Miksi suomalainen maksaa enemmän?

kiukkukiukku

Ihmetyttää, miksi me suomalaiset joudumme maksamaan saman konsernin samanlaisista matkoista huomattavasti enemmän.
Oma matkani Kyprokselle maksaa 20 % enemmän Tjäreborgilla, kuin mitä tanskalaiset maksavat samasta hotellihuoneesta Spiessillä.
Ne ovat samaa konsernia ja esitesivutkin ovat identtiset kieltä lukuunottamatta.
Meitä suomalaisia kupataan joka asiassa.
Vertailkaa itse omien matkojenne hintoja
http://www.tjareborg.fi/
http://www.spies.dk/

7

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa

älytön ongelma...en ole ikinä edes tuota asiaa miettinyt...sinun pitää muuttaa varmaan Tanskaan...eniten minua harmittaa että autot on esim. Saksassa puolta halvempia kuin Suomessa ja palkat puolta parempia.
      Ja onhan Tanskasta lyhempi matka Kyprokselle kuin Suomesta...kyllä sekin vaikuttaa...

• kiukkukiukku

Mitä älytöntä siinä on, että suomalaisten nylkeminen joka asiassa kiukuttaa? Joku vetää kovasti välistä. Matkan pituus ei tässä tapauksessa kyllä merkkaa kummoisia.
        Oletko muuten muuttamassa Saksaan?

• ei mitään väliä
        kiukkukiukku kirjoitti:

Mitä älytöntä siinä on, että suomalaisten nylkeminen joka asiassa kiukuttaa? Joku vetää kovasti välistä. Matkan pituus ei tässä tapauksessa kyllä merkkaa kummoisia.
        Oletko muuten muuttamassa Saksaan?

eikä minua häiritse matkojen kalleus....jos on rahaa niin ei mikään ole kallista...köyhälle on.

• kiukkukiukku
        ei mitään väliä kirjoitti:

eikä minua häiritse matkojen kalleus....jos on rahaa niin ei mikään ole kallista...köyhälle on.

minua harmittaa että autot on esim. Saksassa puolta halvempia kuin Suomessa

• Bemari alla
        kiukkukiukku kirjoitti:

minua harmittaa että autot on esim. Saksassa puolta halvempia kuin Suomessa

mutta en pidä siitä numeroa niinkuin kysyjä. Ja uskon että näin ajattelee kaikki joilla on vähänkin järkeä....sinusta en tiedä kun tästä numeroa väännät. Matkojen hinnat ei minua hetkauta mitä missäkin maassa maksaa...en ole kymmeneen vuoteen enää valmismatkoja käyttänyt.

• kiukkukiukku
        Bemari alla kirjoitti:

mutta en pidä siitä numeroa niinkuin kysyjä. Ja uskon että näin ajattelee kaikki joilla on vähänkin järkeä....sinusta en tiedä kun tästä numeroa väännät. Matkojen hinnat ei minua hetkauta mitä missäkin maassa maksaa...en ole kymmeneen vuoteen enää valmismatkoja käyttänyt.

Ok. Olet tuonut Saksasta turkkilaisten vanhan Bemarin ja pidät nyt itseäsi jonkinmoisena menestyjänä. Vieläpä järkevänä.
        Esität faktoina ihan itse luulemiasi asioita, esim. etäisyys Köpiksestä tai Helsingistä Kyprokseen samoin saksalaisesta palkkatasosta.
        Perehdy tosiasioihin ennenkiuin esität väitteitäsi, muuten sinua pidetään yksinkertaisena, mutta menisikö se nyt pahasti pieleen.
        Olet muuten melkoinen extremeheppu, kun et käytä valmismatkoja. VAU.

• daah
        kiukkukiukku kirjoitti:

Ok. Olet tuonut Saksasta turkkilaisten vanhan Bemarin ja pidät nyt itseäsi jonkinmoisena menestyjänä. Vieläpä järkevänä.
        Esität faktoina ihan itse luulemiasi asioita, esim. etäisyys Köpiksestä tai Helsingistä Kyprokseen samoin saksalaisesta palkkatasosta.
        Perehdy tosiasioihin ennenkiuin esität väitteitäsi, muuten sinua pidetään yksinkertaisena, mutta menisikö se nyt pahasti pieleen.
        Olet muuten melkoinen extremeheppu, kun et käytä valmismatkoja. VAU.

Ei kai tämä kenellekään ole mitään uutta, että me maksamme lähes kaikesta täällä Suomessa enemmän, kuin monessa muussa maassa vastaava tuote maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1239
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      880
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      11
      868
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe