Teknisiä ongelmia sähköpostin lähettämisessä

Hei!

Suomi24 Postin toiminnassa on teknisiä ongelmia ja sähköpostin lähettämisessä on havaittu vikaa. Viestin lähettäminen ei onnistu tai se keskeytyy ennenaikaisesti. Tällä hetkellä sähköpostin lähettäminen onnistuu vain, kun painaa lähetä-painiketta useaan kertaan kunnes viesti lähtee.

Ongelma on tiedossa ja sitä korjataan parhaillan. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

13

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks kyllästynyt

      ei lähde viestit vieläkään voisiko asialle tehdä jotain,KIITOS!!!!

    • jukpuu7000

      Uuden sähköpostin luomisen yhteydessä lähettämänne vahvistusviestin linkki ei toimi............. minulla ainakaan ja en saa rekisteröityä itselleni uutta sähköpostia. Korjatkaa sekin ongelma samalla, kiitos

    • -

      Olisikin vaan viestien lähettämisessä vikaa, mutta kun ei ole viimeisen puolen vuoden aikana päässyt kertaakaan kirjautumaan sisään. No, tulipahan vaihdettua gmailiin, joka kyllä toimii ja hyvin toimiikin - huomattavasti paremmin kuin tämä on toiminut kertaakaan sinä aikana, kun olen palvelua käyttänyt.

      • Iloinen asiaks

        Mulla on ollut Suomi 24:n posti,ihan sairaan huono ! Gmail on toiminut kuin unelma ! Koskaan ei mitään ongelmia !
        Onneksi vaihdoin ajoissa !


    • Turhaantunut.

      Kiva, kun poistatte OMIA uutisianne osioista "Tästä Suomi puhuu nyt". osoista, tuolta sivun ylälaidasta.

      Koetin poistoa itsekin joulun aikaan, ja laitoin aiemmin poistettuun syyksi

      "Poistakaa edes tämä uutinen, koska paskat välitette käyttäjienne kirjoittamista avunpyynnöistä SEKÄ
      tuette forumien häiriköiden toimintaa"

      JA Suomi24 - poisti tuon uutisen. Osuin siis oikeaan veikakuksessani ?!

      KÄYTTÄJÄT. Alkakaa ilmoittaa poistoon Suomi24:n tärkeitä ketjuja, jotta ylläpidon olisi PAKKO parantaa järjestelmäänsä!

      Itse sain tarpeekseni suomi24:n tavasta kohdella käyttäjiä JA pilata heidän keskustelujaan.

      • ...q

        Tuossahan voisi olla ASIAA. Facebookkiin Suositellaan nyt!


    • raparperi222

      Tirdättekö itsekään?
      Minulla on ollut pari tunnusta täällä, nykyisin ei niitä siis ole.
      Toisessa oli email, toisessa ei.
      Voin edelleen laittaa sähköpostia siihen osoitteeseen, joka minulla suomi24:ssä oli (vaikka tunnus on poistettu) ilman virheilmoitusta (kuuluisi tulla Mailer-Daemon viesti).
      Voin lisäksi laittaa sähköpostia myös tuohon toiseen, jossa s-postia ei siis ollut, kun lähetän sen sähköpostista, joka ilmeisesti on kyseisessä tunnuksessa minulla ollut tunnusta aktivoitaessa. Siis ei ilmoita mitään virheilmoitusta (kuuluisi tulla Mailer-Daemon viesti).

      • raparperi222

        Ei tämä sisi niin mitätön ongelma ole kuin saattaa tuntua.
        Ihmiset saattavat laittaa edelleen minulle sähköpostia suomi24:n. Koska se ei ilmoita mitään virhe-ilmoitusta, he väärin luulevat että se on ihan toimiva sähköpostiosoite.
        Tuo vika pitäisi ehdottomasti korjata!
        Ohjelmointi jonkin verran osaavana tuedän, että ei ole kovin vaikea sitä korjata.
        Minkä pirun takia ette poista tietokannasta niiden käyttäjien tietoja, jotka ovat poistaneet tunnuksensa? Ei ole mitään järkevää syytä säilyttää niitä siellä. Jos ne poistetettaisiin samalla hetkellä kun tunnus poistuu, monta,monta ongelmaa olisi ollut poissa.


      • murkinaa

        Minulla on täällä yksi tunnus.
        Tietty olen laittanut siihen myös toisen email-osoitteen "aktivointia" varten.
        Kyseisestä sähköpostista voin laittaa mitä tahansa roskaa @suomi24.fi:n.
        Esimerkiksi osoite [email protected] toimii ihan moitteetomasti.
        Hahaa!!
        Muista sähöposti-osoitteista joita minulla on, kun laitan vastaavaa viestiä, suomi24 laittaa SMTP error-viestin. Mutta miksi ei tuosta sähköpostista, joka löytyy suomi24-tietokannasta aktiivisesta tunnuksestani?


      • ranttalipoo

        normipostissa on muistaakseni 45 vrk vanhenemisaika, jos sitä ei käytetä. Tätä ominaisuutta ei tulis käyttää kaikkiin, vaan pelkästään aktiivisiin tunnuksiin. Sähköposti, joka poistetaan ja jossa ei ole uudelleenohjausta, tulisi vanhentua heti eikä 45 vrk päästä.


    • mitä kummaa?????????

      Mitähän tää on ku on jo TOINEN kerta kun mun kaikki sähköpostit on hävinny kokonaan!!!!!!!!!!!!Ja siellä on PAALJON mun työsähköposteja sekä tytön treenitiedotuksii yms...TÄRKEITÄ!!!!! Onko tää turvallista ees enää käyttää???

      • sama juttu mulla kaksi kertaa hävinnyt.laitoin palautetta suomi24,ei ole tullut mitään vastausta..


    • Postiaan odottava

      Minne hukkuvat suomi24:n osoitteesta laitetut postit, kun eivät tavoita määränpäätä? Vastaanottavassa postissa ei ole vika, koska muista sähköposteista laitetut postit tulevat perille ihan moitteettomasti?

      Ei taida olla hyväksi uudistukset, jos niiden myötä loppuu vanhatkin toimimasta. Ihan mielenkiinnolla taas odottelen uusia uudistuksia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe