PAULA KOIVUNIEMNE M USIIKI ON TOSI HYVÄÄ
MUSIIKKI
5
459
Vastaukset
- samaa aina
Samoja kappaleitaha se on määkinyt jo 20vuotta .Yhtään kunnon hittiä sillä ei ole.
- Pasi K.
Paulalla on todella paljon, niin paljon että niistä riittäisi vaikka muille laulajille jaettavaksi.
- missä on
Pasi K. kirjoitti:
Paulalla on todella paljon, niin paljon että niistä riittäisi vaikka muille laulajille jaettavaksi.
ne hitit on ei ainakana radiossa soiteta,kuin näitä muutamia samoja renkutuksia.
- fani32
Paulalla tosi paljon hittejä. Myös aikaa uusiakin hittikappaleita. eihän radiossa kaikkia hittejä voida soittaa. Kyllä siellä radiossa välillä muitaikin paulan hittejä kuin vain niitä muutamaa. Paula on ihana, kaunis, nuorekas. Upea ja hyvä laulaja osaa ottaa yleisönsä todella hyvin. Suomen parhaita ellei paras naislaulaja.
- jk
ninn on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868