Hei!
Suomi24 Postin toiminnassa on teknisiä ongelmia ja sähköpostin lähettämisessä on havaittu vikaa. Viestin lähettäminen ei onnistu tai se keskeytyy ennenaikaisesti. Tällä hetkellä sähköpostin lähettäminen onnistuu vain, kun painaa lähetä-painiketta useaan kertaan kunnes viesti lähtee.
Ongelma on tiedossa ja sitä korjataan parhaillan. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
Teknisiä ongelmia sähköpostin lähettämisessä
13
1208
Vastaukset
- yks kyllästynyt
ei lähde viestit vieläkään voisiko asialle tehdä jotain,KIITOS!!!!
- jukpuu7000
Uuden sähköpostin luomisen yhteydessä lähettämänne vahvistusviestin linkki ei toimi............. minulla ainakaan ja en saa rekisteröityä itselleni uutta sähköpostia. Korjatkaa sekin ongelma samalla, kiitos
- -
Olisikin vaan viestien lähettämisessä vikaa, mutta kun ei ole viimeisen puolen vuoden aikana päässyt kertaakaan kirjautumaan sisään. No, tulipahan vaihdettua gmailiin, joka kyllä toimii ja hyvin toimiikin - huomattavasti paremmin kuin tämä on toiminut kertaakaan sinä aikana, kun olen palvelua käyttänyt.
- Iloinen asiaks
Mulla on ollut Suomi 24:n posti,ihan sairaan huono ! Gmail on toiminut kuin unelma ! Koskaan ei mitään ongelmia !
Onneksi vaihdoin ajoissa !
- Turhaantunut.
Kiva, kun poistatte OMIA uutisianne osioista "Tästä Suomi puhuu nyt". osoista, tuolta sivun ylälaidasta.
Koetin poistoa itsekin joulun aikaan, ja laitoin aiemmin poistettuun syyksi
"Poistakaa edes tämä uutinen, koska paskat välitette käyttäjienne kirjoittamista avunpyynnöistä SEKÄ
tuette forumien häiriköiden toimintaa"
JA Suomi24 - poisti tuon uutisen. Osuin siis oikeaan veikakuksessani ?!
KÄYTTÄJÄT. Alkakaa ilmoittaa poistoon Suomi24:n tärkeitä ketjuja, jotta ylläpidon olisi PAKKO parantaa järjestelmäänsä!
Itse sain tarpeekseni suomi24:n tavasta kohdella käyttäjiä JA pilata heidän keskustelujaan.- ...q
Tuossahan voisi olla ASIAA. Facebookkiin Suositellaan nyt!
- raparperi222
Tirdättekö itsekään?
Minulla on ollut pari tunnusta täällä, nykyisin ei niitä siis ole.
Toisessa oli email, toisessa ei.
Voin edelleen laittaa sähköpostia siihen osoitteeseen, joka minulla suomi24:ssä oli (vaikka tunnus on poistettu) ilman virheilmoitusta (kuuluisi tulla Mailer-Daemon viesti).
Voin lisäksi laittaa sähköpostia myös tuohon toiseen, jossa s-postia ei siis ollut, kun lähetän sen sähköpostista, joka ilmeisesti on kyseisessä tunnuksessa minulla ollut tunnusta aktivoitaessa. Siis ei ilmoita mitään virheilmoitusta (kuuluisi tulla Mailer-Daemon viesti).- raparperi222
Ei tämä sisi niin mitätön ongelma ole kuin saattaa tuntua.
Ihmiset saattavat laittaa edelleen minulle sähköpostia suomi24:n. Koska se ei ilmoita mitään virhe-ilmoitusta, he väärin luulevat että se on ihan toimiva sähköpostiosoite.
Tuo vika pitäisi ehdottomasti korjata!
Ohjelmointi jonkin verran osaavana tuedän, että ei ole kovin vaikea sitä korjata.
Minkä pirun takia ette poista tietokannasta niiden käyttäjien tietoja, jotka ovat poistaneet tunnuksensa? Ei ole mitään järkevää syytä säilyttää niitä siellä. Jos ne poistetettaisiin samalla hetkellä kun tunnus poistuu, monta,monta ongelmaa olisi ollut poissa. - murkinaa
Minulla on täällä yksi tunnus.
Tietty olen laittanut siihen myös toisen email-osoitteen "aktivointia" varten.
Kyseisestä sähköpostista voin laittaa mitä tahansa roskaa @suomi24.fi:n.
Esimerkiksi osoite [email protected] toimii ihan moitteetomasti.
Hahaa!!
Muista sähöposti-osoitteista joita minulla on, kun laitan vastaavaa viestiä, suomi24 laittaa SMTP error-viestin. Mutta miksi ei tuosta sähköpostista, joka löytyy suomi24-tietokannasta aktiivisesta tunnuksestani? - ranttalipoo
normipostissa on muistaakseni 45 vrk vanhenemisaika, jos sitä ei käytetä. Tätä ominaisuutta ei tulis käyttää kaikkiin, vaan pelkästään aktiivisiin tunnuksiin. Sähköposti, joka poistetaan ja jossa ei ole uudelleenohjausta, tulisi vanhentua heti eikä 45 vrk päästä.
- mitä kummaa?????????
Mitähän tää on ku on jo TOINEN kerta kun mun kaikki sähköpostit on hävinny kokonaan!!!!!!!!!!!!Ja siellä on PAALJON mun työsähköposteja sekä tytön treenitiedotuksii yms...TÄRKEITÄ!!!!! Onko tää turvallista ees enää käyttää???
sama juttu mulla kaksi kertaa hävinnyt.laitoin palautetta suomi24,ei ole tullut mitään vastausta..
- Postiaan odottava
Minne hukkuvat suomi24:n osoitteesta laitetut postit, kun eivät tavoita määränpäätä? Vastaanottavassa postissa ei ole vika, koska muista sähköposteista laitetut postit tulevat perille ihan moitteettomasti?
Ei taida olla hyväksi uudistukset, jos niiden myötä loppuu vanhatkin toimimasta. Ihan mielenkiinnolla taas odottelen uusia uudistuksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2545259- 1252323
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362018Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181