Gosun foorumi

Käykää katsomassa

Hei!

Jos lapsesi pelaa GoSussa, olethan tietoinen että Foorumin keskustelupalstoilla on viestejä/tarinoita jotka eivät todellakaan sovi kaikenikäisille tytöille. Gosulaiset itsekin nimittävät tarinoita pervoiksi, ja miettivät mitä tapahtuisi jos äidit kävisivät lukemassa niitä...

Minä kävin, ja tytöltä on ny foorumi kielletty. Asiasta on täällä kirjoitettu aiemminkin mutta jostai syystä keskustelu poistettiin hyvin nopeasti.

31

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+1

      Huomasin kans, että foorumin jutut on vähän vanhempien juttuja ja lisäks siellä oli selvästi mm. homomyönteisiä kannanottoja, mitkä vaikutti aikuisen kirjoituksilta. Gosu on taas yks keino yrittää vaikuttaa pikkutyttöjen mielipiteisiin, valitettavan monet vanhemmat vaan ei tiedä foorumin sisällöstä mitään!

      • Saisi sana levitä

        Gosua mainostetaan kuitenkin turvalliseksi ja valvotuksi.

        Todellisuus on se että sinne saa suoltaa mitä tekstiä tahansa ja juttu poistetaan vasta kun valvoja huomaa asiatonta kirjoitelua. Olen löytänyt "forkalta" tarinoita jotka käsittelevät raiskauksia ja insestiä. Ei todellakaan ole turvallinen sivusto.


      • Moninaisuus on fakta

        Sitäkö sinä pidät pahana, että yritetään opettaa lapsia hyväksymään muukin kuin hetero sukupuolinen suuntautuminen? Miten vielä tällä vuosituhannella joku VOI ajatella noin? Paitsi tietysti P. Räsänen, Riihimäki ja hänen porukkansa.


      • gosuttaja
        Moninaisuus on fakta kirjoitti:

        Sitäkö sinä pidät pahana, että yritetään opettaa lapsia hyväksymään muukin kuin hetero sukupuolinen suuntautuminen? Miten vielä tällä vuosituhannella joku VOI ajatella noin? Paitsi tietysti P. Räsänen, Riihimäki ja hänen porukkansa.

        näin juuri !


      • Gosun valvojat!
        Saisi sana levitä kirjoitti:

        Gosua mainostetaan kuitenkin turvalliseksi ja valvotuksi.

        Todellisuus on se että sinne saa suoltaa mitä tekstiä tahansa ja juttu poistetaan vasta kun valvoja huomaa asiatonta kirjoitelua. Olen löytänyt "forkalta" tarinoita jotka käsittelevät raiskauksia ja insestiä. Ei todellakaan ole turvallinen sivusto.

        Just! Jotkut vanhemmista ei anna jässää. Miksi? Ei nyt kaikki, usein ollaan nähty että ei antetta.


      • EnhomomuttahomotonOK

        Mitä pahaa homoissa on? He ovat ihmisiä. Sama jos joku homo huutelisi että: "HYI HEMMETTI TOI ON _HETERO_!"


      • joku roti tähän nyt.
        Moninaisuus on fakta kirjoitti:

        Sitäkö sinä pidät pahana, että yritetään opettaa lapsia hyväksymään muukin kuin hetero sukupuolinen suuntautuminen? Miten vielä tällä vuosituhannella joku VOI ajatella noin? Paitsi tietysti P. Räsänen, Riihimäki ja hänen porukkansa.

        Ööö, sanotko todella että mielestäsi koko Riihimäki muka olisi homovastainen? Itse asun Riihimäellä ja olen täysin homomyönteinen. Varmasti jokaisessa kaupungissa on homovastaisia ihmisiä, ja Riihimäellä se sattuu olemaan Päivi Räsänen joka todella haluaa tuoda sen esiin.. Joten äläpäs tuomitse Riihimäkeä!


    • joku tyyppi

      ootte liian varovaisia!
      kyllä lapsilla on oikeus omiin keskusteluihin niinku teilläkin luultavasti!!!!!

      • joku123452

        näin juuri :)


    • mamo

      antaa tyttöjen olla siellä kun ette kummiskaan puhu asioista tytöille paitti joskus 15.v iessä... ei oikeesti oo kivaa ku koulussa kaikki tietää noista jutuista ja sulta kysytään jtn. asiaan kuuluvaa ja oot ihan nolona ku et tiiä, eli kertokaa lapsillenne ajoissa ellette anna heidän itse sitä tutkia!

    • -w- just

      Kaikki jotka kirjottelee sinne asiattomuuksia on vaan henkilöitä jotka käkättää täysillä sielä ruuduntakana ku muut valittaa heidän pervoutensa. Ja mitä pahaa on opettaa lapselle hyväksymää erilaisetki ihmiset, jotka nyt ei valitettavasti ole 100% heteroita? Kukaan ei voi olla 100% hetero vaikka kuinka jankkaisi.

    • TarinatoperwoiSO

      Siis etsää päästä lastas goSun forkalle? :OOO Miks vatuusss????

    • Gosuttajanro1

      Eli olen itse 13wee ja oon käyny gosussa.. joo Siellä foorumeilla on ihan järkyttäviä tarinoita ja etenkin jos ajattelee että siellä pyörii 7-vuotiaita!

      Joisssakin tarinoissa on esim 15wee raskaana yms. Tai opettaja raiskaa oppilaan... ei järin turvallinen sivusto....

      • Nii-in, totta, mutta ne on SÄÄNTÖJEN VASTAISIA ja heti kun tarinasta/viestistä raportoidaan/moderaattori huomaa sellaisen, se poistetaan.

        Jos et halua päästää lastasi goSupermodeliin, älä päästä lastasi koko internettiin. Et voi tietää millä sivuilla lapsi käy, varsinkin jos kone on omassa huoneessa. Sivuhistoriaa voi poistaa, ja google incocnitoa (vai mikä lie) voi käyttää.


    • viljami13w

      kiitos täytyypä käydä lukemas, kuulostaa ihan vitun siistiltä :D

    • annukka11v

      Itsse pelaan gosussa ja tuo on totta. Ja vaikka gosu on muuten turvallinen, foorumi ei ole niinkään. Siksi kun yhdessä keskustelussa tarjoan opastusta lapsille gosuun, niin en opeta foorumin käyttöä. En opettanut mun pikkusiskollekkaan vaikka se haluaisi, mutta mun mielestä se sisältö ei sovi sille. Ja foorumin aiheet kyllä poistetaan heti kun moderaattorit näkevät ne ja tietysti me vanhemmat käyttäjät raportoimme kielletyistä aiheista.

      • gosuttaja-.-

        Nii, itekki oon gosussa ja mäki vpoin myöntää siellä on tommosii tarinoita mutta se on vaan 1/100 niistä aiheista jota siel forkal on eli siellä on paljon enemmänki "sallittuja- aiheita". Ja kyllä turhat aiheet poistetaa heti ku ne nähää, ja se tapahtuu nopeesti.


    • jonnenparas

      puhutaanx siel eessästä

    • mimi-

      joo toi on otta mutta gosu ei oo mikään 7 vuotiaiden paikka. Mielestäni gosun ikärajaa pitäisi nostaa juuri tuon takia. Kyllähän gosun väki yrittää poistaa kaikkia ja onneksi siellä voi raportoida siitä.
      http://fi.gosupermodel.com/tscinv/4fPGF3diEK5qpF7p foorumin linkki

    • Jananqias

      Päästäkää toki, mutta ei mennä sellaisiin tarinoihin.

    • Enolesamaamieltä.

      Hei c'mon. Onhan siellä välillä "vähän" pervoja juttuja, mutta niitäkin on vasta iltaisin. Netissä ihan tosi on paljon pahempiakin juttuja, kuin gosu. Ja koulu - se vasta epäturvallinen paikka onkin, koska siellähän puhutan vaikka mitä pervouksia. Mutta ensinnäkin; kuka lapsi tulee vanhemmiltaan kysymään noista "aikuisten" jutuista? Tuskimpa kukaan, mutta mun mielestäni lapsella on oikeus tietää ne jutut, että osaa sitten varoakkin. Ja toiseksi; missä lapset sitten väittelisivät, jos ei netissä? Lapsilla on halu väitellä, eikä siltä voi estyä.

      • kdklslsl

        Outo "puolustus-puheenvuoro" kun kysymys alaikäisistä ettei vaan ole oma lehmä ojassa.....


    • Minävaangosussaoleva

      Moderaattorit poistaa tleensä sellaset keskustelut ja tarinat, jos ne ovat liian epä-asiallisia!!

    • goSuttaja 13v

      Gosu on turvallinen, koska moderaattorit siivoavat ASIATTOMAT viestit pois. Voit vaikka valvoa lapsesi netinkäyttöä kun sulkea kaikki mahdollisuudet saada ystäviä pois.

    • Ylilauta ja es

      I dont give fuck.

    • ookoo

      lol ketä nyt gosussa kävis, ne jutut on pikkulapsille siellä foorumeilla iha.

      • siideripissis :)

        et selvästikkään oo koskaan käyny siellä :)


    • Tuntematonn

      Olen gosussa, ja onhan siellä aika asiatonta porukkaa, mutta silti ylläpito yrittää suojata sivustoa kaikin mahdollisin keinoin. Toivon, etteivät kaikki vanhemmat ottaisi kaikkea niin tosissaan ;D Vaikka ymmärrän, että vanhemmat haluavat suojella lastaan käymästä sivuilla, joissa on joskus mm. rasismia ja sellaista asiatonta

    • Tuntematonn

      Mutta samaa mieltä!

    • gosurulez

      mitä välii vaik ne lapset saa tietää seksistä ynnä muusta, kyl ne jossain vaheessa pakosti saa selville? :D

    • kokenut gosulainen

      Tiedän, on se hankalaa sitten päästä mihinkään nettisivustolle, jos gosu on hirvittävä nettisivu. Kannattaa viedä sun pikkutyttös Pikku Kakkonen -nimiselle sivustolle. Kenties koskaan kuullut tästä sivustosta?
      Haloo, koittakaa tajuta, että pikkukakaroistakin kasvaa teinejä ja sitä myötä myös täysikäisiä! Jokainen tulee kuulemaan huumeista, seksistä, seksuaalivähemmistöistä yms. Kyllä jo 11-vuotias saa tietää esim. mitkä ovat kuukautiset ja miksi ne ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe