onko kukaan käynyt kansallispuistossa? Menitkö lentämällä, olitko yötä siellä?
Kaikki matkavinkit otetaan mielellään vastaan.
Uluru
2
459
Vastaukset
- käynyt
aikas makee iso kivi, lähistöllä oli myös toinen aika vaikuttava Kata Tjutan alue joka oli osittain kiinni
turisteilta kuumuuden takia kun siellä satuin käymään.
Kivi kannattaa kiertää, aikamoinen kierros, jos tosi hyvä kunto voi päästä pikku kiipeilyllekkin mutta
siinä oli lämpötilarajoja ja kohtuullisen isot riskit
Tosi kuumaa, aivan mahtavan näköistä aamulla auringon noustessa ja illalla auringonlaskun aikoihin
Majoitukset sikahintaisia, kaikki saman firman (monopoli) jostain aussisivuilta löytyi vähän halvemalla
Sinne pääsee autolla (kyllä...ajoin) ja pois lensin koneella (paljon helpompaa)
Qantasilta hyvissä ajoin etukäteen varaten lennot ei hirveen kalliita... - Down Under
Taannoin käytimme AAT Kingsin palvelua. Tutki vaihtoehtoa vaikka täältä: http://www.aatkings.com/eu/tour.php?tour_code=PAY
Jos olet eka kertaa Ausseissa, suosittelen jotain valmista pakettia juuri Red Centren kohdalla. Silloin, kun itse teimme reissun, lennot kannatti ostaa jo Suomesta.
Mutta jos on urheiluhenkeä ja tykkää tilannejännityksestä, halvimmat lennot löytynevät päivän tarjouksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980