mitä mielipiteitä Suzuki vs tai vl 800 omistajilla on, jaksaako kaksipäällä kulkea vai onko nuhapumppu. Hinnat ainakin on kohdalla parivuotta vanhoissa pyörissä eikä ole tarkoituskaan kyllä lähteä Euroopankiertueelle kunhan emännän kanssa vähän grillin nurkalla käy pyörähtämässä. Kone taitaa olla aika varmja muutenkin tekniikka jo valmis. Ja jotka nyt heti vastaa että customit ovat paskoja niin eipähän ole teidän rahoista pois.
suzuki kaupoilla
10
685
Vastaukset
- vs1400 tällä hetkell
ole, mutta kun sen muistaa niin menoksi vaan. varma peli se on.
- X
Tuo on juurikin totta, etta silla kylla parjaa jos ei kaipaa enempaa. Joitakin minun laitteitani voi katsella linkin kautta. http://mattiviikate.blogspot.com/
- aika tehotonhan
toi on, ite osti GSX 1400:n ja hyvin menee kaks päällä kolmen laukun yhdistelmällä eurooppaan ja vielä takaisinkin.
- henttonen
osta 1400 suosista ei tarvi pähkällä riittääkö potku hyväksi todettu
- Läskityylinen
henttonen kirjoitti:
osta 1400 suosista ei tarvi pähkällä riittääkö potku hyväksi todettu
osta 1800 suosiolla,ei tarvi pähkäillä riittääkö potku.
- PuSe
Läskityylinen kirjoitti:
osta 1800 suosiolla,ei tarvi pähkäillä riittääkö potku.
Mulla on usein emäntä ollut VL 800:n kyydissä päiväreissuilla ja koko ajan Euroopassa on menty.
Tehot on hyvin riittäneet. Kilpaa ei ajeta tosin ajeta.
Mutta toisilla se nälkä kasvaa syödessä. Silloin on hyvä sauma ostaa se nälkäisen "pieneksi" jäänyt....
- iines1400
Ei ole yhtäkään järjellistä syytä ostaa 800 kinneriä. Turha tulla urputtamaan että kyllä sitä pärjää pienemmälläkin. sitä pärjää myös 125cc kevytmoottoripyörällä euroopankireeoksellakin.
- 1800 cc
Sinä olet kuitenkin itse päätynyt mopoon!
- Carlsson
1800 cc kirjoitti:
Sinä olet kuitenkin itse päätynyt mopoon!
Jos tuolle etsii vaihtoehtoa, siis 800:lle, niin sellainen olisi nykyinen 1500 -malli. Ei mitään järkeä sekaantua 1400:een jonka valmistus on loppunut jo vuosikymmeniä sitten ja tekniikka on kivikautista.
Ei sovellu nämä nykybensatkaan. Uudet sen sijaan on polttoainesuihkutuksella varustettuja vähäruokaisia ja savuttamattomia katalysaattoripelejä joita ei tarvitse korkkailla ja olla kaasuttimia synkkaamassa vähän väliä.
Onhan niillä omat fanaattiset kannattajansa, kuten pappatunturillakin, muttei fanaattisuus pyörästä
tee sen parempaa mikä se on. Ehkä kyse on enemmänkin kapeasta asennesektorista.
Kannattaa käydä tsekkaamassa molemmat, 800 ja 1500 -versiot kaupassa ennen kuin tekee päätöksen
mikä kokoluokka on sopiva. Molemmissa on hyvät runkomallit. Riittävän suuret kookkaallekin kuljettajalle.
Sekin on parempaa kuin pienikokoisessa vanhassa 1400 -mallissa.
Mulla on ollut vanha 90 -luvun pienirunkoinen kasisatku sekä saman vuosikymmenen tonninelkku ja
ne oli siihen aikaan ihan kelpo vehkeitä mutta nyt ollaan niistä ajoista jo menty kauas ja tekniikka kehittynyt.
Muotoilukin on parantuntut noista feniniisen siroista vanhoista enemmän powerimpaan suuntaan.
