Minkä näkönen on söpö tyttö?
Kiinostais vaa et vastauksii tulemaan!
Miten näyttää söpöltä?
15
3161
Vastaukset
- ..............
brunette, puolipitkät hiukset, hoikka sopusuhtainen vartalo, ruskeat simmut.
ja osaa pukeutua seksikkäästi.
Kuvailin juuri vaimoni :)- miekkonen hei vaan
Ja hei... taidat olla itse tyttö joka kyselet?
Ole oma itsesi, ole siisti ja ystävällinen. Se että olet ystävällinen ja rehellinen saa
ainakin meikäläisen tunteet heti pintaan! Ei kukaan ole ruma.
Uskoisin että olet jo se söpö, ei sun tartte miettiä että oletko. Niitä söpöjä löytyy
monen ikäisistä, kunnes tullaan ikälopuksi ja sillä tarkotan jotain 60 .
halit sulle, ystävälliset nimittäin :)
- huoh-.-
söpöys ja seksikkyys ovat vastakohtia toisilleen.
Minä sanoisin, että jos joku on söpö, hän on luonnostaan söpö. Kasvon piirteet vaikuttavat, myös luonne. Nimimerkistäsi päätellen olet yksi niistä wnb japaneista jotka tekevät kaikkensa ollakseen söpöjä japseja vaikka oikeasti ovat täysin naurettavia ja ihmiset häpeävät puolestanne. Joten älä missään nimessä _yritä_ olla söpö. Se on aivan yksilökohtaista, onko syntynyt söpöksi.- alöittäjä
Minä tosiaan fanitan Japania. Ja tuo kawaii merkkaa japaniks söpöä niiku tiiäkki. Mut en mä mitenkää söpösti yritä pukeutuu. Pukeudun lähinnä emo/rock/hevi tyylisesti. Iha mielenkiinnos tota vaa kysyin ku kiinostaa.
- Jäbä386
alöittäjä kirjoitti:
Minä tosiaan fanitan Japania. Ja tuo kawaii merkkaa japaniks söpöä niiku tiiäkki. Mut en mä mitenkää söpösti yritä pukeutuu. Pukeudun lähinnä emo/rock/hevi tyylisesti. Iha mielenkiinnos tota vaa kysyin ku kiinostaa.
Japanilaiset tytöt on kyllä mun mielestä tosi söpöjä, siitä ei pääse minnekään. Muut aasialaiset ei mielestäni ole yhtä viehättäviä, ehkä jotkut thainaisetkin...
- djdutjtfy
sehän on yksinkertaista. jos haluat näyttää söpöltä, elä näytä rumalta.
- Anonyymi
Toi oli hyvin sanottu djdutjtfy
- True Asian
Komppaan huoh-.- ! Vain aloitteleijat otakut tunkee kawaii sanaa joka lauseeseen -___- Ja hei jäbä3891 Muut aasialaiset voi olla kyll jopa _söpömpiä_ äläpäs yritä luokitella aasilaisia O_O
- Anonyymi
Söpö tyttö on mun mielestä sellanen joka on rohkea ja osaa olla oma itsensä.
- Anonyymi
Mä oon mun mielestä ruma haluisin olla "söpö" mut en tiiä miten voin olla sellainen haluisin blondit hiukset mut mul on ruskeet ja minkä sille mahtaa oon vasta 10 mut mun kamu joka on 11 on sika söpö sil on blondi tukka ja se käyttää valkosii löysin farkkui ja sit sul on usein karvatakki ja viel otsatukka ja se on lyhyt! Se on nii'in söpö
- Anonyymi
Jotain vinkkejä harjoittele hymyilemään kivasti niin näytät söpömmältä ja minun mielestäni brunetet ovat ihan yhtä hyviä kuin blondit jos sinulla on jotain söpöjä vaatteita pue ne ja jos ei ole otsa tukkaa ota vaan sun hiuksii sun naaman eteen tai jos et tykkää sun naamasta voit piilotella sitä sun hiuksilla . Tai aloita urheilemaan paljon ja syömään terveellisesti ja juomaan paljon vettä kokeile näytätkö söpömmältä jos sinulla on meikkiä vai ei
Toivottavasti auttoi ja jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan♡ - Anonyymi
Laiha hento tyttö on söpö. Ja jos viihtyy hihattomalla topilla niin söpömpi. Semmonen max 165 cm, 43kg ja pitkät hiukset.
- Anonyymi
Nyt mä kyl tiiän sä haluut siis perunan 🥔
- Anonyymi
Hmm, jos haluat olla söpö ni oo oma itsesi mutta esim :leveät farkut tai laskostettu minihame hieman isolla (vaikka yhde koon isommalla) hupparilla on ihan hyvä
- Anonyymi
Ole oma itsesi pukeudu niinkuin aina ennenkin älä matki muita sun tyylisdä koska jos luulet et se auttad mihinkää pojan saantiin ni ei todellaka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316