olen saanut eläkettä 5 v ja nyt tuomio uhkaa
?
Katkeaako eläkkenmaksu jos joutuu vankilaan ?
15
5773
Vastaukset
- 17.
Katkeaako äitiysraha jos joutuu vankilaan?
- ?
ihmettelen tuota itsekin
- Se siitä.
? kirjoitti:
ihmettelen tuota itsekin
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias. - ?
Se siitä. kirjoitti:
Kansaneläke katkeaa. Sairauseläke katkeaa. Työkyvyttömyyseläke katkeaa jne jne.
Vain vanhuuseläkkeen saa pitää eli täytyy olla yli 62 vuotias.noin
- ?
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
- 2, 5 kk
? kirjoitti:
On melko vaikea selviytyä. Eläke ilmeisesti jatkuu vapautumisen jälkeen, mutta musimisen aikana menee autot, asunnot jne...
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni ! - ?
2, 5 kk kirjoitti:
Niin kaikki menee, aina kannattaa ajatella mitä tekee..
Pankkiinkin oikeus ilmoittaa, tilit kiinni !?
- toden = totta
? kirjoitti:
?
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
- outol1ntu
toden = totta kirjoitti:
linnan portista sisään vietynä tai itse, menee ilmoitus automaattisesti Kelaan, Sossuun, työvoimatoimistoon, eläkeyhtiöihin ja he ryhtyvät välittömästi toimiin mahdollisten etuuksien lakkauttamiseksi.
:-(
- 54w5
outol1ntu kirjoitti:
:-(
reilu =)
- Anonyymi
? kirjoitti:
noin
ei katkea ekalta 3kk sen jälkeen kyllä. Eli sakkovanki max 3kk (ei voi olla enempää kuin 3kk istuttavaa) saa eläkkeen.
- Anonyymi
toden = totta kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
- yjtryjtyt
sillä eläkkeellä vankilassa teet?
Valtio (siis rehelliset ihmiset) kustantaa kaiken mitä tarvitset.- Kuullut
Vaimoa et siellä tarvitse
- Anonyymi
Eihän eläke voi katketa tulevaisuuden vanhain kodilta paras hoito lääkärit.kuntosali.ohjattua liikuntaa eikä tarvitse olla yksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886