olen saanut eläkettä 5 v ja nyt tuomio uhkaa
?
Katkeaako eläkkenmaksu jos joutuu vankilaan ?
21
7272
Vastaukset
- 17.
Katkeaako äitiysraha jos joutuu vankilaan?
- ?
ihmettelen tuota itsekin
- Se siitä.
? kirjoitti:
ihmettelen tuota itsekin
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias. - ?
Se siitä. kirjoitti:
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias.noin
- ?
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
- 2, 5 kk
? kirjoitti:
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni ! - ?
2, 5 kk kirjoitti:
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni !?
- toden = totta
? kirjoitti:
?
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
- outol1ntu
toden = totta kirjoitti:
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
:-(
- 54w5
outol1ntu kirjoitti:
:-(
reilu =)
- Anonyymi
? kirjoitti:
noin
ei katkea ekalta 3kk sen jälkeen kyllä. Eli sakkovanki max 3kk (ei voi olla enempää kuin 3kk istuttavaa) saa eläkkeen.
- Anonyymi
toden = totta kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi00021
Kyllä, eläkettä yleensä saa vankilassa, mutta sen maksuun voi tulla katkoja tai sitä voidaan vähentää, riippuen eläkkeen tyypistä (esim. kansaneläke vs. työeläke) ja vankeuden kestosta, sillä Kela ja eläkelaitokset seuraavat tilannetta, mutta vankeus voi estää työn vastaanottamisen tai eläkkeen maksaminen voi katketa tilapäisesti, erityisesti jos vanki ei voi hoitaa asioitaan vapaudessa. Kansaneläke-etuuksia maksetaan usein kolme kuukautta vankeuden alusta, mutta työeläkkeiden osalta tilanne on monimutkaisempi ja riippuu sopimuksista, vaikka yleensä ne jatkuvat.
- yjtryjtyt
sillä eläkkeellä vankilassa teet?
Valtio (siis rehelliset ihmiset) kustantaa kaiken mitä tarvitset.- Kuullut
Vaimoa et siellä tarvitse
- Anonyymi
Eihän eläke voi katketa tulevaisuuden vanhain kodilta paras hoito lääkärit.kuntosali.ohjattua liikuntaa eikä tarvitse olla yksin.
- Anonyymi
Vähän vanha lanka, mutta mites kävi? Maksettiinko eläkettä ja mitä eläkettä?
Käsittääkseni työeläkkeen maksamista ei keskeytetä vankilatuomion takia.- Anonyymi
syytinkiä pepun muodossa tuli
- Anonyymi
pillunsaanti katkeaa, vanki homoiluun talossa ratkeaa. Lopuuelämän homon maine, se on katkeraa!
- Anonyymi00020
Pitkäaikainen pyllyynottaja voi saada leskeneläkettä jos sellikaverina oleva ruuna kuolee.
- Anonyymi00022
Mitenkä muut tuet linnassa? Saako vanha vangki potenssitukea jos mieskunto liian veltto pyllytykseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530