Passimme katosivat AirFinlandin takia mitkä ovat meidan oikeudet

H & A

Unohdimme passimme lentokoneeseen matkalla Alicanteen,he löysivät ne sieltä ja ilmoittivat asiasta sähköpostilla, mutta vasta kun itse tiedustelimme. Olimme jo ehtineet Suomessa tekemään poliisille katoamisilmoituksen ja he ehtivät jo peruuttamaan passimme ja nyt emme voi enää käyttää niitä, vaikka saisimme ne takaisin. Ja nyt Airfinland(/ja muut tahot) eivät kuitenkaan löydä niitä mistään, eivätkä halua ottaa vastuuta asiasta. Mitkäköhän ovat meidän oikeutemme tässä asiassa?

7

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

"Unohdimme passimme lentokoneeseen"

Itse vastaatte lopputuloksesta, haette uudet passit - se siinä.

Veljeltäni varastettiin lompakko, jossa oli ajokortti. Lompakko oli viety poliisiasemalle, mutta poliiseilta kesti yli viikon ilmoittaa hänelle että ajokortti on löytynyt. Veljeni meni jo hakemaan uutta ajokorttia, kun sai tiedon, että lompakko ja ajokortti ovat poliiseilla. Ajokortista peritään korttia hakiessa leimavero, mutta kun vanha kortti olikin poliiseilla, veljeni "neuvotteli" asiasta eikä joutunut maksamaan leimaveroa.
      Tilanne poikkeaa teidän tilanteestanne, koska olette itse jo peruuttaneet passinne, kun luulitte niiden kadonneen. Passit ovat mitättömät.

• Vallu 2

Miksi syytätte lentöyhtiötä passien katoamisesta niin kuin otsikosta saa luke,itse ne sinne koneseen kadotitta ja itse vastaatte kustannuksista,itse sen ilmoituksen katoamisesta poliisilaitokselle oletta tehneet ja itse kustannuksista vastaatte.

• uncertain

Passit eivät jääneet vaan te itse jätitte ne.
      Passit eivät kadonneet vaan te itse kadotitte ne.

• huhhuuhhuuut

Turha valittaa jos itse unohtaa... Miten voi unohtaa pelkkiä passeja koneeseen...Kännissä??

• Passillinen

H&A osaa hienosti paljastaa tyhmyytensä. En vain itse kehtaisi mainostaa pöljyyttäni täällä!

• picola

ei kai kukaan muu oo vastuussa asiasta kuin itse. Miten voi olla niin hööpeli että unohtaa passin. Teillä ei oo muuta oikeutta kuin kärsiä typeryydestänne, miks tolasia edes kyselee.

• raha näistä saa

Ovat tietysti myyneet näitä pimeillä markkinoilla, ei ne muuten hävisivät tuollalailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      229
      9893
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      53
      4634
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      136
      4126
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      122
      4020
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      213
      3806
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      45
      3107
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      17
      2291
    8. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      158
      1657
    9. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      99
      1610
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      9
      1603
    Aihe