Olen (kai) tulossa Jyvikseen pääsykokeisiin, mihkä kannattaa majoittua...eli halpa mutta siisti (miel. oma kylppäri/vessa huoneessa)? ja suht lähellä ammattikorkeakoulua (sos. ja terv.)?
Jyvis!
11
812
Vastaukset
- ,,,
Hotelli Milton keskustassa tai Hotelli Rantasipi Laajavuoressa.
- kissi
ei kuulosta kovin "edullisilta"...siistejä varmaan ovat ;)
- kissi
kissi kirjoitti:
ei kuulosta kovin "edullisilta"...siistejä varmaan ovat ;)
...muualtakin ehdotettiin tuota Miltonia, kuulosti ekaksi vain niin "hienostuneelta" (Hilton) ;) että luulin sun heittävän "vitsiä" joten sorry epäilyt ;)
- ,,,
kissi kirjoitti:
...muualtakin ehdotettiin tuota Miltonia, kuulosti ekaksi vain niin "hienostuneelta" (Hilton) ;) että luulin sun heittävän "vitsiä" joten sorry epäilyt ;)
Nou hätä! Milton todellakin on keskustan halvin, mutta kuitenkin siisti hotelli. Paikallisena en ole koskaan tullut yhdistäneeksi sitä Hiltoniin :P
- mimmi
Majoitus
Hotelli Pension Kampus tarjoaa pääsykokeisiin saapuville edullista majoitusvaihtoehtoa osoitteessa Kauppakatu 11 A, 40100 Jyväskylä. Huonevaraukset puh. (014) 338 1400.
Kesähotelli AMIS tarjoaa pääsykokeisiin saapuville majoituspakettia. Majoitus 2-hengen tai 1-hengen huoneessa. Hotellin pihassa ja ympäristössä on runsaasti parkkitilaa. Majoitusvaraukset ja hintatiedustelut puh. (014) 443 0100.
Kesähotelli Rentukka sijaitsee keskustan läheisyydessä. Tarjoamme pääsykokeisiin saapuville edullisesti 1-4 hengen huoneita, joissa oma suihku/wc ja keittiö. Aamupala sisältyy huonehintaan. Hotellilla tilava P-alue. Osoite: Taitoniekantie 9, 40740 Jyväskylä. Puhelin (014) 607 237, fax (014) 607 270,sähköposti [email protected] Lisätietoja www.co.jyu.fi/hotelrentukka. - kissi
...kiitos molemmille, mutta jos vielä viitsisitte kertoa mikä on lähinnä amk.ta (sos. ja terv.ala)? Tietty soittelen vielä ennen lähtöä nuo läpi (jos kutsu tulee ;)) mutta voisi jos heti ottaa vain ne lähimmät kierrokseen. Ja mikä noin suunnilleen on matka (mieluusti kävelymatka)?
Hirmu paljon kiitoksia kun laitoitte numerot ja kaikki :)- ,,,
Sos. ja terv. ala on valitettavan kaukana oikeastaan noista kaikista. Keskustasta tulee noin 4 kilometriä matkaa. Tuo Rentukka lienee lähin, kun on käsittääkseni Kortepohjassa, mutta sieltäkin matkaa tulee noin 2,5 km.
Suosittelisin itse ehkä jotain keskustan paikkaa kuitenkin, koska näkisit siinä sivussa vähän kaupungin menoa ja saisit kosketusta sen ilmapiiriin. Kävellen keskustasta tuonne Keskussairaalan kupeeseen meneen noin puoli tuntia ja toisaalta bussilla sinne ajaa noin 7 minuutissa. - kissi
,,, kirjoitti:
Sos. ja terv. ala on valitettavan kaukana oikeastaan noista kaikista. Keskustasta tulee noin 4 kilometriä matkaa. Tuo Rentukka lienee lähin, kun on käsittääkseni Kortepohjassa, mutta sieltäkin matkaa tulee noin 2,5 km.
Suosittelisin itse ehkä jotain keskustan paikkaa kuitenkin, koska näkisit siinä sivussa vähän kaupungin menoa ja saisit kosketusta sen ilmapiiriin. Kävellen keskustasta tuonne Keskussairaalan kupeeseen meneen noin puoli tuntia ja toisaalta bussilla sinne ajaa noin 7 minuutissa.hiivatti, mä ehdin jo luulla josko ois ihan alle kilsan matka jostain noista :(
Mikä numero menee keskustasta sinne koululle? oishan se bussi tietty halvempi kuin taksi (ylätys yllätys) mutta mä oon kyllä aika suuntavaistoton ja osaanko mä jäädä oikeessa kohtaa pois *miettii ankarasti*
Mutta jos mä junalla tulen ni varmaan se keskusta olis hyvä että voisin edes rauratieasemalta käppäillä majoitukseen...(mulla kun ei oikein tuo kartan luku suju, joten ihmisiä pysäyttelemällä saatan löytää oikeeseen paikkaan)... - ,,,
kissi kirjoitti:
hiivatti, mä ehdin jo luulla josko ois ihan alle kilsan matka jostain noista :(
Mikä numero menee keskustasta sinne koululle? oishan se bussi tietty halvempi kuin taksi (ylätys yllätys) mutta mä oon kyllä aika suuntavaistoton ja osaanko mä jäädä oikeessa kohtaa pois *miettii ankarasti*
Mutta jos mä junalla tulen ni varmaan se keskusta olis hyvä että voisin edes rauratieasemalta käppäillä majoitukseen...(mulla kun ei oikein tuo kartan luku suju, joten ihmisiä pysäyttelemällä saatan löytää oikeeseen paikkaan)...Keskustasta menee bussit 1,2,6,19 ja 27 Keskussairaalalle. Ja jos päätät majoittautua tonne Kesähotelli Amikseen ni 27 menee ihan siitä sen vierestä (koulun puolelta) pari kertaa tunnissa.
Bussista poisjääminen ei ole mikään ongelma, pysäkki on ihan koulun vieressä ja tunnistat sen siitä, kun bussi kääntyy vasemmalle kyltin "Keskussairaala" kohdalta.
Amikselta kävelymatka keskustaan n. 300m ja sinne löytää helposti kun juna-asemalta (matkakeskus) kävelee vaan Väinönkatua ylöspäin.
Ihmisiltä kannattaa kysyä, neuvovat kyllä.
Mitäs alaa haet? - kissi
,,, kirjoitti:
Keskustasta menee bussit 1,2,6,19 ja 27 Keskussairaalalle. Ja jos päätät majoittautua tonne Kesähotelli Amikseen ni 27 menee ihan siitä sen vierestä (koulun puolelta) pari kertaa tunnissa.
Bussista poisjääminen ei ole mikään ongelma, pysäkki on ihan koulun vieressä ja tunnistat sen siitä, kun bussi kääntyy vasemmalle kyltin "Keskussairaala" kohdalta.
Amikselta kävelymatka keskustaan n. 300m ja sinne löytää helposti kun juna-asemalta (matkakeskus) kävelee vaan Väinönkatua ylöspäin.
Ihmisiltä kannattaa kysyä, neuvovat kyllä.
Mitäs alaa haet?usea nro., mutta mikä on suorin reitti, eikai sentään nuo kaikki mene samaa reittiä. Nyt alkuun riittää suorin ja nopein...siinä tuskin jaxaa keskittyä maisemiin kun kuiteskin päässä pyörii vain pääsykokeet...ja sosiaaliala on suunnitelmissa (se kovasti haukuttu sosionomi, mutta eipä mua haittaa ;))
- ,,,
kissi kirjoitti:
usea nro., mutta mikä on suorin reitti, eikai sentään nuo kaikki mene samaa reittiä. Nyt alkuun riittää suorin ja nopein...siinä tuskin jaxaa keskittyä maisemiin kun kuiteskin päässä pyörii vain pääsykokeet...ja sosiaaliala on suunnitelmissa (se kovasti haukuttu sosionomi, mutta eipä mua haittaa ;))
Kaikki noista mainitsemistani menee samaa reittiä. Eli esim. tuo 27 käy sulle vallan mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634