Tein hahmoni kauan sitten ja en enää muista minkä laitoin sen sähköpostiksi. Kun nyt palasin melko pitkältä tauolta, huomasin, että kirjautumiseen tarvitaan juuri sähköpostisoitetta. Mitä voin tehdä? Mulla oli paljon kamaa, enkö pääse enää koskaan kirjautumaan hahmolleni!?
Olen unohtanut sähköpostisoitteeni
4
2114
Vastaukset
- Jezzyy
Mulla kävi sama juttu... Ja saliskin oli päässyt unohtumaan ja jotta pysyisin vaihtamaan salasanan tarvitsisin sähköpostini.. tein habbo hahmolleni muinoin jonkin erillisen sähköpostin, mutta habbon ylläpito ei suostu kertomaan sitä.. Jos vain saisin tietää sähköpostiosoitteen niin sen salasanakin tulisi mieleen varmasti...
-Eli suurella todennäköisyydellä jollet muista sähkäriäs... Heitä hyvästi habbo hotellille kuten minä tein =) - Zonttu
Laita nimes siihen. Niinkin toimii.
- Zeitikki
Ei toimi kaikissa tapauksissa... En tiedä miksi... Minulla on kaksi hahmoa toiselle riittää pelkkä nimi että pääsee sisään, mutta toiseen vaaditaan sähköpostia. :o
- SPinkku
ÄÄh mulla on käyny sama juttu ja kun mun nimi on sielä spinkku ja sähkis on joku ja oon unohtanu salikseni ja tommosta...... se oli aiiikas rikas ukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632