- mies yli 60 v
Kunnollisella motoristillahan ei koskaan ole kiire,vaan haluaa nautiskella maisemista,jota kovalla vahdilla ei juurikaan ehdi huomioimaan, tuo pyörä on idioottivarmaa suzukin tekniikkaa, joten sen asian suhteen sinun on ihan turha olla huolissasi,laatiikkohan on kaikissa sizukeissa jonkin verran raaka ja äänekäs,mutta sen kuuluu niin ollakkin,missään nimessä se ei ole merkki vaihteiston vioista vaan se on normaalia,mitä tulee siihen,että pörräät ainoastaan oman kyläsi grillillä,niin silloin voisit ostaa huoleti pinemmänkin pyörän, tuolla sinä teet rouvasi kanssa euroopan reissuja monina tulevina vuosina ja hyvin riittää vääntöä kaksipäällä ajettaessa tavarat mukana,tuo on minusta täysin riittävä euroopan reisuja ajatellen,olen itse mennyt pinemmilläkin pyörillä euroopassa ,kuten kaverini omistaa tosin yamahan 535 viragon ja 7 vuotias pyörä ja 7 reissua eurooppaan,monago on hänelläollut aina se paikka,jossa heittää ympäri ja alkaa hissukseen palaamaan kohti suomea,rouvakaan ei ole kvyimmästä päästä,elopaino menee yli 80 kg ja miehellä pituutta 190cm ja painokin on ylitse sadan kilon, kuten sanoin ,niin tuo 800:nen riittää täysin viemään sinut ja emännän ihan minne haluat,se kestää ja siinä on voimaa riittävästi,mallihan ei ole tehtykkään mihinkään rata-ajoon,siihen löytyy muita pelejä,oma mielipiteeeni pyörien valinnoissa on se,että jokaiselle löytyy omaan makuunsa sopiva peli,oli se sitten sport tai customi, niin eihän sillä ole muuta eroa,kuin oma makusi,kummasta enempi tykkäät,omalla kohdalla olen jo sen verran iäkäs,etten noihin customeihin ole tottunut,vaan minulla aina taas on ollut noita katu/sport/matka pyöriä ja suzukeja suurin osa ollut ja edeleen ostin suzukin,edellistä ajoin 2 vuotta suzukin gsx650fa ja sillä ajoin 2009 ja 2010 kesät ja nyt vaihdoin sen samanlaiseen ainoa ero nyt on gsx1250fa mallinen,muutahan eroa ei ole ,kesällä ku se markkinoille tuli,niin viikonlopuksi otin koeajoon ja ainoa ero minkä huomasin,niin oli ainoastaan,että pyörä väänsi alemmilla kierroksilla hieman paremmin,mitään muuta eroa en huomannut,syynä oli valintaan laukkusarja,joka sopi edellisestä suoraan telineineen tähän uuteen ja matkakatekin meni heittämällä samoinkuin hälyttimetki,tuntuisi kaikki nuo lisävarusteet sopivan täysin molempiin pyöriin ja syynä vaihtoon oli,kun roska auto kaatoi pyöräni ja peruutti takapyörät sen pälle ja se meni lunastukseen,niin sain sen saman minkä olin siitä maksanut,kun takuutakin olisi olut yli puolivuotta jäljellö ja vakuutukseni oli kattava,joka olisi korvannut vaikka olisin itse ollut syyllinen ,jos olisin vaikka sen tieltä ulos ajanut,niin uusturvavakuutus oli minulla,tosin nyt minultahan ei mennyt bonuksia lainkaan,kun en syyllinen ollut ja tapahtumalle löyti runsaasti silminäkijöitä,siksi otin kokeeksi nyt tuon,muuten se on rumempi väritykseltäänkin,kuin edellinen,mutta ei ollut samanaista uutta,kuin tuo mikä meni lunastukseen,siksi nyt tuo tuli tilalle,sillä 650:selläkin kävin mlempina kesinä euroopan kierroksen tekemässä ja missään kohdin tehoja en kaivannut enempää,kuin siinäkin oli,joten tuo sinun meinama ostamasi malli sopii paljon paremmin reissuun,kuin nakkikioski ajoihin, jos mahdollista,niin koita etsiä merkkiliikkeistä ylivuotinen malli,niin säästät tuhannen tai kaksi varustelusta riippuen ja takuut alkavat silloin ,kun ostat sen.
Pyörä on armaa tekniikkaa ja luotettavuutta,en näe mitään suutä miksi sitä ei kannattaisi huomioida,jos malli miellyttää osta,pyörä kyllä kestää ja customeja on tullut valtavastilisääkin viimevuosien aikana ja niiden arvokin pysyy erittäin hyvin,jos löydät vielä ylivuotisen malin,niin saatat saada parinvuodenkuluttua ,jos innostut sen vaihtamaan,niin ainakin omasi siitä pois,hyvä hankinta osta pois,ei mitään tyyppivikoja tai lastentauteja,vaan luotettavaa japanilaista suzuki laatua koko rahan edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356