Baarin ikäraja K21 on perseestä!

Baarimikko=HOMPPELI!

Elikkäs mul oli lukios hyppytunti ja siel ympäristös on paljon baareja nii aattelin käydä baaris hörppimäs kahveet. No, menin baariin ja sanoin "yks kahvi kiitos!". No baarimikko sano ikäraja on 21. No väitin vastaan, ku eihä kahvin ostamiseen tarvii 21vuoden ikää ku kahvii saa vaik 5wee jos haluu, eri asia sit jos viinaa haluu juoda ni sen mä ymmärän eikä baaris tarvii juoda mitää alkoholipitoista. No ei antanu mulle kahvii ja käski poistuu. Ihmettelen vaa miten kahvi voi olla K21 ku ei ees 18wee saa kahvii vaik onki täysikäne. No en jaksanu väittää vastaan niin poistuin iha omasta tahdosta, koska ei baaris oo kiva kattoo ku jotku juo mun nähden kahvii/limua. Aika homoja ja päästäänvialta noi baarimikot on. Ja tiedoks vaa minua ei käsketä! Mua ei määräillä! Minä olen kuningas ja teen just sitä mitä mä haluun, varsinkaan elämäänsä kyllästyneet baarimikot ei mua määräile! Baarimikot ei ole ihmisiä vaan elämäänsä kyllästyneitä mielipuolia. Ja kyl alko vituttaa ku en saanu kahvii ja päivä meni pilalle!:'( :@ No, tää tapahtu noin 3kuukautta sitte. Mitä mieltä ootte? ja kertoisittekos että miksi baareissa on nykyää noi korkeet ikärajat vaik ei joiskaan edes alkoholijuomia.

12

3404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu aikuinen

      Ensinnäkin baarit voivat ihan rauhassa laittaa minkä ikärajan tahansa vaikka maidon myymiseen jos haluavat.

      Toisekseen syy korkeampiin ikärajoihin on juuri kaltaisesi huonosti käyttäytyvät nuoret, jotka muuten eivät ole nähtävästi koulussa oppineet edes suomea. Kun aikuiset fiksut ihmiset ovat viihteellä, he eivät jaksa katsella rähiseviä nulkkeja, jotka ovat liian kännissä ja jotka sinun tapaasi haukkuvat toisia "homoiksi", "päästäänvialla" tai "elämäänsä kyllästyneitä mielipuolia". On ihan riittämiin paikkoja joissa ikäraja on 18 vuotta, joten sinne vain muiden ääliöiden joukkoon.

      Sitten kun olet kasvanut aikuiseksi ymmärrät ehkä mitä tarkoitan.

    • Onna Jolle

      Aika pitkät piuhat on jos avautumiseen meni 3kk.
      Valitettavasti olet väärässä, sinua voi määräillä aivan niin kuin muitakin teinejä - menkää ryystämään kahvianne kotiin tai kouluun - baarit ovat juoppoja varten, eihän niissä päivällä muut käy.

    • Janne33.

      18v rassukan pitää saada oma auto ja päästä baariin koska kaikki muutkin tekee. Ihq.

    • hyi kahvia

      Kahvi onkin huume. Sillä pitäisi olla 21v raja muuallakin kuin baareissa.

      • nam huumetta

        Kahvi voidaan luokitella päihteeksi, mutta toistaiseksi se on laillista Suomessa, eli ainakaan Suomessa sitä ei luokitella huumeeksi.


    • baarimaijja

      alkoholilaissa sanotaan että ravintoloihin sisäänpäästämistä ja niissä anniskelua voidaan rajoittaa asiakkaan pukeutumisen tai iän perusteella vapaasti. eli teoriassa ravintoloitsija voi päättää että ravintolaan pääsee vain esim varvassandaaleja käyttävät yli 80-vuotiaat.

    • Antero Vipunen

      Viestisi kertookin hyvin siitä miksi baarejen ikärajat voivat olla 21, eli teinit ovat yleensä perkeleen impulssiivisia ja töykeitä. "Baarimikot elämäänsä kyllästyneitä mielipuolia" Joten on mukava käydä kaljalla baarissa mihin ei päästetä teinejä koska teineistä on vain yksinkertaisesti todella paljon riesaa, he eivät myöskään yleensä osaa olla ihmisiksi kännissä, vaan ovat kova-äänisiä ja tekevät typeryyksiä. Vaikka tässä tilanteessa halusitkin vain kahvia, niin on täysin ymmärrettävää että baarimikko halusi pitää k21 periaatteesta kiinni, kohta siellä olisi ties kuinka paljon teinejä kahvilla, moni kuitenkin menee juuri siksi k21 baariin ettei tarvitse katsella teinejä.

    • moimoimoi1

      siin onki oikeen fiksu aikuinen kun teksti tuollaista. iha samalla tavalla ne aikuiset siellä baarissa leikkii niinkuin 18 vuotta täyttäneet. ja mielestäni edes 24 vuotias ei ole vielä aikuinen, iha luonne kysymys.

      • moimoimoi1

        kyllä osaa ne 21 vuotiaat teineillä siellä baarissa iha samalla tavalla kuin nuoret et mielestäni tää ei niin iästä ole kiinni kuin aikuinen on. Baarimikko saa päättää ketä baariin päästää ja ketä ei vaikka ei vaan naama miellyttäisi niin saa heittää pihalle. ja juu monissa baareissa missä ikäraja sen 24 niin siinä vaiheessa nekin teinit jo sen verran aikuistunu ettei ihan kaikesta ala draamaa nostamaan pintaan mutta kyllä niitäkin vaan tuntuu löytyvän.


      • moimoimoi1
        moimoimoi1 kirjoitti:

        kyllä osaa ne 21 vuotiaat teineillä siellä baarissa iha samalla tavalla kuin nuoret et mielestäni tää ei niin iästä ole kiinni kuin aikuinen on. Baarimikko saa päättää ketä baariin päästää ja ketä ei vaikka ei vaan naama miellyttäisi niin saa heittää pihalle. ja juu monissa baareissa missä ikäraja sen 24 niin siinä vaiheessa nekin teinit jo sen verran aikuistunu ettei ihan kaikesta ala draamaa nostamaan pintaan mutta kyllä niitäkin vaan tuntuu löytyvän.

        ja se on ihan sama juoko siellä baarissa mitään jos ikäraja on sen 21 vaikka ja ei ole ikää siellä olla niin ei sinne saa mennä siinä vaiheessa edes sitä vettä juomaan. portsarit on mukavia ihmisiä ja kyseisen gallupin laittanutta taitaa vaan vituttaa se portsarissa että hän ei päästänyt alle 21 vuotiasta sisään baariin niinkuin ei kuulukkaan päästää.


    • tankard1

      ymmärsinkö oikein vai onko tämä viestiketju aloitettu vuonna 2011... xD ai saatana,

    • Anonyymi

      Toivottavasti oot nyt aikuistunu vähän enemmän lol. häpeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe