olen saanut eläkettä 5 v ja nyt tuomio uhkaa
?
Katkeaako eläkkenmaksu jos joutuu vankilaan ?
15
6051
Vastaukset
- 17.
Katkeaako äitiysraha jos joutuu vankilaan?
- ?
ihmettelen tuota itsekin
- Se siitä.
? kirjoitti:
ihmettelen tuota itsekin
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias. - ?
Se siitä. kirjoitti:
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias.noin
- ?
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
- 2, 5 kk
? kirjoitti:
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni ! - ?
2, 5 kk kirjoitti:
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni !?
- toden = totta
? kirjoitti:
?
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
- outol1ntu
toden = totta kirjoitti:
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
:-(
- 54w5
outol1ntu kirjoitti:
:-(
reilu =)
- Anonyymi
? kirjoitti:
noin
ei katkea ekalta 3kk sen jälkeen kyllä. Eli sakkovanki max 3kk (ei voi olla enempää kuin 3kk istuttavaa) saa eläkkeen.
- Anonyymi
toden = totta kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
- yjtryjtyt
sillä eläkkeellä vankilassa teet?
Valtio (siis rehelliset ihmiset) kustantaa kaiken mitä tarvitset.- Kuullut
Vaimoa et siellä tarvitse
- Anonyymi
Eihän eläke voi katketa tulevaisuuden vanhain kodilta paras hoito lääkärit.kuntosali.ohjattua liikuntaa eikä tarvitse olla yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu872789Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4662074Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1751858- 891512
Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1221504Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451408- 701337
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501306Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701138Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581080