

      • jiihaa11

        ihan odotettavissa, että provikatkin otetaan! Tää käytäntö ollut isoissa kaupungeissa jo kauan!
        Nyt torille myymään itse. Onneksi sain vielä ilman provikoita myytyä omat kamat joulukuussa :))))


      • liikaa tavaraa
        jiihaa11 kirjoitti:

        ihan odotettavissa, että provikatkin otetaan! Tää käytäntö ollut isoissa kaupungeissa jo kauan!
        Nyt torille myymään itse. Onneksi sain vielä ilman provikoita myytyä omat kamat joulukuussa :))))

        Hei onkos teistä kukaan ollut näitten uusien hintojen aikana myymässä tavaroitaan tai oletteko käyneet muuten paikan päällä katsomassa ja ostoksilla?
        Ite en ole viitsinyt käydä kun on ajomatkaa 10km ja jotenkin viime syksynä kun viimeksi kävin oli paikka aika sotkuinen ja vähän kiinnostavia kamoja.
        Nyt olisi kaikenmoista turhaa tavaraa pois laitettavaksi kun on muutto edessä pienempään asuntoon ja joutuu joka tapauksessa vähentämään tavaramäärää.

        Olisi kiva jos jollakulla olisi tuoreita kokemuksia myynneistään.


      • tavarakylläinen
        liikaa tavaraa kirjoitti:

        Hei onkos teistä kukaan ollut näitten uusien hintojen aikana myymässä tavaroitaan tai oletteko käyneet muuten paikan päällä katsomassa ja ostoksilla?
        Ite en ole viitsinyt käydä kun on ajomatkaa 10km ja jotenkin viime syksynä kun viimeksi kävin oli paikka aika sotkuinen ja vähän kiinnostavia kamoja.
        Nyt olisi kaikenmoista turhaa tavaraa pois laitettavaksi kun on muutto edessä pienempään asuntoon ja joutuu joka tapauksessa vähentämään tavaramäärää.

        Olisi kiva jos jollakulla olisi tuoreita kokemuksia myynneistään.

        Kyllä siellä mitä ihmeellisempi tavara vaihtaa omistajaa, kunhan hinta on oikea, ja ihan hyvän tilin sieltä on aina saanu...


      • jeenale
        tavarakylläinen kirjoitti:

        Kyllä siellä mitä ihmeellisempi tavara vaihtaa omistajaa, kunhan hinta on oikea, ja ihan hyvän tilin sieltä on aina saanu...

        Olisi kiinnostava tietää mikä on hyvä tili Lappeenrannan kirppismyynnissä? Minkä verran olette tehneet tiliä, kun olette myynyt kippiksellä? Kannattaako viedä kirppikselle vai laittaa suoraan kierrätykseen?


    • räpsyr

      Eurokirppiksellä olen saanut viikossa n 280e, myynnissä perus vaatteita ja lasten juttuja. Kamaa hävisi n.50e edestä.

    • miewain123

      Vinkki: jos tavaroita hävinnyt, ne voivat lojua jonkun toisen pöydällä/pöydän nurkassa lattialla/vaatetangossa. Eli jos havaitset että jotain puuttuu, kierrä koko kirppis läpi ja katso pöydät ja nurkat läpi. Ihmiset jättävät todella paljon tavaroita toisten myyjien pöydille. Erityisesti nurkkapöydät/hieman syrjässä olevat pöydät ovat suosittuja tavaran jättämispaikkoja kun huomaakin ettei haluakaan tavaraa.
      Valitettavasti monet eivät jaksa viedä tavaroita takaisin omille pöydilleen vaan jättävät kylmästi vain jollekin pöydälle.

    • popopopopopopopopopo

      Onko joku uusi myyjä se lyhythiuksinen silmälasipäinen.On aika nihkeä asiakkaille.Tänään huusi jollekin asiakkaalle joka oli unohtanut perua pöydän kurkku suorana.Oli itse tiskistä n 10metrin päässä ja kaikki ympärilläni olevat kääntyivät katsomaan....olisi vaikka laskuttanut paikan hinnan....tuo oli asiatonta.

    • kirppari-

      Ei todellakaan ole mitään hyväntekeväisyyttä tuo kirpparibisnes, kyllä sillä tienaa.. Eihän Eurokirppiksen omistajakaan ole siellä itse töissä kun pyhinä, ettei tarvitse isoja palkkoja myyjättärille maksaa (millon ei siis ole reissussa, kuulemma aika paljon matkustelee..)

      Itse en ole provikkapalkan lisäyksen jälkeen vienyt sinne tavaroitani, mielestäni ei ole mitään oikeutta enää provikkaa tuon summan päälle ottaa kun siihen ei mitään palveluita edes kuulu. Itse saat siellä kuitenkin ravata niitä ahtaita looseja siivoamassa, heti kun joku heittää jonkun vaatteen pöydälle peittyvät kaikki tavarat.

      • Hölmöks menny

        Nimimerkille kirppari-

        Joo todellakin, millä ihmeen perusteella omistaja ottaa vielä provikkaa myyjiltä, kun jo pelkkä paikkavuokra maksaa maltaita siihen nähden, kuinka ahtaat pöytätilat ovat!! Vissiin se ilmastointi maksaa sitten niin helvetisti, että jostain on ylimäärästä repästävä, ikäänkuin noilla viikkovuokrahinnoilla ei rikastuisi..

        Ja juu, jotain ylimääräistä palvelua tuohon pitäisi jo sisältyä, kun noin röyhkeeksi aletaan, prkl!! Ne jotka satasia tuolla hankkii, niiden täytyy olla tosi ovelia. Omaan päähäni ei mahdu se, miten pieneen ahtaaseen pöytään saa mahtumaan niin paljon muutaman euron tuotteita, että niillä satasia hankkisi.

        Ja se, miten jumalattomasti tuolla tavaraa häviää. En ole koko mestassa käynyt moneen kuukauteen, mutta tuskin siellä turvallisuussysteemit on mihinkään muuttuneet. Hälyttimiä on joo, mutta toimiiko ne, on eri asia? Ei ainakaan omalla kohdallani aikoinaan ollut noista hälyttimistä mitään hyötyä! Tais olla just ne hälyttimellä varustetut tuotteet, kun varastettiin.


    • kirppis-

      Ainiin, ja tuosta tilistä piti vielä sanoa että itse sain joskus kesähelteillä halpaa tavaraa myytyäni jotain 200e/2vko, olin kyllä tyytyväinen itse!

      Eipä tosin kovin paljon ole tullut kirppareille vietyä, että en sen enempää osaa sanoa. Riippuu varmasti tavaran laadusta/hinnasta, sekä tietysti yllättävän paljon vaikuttaa myös se kuinka siistinä pöytäsi pidät :)

      Hyvinhän tuolla Eurokirppiksellä tosin näyttää vieläkin kävijöitä riittävän, ettei se näköjään mihinkään ole lopettanut. En tosin itse ole tälläisiä huhupuheita edes kuullut, yhtenä päivänä vain pyörähdin ja kyllä näytti tavaraa lähes joka loosissa olevan.

    • raisaropponen

      Miten paljon tavaroitanne on varastettu ja minkälaista tavaraa. Kannattaako esim. lähes käyttämätöntä nahkatakkia viedä kirpparille myyntiin ? Entä turkishattuja ?

    • hessuhopo123

      Kattelin eurokirppiksellä "parhaalla paikalla" olevia myyntipöytiä, jotka todennäköisesti on omistajan pöytiä. Melkeimpä kaikissa tuotteissa oli hälyttimet, jopa alle euron maksavissa. Se kertonee kuinka paljon varastetaan. Tavallisella kirpparimyyjällä ei ole varaa ostaa kaikkiin tuotteisiin hälytintä. Jos maksaa jo pöytävuokran ja vielä provisiot päälle, pitäisi edes saada siihen hintaan hinnoittelulaput ja hälyttimet. En kyllä ikinä ota kyseiseltä kirppikseltä myyntipöytää. Nurkassa olevilla tavallisten pulliaisten pöydissähän ei paljon hälyttimiä näkynyt, paitsi arvokkaammissa tuotteissa. Kyllä ihmiset osaa pilata hyvän kierrätys ajatuksen tekemällä siitä raakaa bisnestä ja varastelemalla kierrätykseen laitettuja tavaroita.

      • entinen myyjä

        Hälyttimet ovat kaikille ilmaisia euro-kirppiksellä


      • kirppuinenkin

        Noita pöytiä minäkin ihmettelen! Aina samojen myyjien tavaraa tietyillä pöydillä. Sama homma löytökirppiksellä. Olenkin miettinyt, että kätevää verotonta tuloa omistajalle itselleen...


    • fakta homma

      No ei muuten ole.

    • joku11

      kyllä muuten on!

    • asike

      Vakituisilta eivät ota hälyttimistä kaiketi hintaa, muuten vuokraan kuuluu joku pieni satsi hälyttimiä ja loput maksullisia. Ei niiden kyllä kuuluiskaan paljoa vuokraa periä hälyttimistä, sen verran monta kertaa on meikäläisen ostokset muissa liikkeissä huutanut kun jäänyt eurossa hälytin poistamatta... lieneekö siis portit toimivan, eikai ne muuten hälyttimiä läpi päästäisi...

    • asia varma

      Hälyttimiä saa ottaa ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa oli sitten vakituinen tai ei, ainoastaan lankahälyttimet ovat maksullisia (0.20e).

    • Tapsa777

      Vaikeeta on kierrättäminen - jos ei halua ilmaiseksi tavaroistaan luopua.

      Eurokirppiksellä pöllittiin kaikki kalleimmat tavarat. Joistain varastettiin osia niin ettei niitä voi enää käyttää. Lisäksi osa tavaroista löytyi toisten pöydiltä ja kun kysyttiin voidaanko tulla hakemaan rahat niistä myöhemmin - jos joku ostaa - niin sanoivat että rahat menee pöydän seuraavalle vuokraajalle (viivakoodi pöytäkohtainen).

      Vietiin tavaroita viimeeksi City-kirppikselle. Älyttömän vaikeeta koska autoa ei saa kunnolla parkkiin joten tavaroita sai roudailla edestakaisin ihan hiki päässä. Plussaa ettei varastettu kuin pari halpaa tavaraa. Miinusta että ei käy vielä pankkikortti - joten osa ostajista varmaan kaikkosi sen vuoksi.

      Kerran käytiin torilla itse myymässä ja homma toimi muuten loistavasti mut nykyään ei kukaan osaa tinkiä. Olisin valmis luopumaan osasta tavaroita halvallakin mut tottakai alkuun kokeillaan kovempaa hintaa. Jotkut tavarat menikin niin että alkuperäinen 20€ kun ei miellyttänyt niin kysyin että mitäs sitten haluat maksaa. Hetken tinkmisen jälkeen päästiin sopuun ja sain esim. 14€.

      Torilla ongelma on ettei ihmiset halua maksaa mistään mitään. Kaikki pitäis olla alle euron paskaa. Venäläiset sentään tajusivat että ei espressokeitin joka on maksanut 120€ ja jota on käytetty 10 kertaa voi lähteä kympillä. Monille 30€ oli muka liikaa.

      Netissä ei jaksa oikein myydä kun ilmoitusten laatiminen on niin pirun raskasta. Tulee mieleen että nuo erittäin vähän käytetyt pari vuotta vanhat farkut, käyttämättömät kengät jne... pitää varmaan viedä konttiin tai muualle "hyväntekeväisyyteen". Jos pirunmoisesta roudaamisesta ja päivän viettämisestä kirpputorilla saa 150€ niin ehkä mieluummin vietän sen päivän vaikka perheen kera pulkkamäessä.

    • kirppistelijä

      Sunnuntaina viimeeks kävin eurokirppiksellä.
      Paljo oli porukkaa ja tuli tehtyä taas löytöjäkin :)
      Miks ne parin keskikäytävän pöydät on aina niin kaameita??
      Ihan täynnä tavaraa ja kaikki miten sun sattuu, ei huvita mennä penkomaan. Samoten se pöytä heti oikeella puolella kun sisälle mennään. Ikinä en ole sitä pöytää tutkinut enkä ole koskaan ketään muutakaan siinä nähnyt.
      Lattal niin paljo rojua ettei pöydän lähelle edes pääse :o

      Itte en ole tuolla ikinä myynyt. Ostanut paljonkin. Muutaman kerran käynyt niin että tuotteet maksettu, laitettu kassiin ja menty kotiin ja kotona vasta huomattu että kas vain, näissähän on hälyttimet kiinni. Kiva repiminen sitten, takasii kun en viitti lähteä irrottamaan, matkaa kuitekii ihan riittävästi. Toimiiko siis ne portit ollenkaan vai?? Noi meidän vaatteet ei hälyttänyt!!
      Tuolla muuten sunnuntaina joku kyseli pöytänsä myyntiä, parissa päivässä yli 300e sanoi myyjä kirkkaalla ja kuuluvalla äänellä!

      Trampoliinissa myin lastenvaatteita, silloin kun se oli ratakadulla. Olin ihan ensimmäisiä provikka-asiakkaita, ihan tyytyväinen olin toimintaan. Lähes kaikki meni. Yli 300e edestä myivät, ja ittelle tost siis tuli puolet. Ja kun ei itse tarvinnut tehdä mitään!
      Tosin sit kun menin hakemaan loppuja myymättömiä, niin niitähän sitten saikin ettiä sieltä sun täältä. Siinä omassa pöydässä oli vaan pari vaatetta. Viel kahen viikon jälkeenkin löytyi muutama meidän tuote ihan toisesta paikasta.
      Nythän toi trampoliini on siellä raatimiehenkadulla, eipä tartte sinne lasten/rattaiden kanssa mennä. Todella pieni koppi nykyään. Käytävä on just yhen mentävä. Plussaa on se että vaatteet on laitettu koon mukaan järjestykseen!!
      Ei tartte ettiä vauvan bodeja 140cm vaatteiden seasta tai päin vastoin!
      Mut miks noin ahtaat tilat????

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe