Reikihoitajan oma mielenterveys

Huolissaan oleva

Voiko mielenterveydeltään järkkynyt ihminen antaa itselleen reikihoitoa tehokkaasti? Siis että onko siitä apua hänelle itselleen? Olen seurannut läheltä erään selkeästi mielenterveysongelmista kärsivän ihmisen kamppailua terveytensä kanssa, hän tekee itselleen säännöllisesti reikihoitoa. Hoidon jälkeen on selvästi rauhallisempi kyllä mutta vain hetken, pitemmällä tähtäimellä tilanne ei ole paremmaksi muuttunut vaan mielestäni huonompaan suuntaan. Itse itselleni vastaten, en näe että hän olisi apua reikittämisestään saanut, mutta onko jollain päinvastaisia kokemuksia?

66

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

      Kaikki reikihoitajat kärsivät eriasteisista mielenterveyden ongelmista ja "reikihoitaminen" onkin vain yksi näiden mielenterveysongelmien ilmenemismuoto eikä suinkaan mikään parannuskeino.

      • Kenen ongelma

        Olen reikihoitaja mutta minulla ei ole mielenterveysongelmia. Ihan hyvässä virassa olen ja järki päässä. Ei nyt parane leimata kaikkia muutaman kessukan takia. Sitä mieltä olen, että jos hoitajalla on ongelmia niin hänen ei ainakaan toisia pitäisi hoitaa. Jokainen tehköön itselleen minkä parhaaksi näkee.


      • huolestumiseensa
        Kenen ongelma kirjoitti:

        Olen reikihoitaja mutta minulla ei ole mielenterveysongelmia. Ihan hyvässä virassa olen ja järki päässä. Ei nyt parane leimata kaikkia muutaman kessukan takia. Sitä mieltä olen, että jos hoitajalla on ongelmia niin hänen ei ainakaan toisia pitäisi hoitaa. Jokainen tehköön itselleen minkä parhaaksi näkee.

        ???? todellista syytä


      • kessukka
        Kenen ongelma kirjoitti:

        Olen reikihoitaja mutta minulla ei ole mielenterveysongelmia. Ihan hyvässä virassa olen ja järki päässä. Ei nyt parane leimata kaikkia muutaman kessukan takia. Sitä mieltä olen, että jos hoitajalla on ongelmia niin hänen ei ainakaan toisia pitäisi hoitaa. Jokainen tehköön itselleen minkä parhaaksi näkee.

        Aloittaja sanoo, että tuntemansa tyyppi hoitaa itseään. No. annatko reikihoitoa myös "kessukoille" jos pyytävät sellaista sinulta? Vai pitääkö olla jotenki enemmän asiasta kiinnostunut?


      • Skepo hoitoon

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi pskiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.


      • 8ee1
        Skepo hoitoon kirjoitti:

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi pskiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.

        Ole hyvä ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen asiallisesti.


    • ei apua

      Reikihoito ei tuotteena myy kovin hyvin. Alan ansaintalogiikka perustuukin reikihoitokoulutuksen kaupusteluun. Asiakkaista monella on mielenterveysongelmia jo valmiiksi eivätkä ne reikittämällä parane.

      • On hyvä muistaa, ettei fundamentalistinen uskonnon levittäminen ei myy edes Rei-Ki-meditaation verran. He suorastaa kerjäävät tiedostamattaan; pimeän puolella mekin olemme - erotkaa.

        Oikein huvittaa näistä fundiksista muutamat; päälle päin esitetään hyvää ja ihmisläheistä ihmistä, puskista lentelee heittoveitsiä. Myös selkäänpuukotusta toisinajatteleville tapahtuu.
        Ja mikä oleellista - puukkoa käännetään haavassa isän pojan ja pyhänhengen nimeen


      • Hoitoa skepolle

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi psykiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.


      • dawille
        Hoitoa skepolle kirjoitti:

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi psykiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.

        Eikö alalla tieni enemmän ko täällä jengille diggejäsi jakelet, hoitomääräyksiä suositat.

        Pökäle hei! Jätä ne jessekeikat enemmän tinaa omistaville. suosii


      • Hoitoa skepolle kirjoitti:

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi psykiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.


      • psyykkeen kepposet

        Olen jokseenkin tullut samaan tulokseen kanssasi. Muuan kerran ystäväni ilmoitti minut reikikursseille, että minun täytyy oppia reikittämään itseni. Se on ainut tie paranemiseeni.

        Kävin reikikurssin, mutta en lainkaan tullut vakuuttuneeksi asiasta. Kurssilaisista valtaosa, ellei lähes kaikki olleet sellaisessa elämäntilanteessa, että heidän psyykkeensä oli tavalla tai toisella huonossa kantimessa. Päällimmäisenä jäi mieleeni, että ei tainnut olla kellään heistä kunnossa olevaa pari / perhesuhdetta.

        Monet heistä olivat lähteneet pakoon vaikeaa rikkoontunutta parisuhdettaan. Jotenkin vain minulle tuli tunne, että he kärsivät vääränlaisesta itsetunnosta tai itsetunnon puutteesta pikemminkin.

        Jokainen reikiluento ja istunto aloitettiin jonkinmoisella "opettajan lahjonnalla" ja jonkin palvonnalla (en edes enää muista, mikä se palvonnan nimi oli, mutta reikikirjassa siitä "oletetusta jumalasta - isästä" oli juttua). Siinä kohtaa kyllä punainen lamppuni vilkkui ja vikkelään, että kaikenlaiseen huuhaahan tässä on tullut ryhdyttyä.

        No toisaalta, koska olin suostumukseni ystävättärelle antanut, että osallistun kurssiin, niin ihan uteliaisuuttanni olin kurssin loppuun saakka ja jopa todistus komeilee minulla tuosta kurssista. Mutta tuon kurssin jälkeen en enää reikiä arvosta, en pisaraakaan. Silloin kun siitä ei tiennyt, sitä saattoi ajatella, että ehkä siinä jotain voi ollakkin.

        Tuon kurssin käyneenä olen yhä vakuuttuneempi, ettei sillä ole kyllä paranemisen ja terveydenhoidon kanssa muuta tekemistä, kuin että suggestiona, jossa omaa itseään suggeroidaan. No jos se henkisissä ahdistuksissa auttaa, mikäs siiinä, antaa mennä vaan.

        Mutta minun sairauteeni sillä ei ollut osaa eikä arpaa, ei auttanut hitustakaan. Myöhemmin sitten selvisi, mikä oli vaikean tulehdustautini ja anemiani syy. Se hoitui vain ja ainoastaan "puukolla" poistaen kuolioon mennyt sisäelimeni.

        Reikihoitaja, joka minua reikitti, kehui, miten valtavat voimat hän tunsi, miten minusta huokui ja vapautui olikohan se energiaa vai mitä, mutta hän tunsi ne oikein omissa käsissään. Ja tunsi ja kuuli, miten jotain minussa oikein ääneen paukahti, joku paikka korjaantui.

        Minä en kyllä kuullut yhtään mitään paukautta, en tuntenut, en minkäänlaista edes tuulen virettäkään vaikka reikittäjän käsiä oikein veti.
        Jäi tunne, että aikamoinen on mielikuvitus hänellä. Hänelläkin ihmissuhteet sekaisin, ja paljon ongelmia. Joten vakuutuin, että taitaa hänenkin kohdalla olla kyse psyykkeestä.


      • psyykkeen kepposet kirjoitti:

        Olen jokseenkin tullut samaan tulokseen kanssasi. Muuan kerran ystäväni ilmoitti minut reikikursseille, että minun täytyy oppia reikittämään itseni. Se on ainut tie paranemiseeni.

        Kävin reikikurssin, mutta en lainkaan tullut vakuuttuneeksi asiasta. Kurssilaisista valtaosa, ellei lähes kaikki olleet sellaisessa elämäntilanteessa, että heidän psyykkeensä oli tavalla tai toisella huonossa kantimessa. Päällimmäisenä jäi mieleeni, että ei tainnut olla kellään heistä kunnossa olevaa pari / perhesuhdetta.

        Monet heistä olivat lähteneet pakoon vaikeaa rikkoontunutta parisuhdettaan. Jotenkin vain minulle tuli tunne, että he kärsivät vääränlaisesta itsetunnosta tai itsetunnon puutteesta pikemminkin.

        Jokainen reikiluento ja istunto aloitettiin jonkinmoisella "opettajan lahjonnalla" ja jonkin palvonnalla (en edes enää muista, mikä se palvonnan nimi oli, mutta reikikirjassa siitä "oletetusta jumalasta - isästä" oli juttua). Siinä kohtaa kyllä punainen lamppuni vilkkui ja vikkelään, että kaikenlaiseen huuhaahan tässä on tullut ryhdyttyä.

        No toisaalta, koska olin suostumukseni ystävättärelle antanut, että osallistun kurssiin, niin ihan uteliaisuuttanni olin kurssin loppuun saakka ja jopa todistus komeilee minulla tuosta kurssista. Mutta tuon kurssin jälkeen en enää reikiä arvosta, en pisaraakaan. Silloin kun siitä ei tiennyt, sitä saattoi ajatella, että ehkä siinä jotain voi ollakkin.

        Tuon kurssin käyneenä olen yhä vakuuttuneempi, ettei sillä ole kyllä paranemisen ja terveydenhoidon kanssa muuta tekemistä, kuin että suggestiona, jossa omaa itseään suggeroidaan. No jos se henkisissä ahdistuksissa auttaa, mikäs siiinä, antaa mennä vaan.

        Mutta minun sairauteeni sillä ei ollut osaa eikä arpaa, ei auttanut hitustakaan. Myöhemmin sitten selvisi, mikä oli vaikean tulehdustautini ja anemiani syy. Se hoitui vain ja ainoastaan "puukolla" poistaen kuolioon mennyt sisäelimeni.

        Reikihoitaja, joka minua reikitti, kehui, miten valtavat voimat hän tunsi, miten minusta huokui ja vapautui olikohan se energiaa vai mitä, mutta hän tunsi ne oikein omissa käsissään. Ja tunsi ja kuuli, miten jotain minussa oikein ääneen paukahti, joku paikka korjaantui.

        Minä en kyllä kuullut yhtään mitään paukautta, en tuntenut, en minkäänlaista edes tuulen virettäkään vaikka reikittäjän käsiä oikein veti.
        Jäi tunne, että aikamoinen on mielikuvitus hänellä. Hänelläkin ihmissuhteet sekaisin, ja paljon ongelmia. Joten vakuutuin, että taitaa hänenkin kohdalla olla kyse psyykkeestä.

        Lähdin oletuslinjalle kehuessani Reikimeditaation(rm) hyvää vaikutusta erilaisiin mentaalisiin vaikeuksiin, erilaisille ihmisille. Näin ei käytännössä kuitenkaan ole.
        Tulee tietysti erottaa passiivisena, hoidettavana saatu reikihoito ja oman sisäiseksi elämän eheyttämiseksi tietoisesti valitun reikimeditaatioharrastuksen.

        Reikimeditaatio on voimajoogaan verrattava rankka fyysinen menetelmä - jos näin halutaan ja jos rm harjoitetaan säännöllisesti.
        Se ei ole mielestäni pikatie sisäiseen eheyteen - tuskin kukaan näin opettaakaan. Kuvaavaa on mitä Yle-tv tekstisivut viimesyksyllä kuvasivat:

        Otsikko oli meditaatio alentaa mm. tressinsietokykyä. Tuon otantaryhmän jäsenet olivat harrastaneet meditaatiota 26v.
        Niistä mielenterveydellisistä uhista, joita rm-harjoittaja voi kohdata, ovat kokeneet alan ihmiset varoitelleet: Kaikki ihmiset eivät välttämättä kestä "aineistoa, jota harrastus voi nostaa
        piilotajunnan kerrostumista. Se voi muodostua monelle liian ahdistavaksi.

        Reikimeditaatiota voi verrata merenkäymiseen. Se voi muodostaa taitamattomalle 'kanoottivaeltajalle' jopa hengenvaaran. Heitä varten olkoon 'turistilautat'.


      • Jessefani
        capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        Oletko sinäkin Jesse Jamesin ihailija.?
        Minä ihailen Jesse Jamesia kovasti! Oli lännen nopein ampuja ja vainajia tuli sadoittain,
        Kukaan ei koskaan peitonnut Jesseä ampumisessa. Mahtava tyyppi 45-coltteineen.
        Mullakin 45-colt ja käyn harjoittelemassa malmin ampumaradalla.

        Tulekkos joskus kisaamaan kumpivetää nopeimmon cöltin esiin ja ampuu.?

        Jessellä vaan oli kauhistuttava kuolema, kaatui portaissa ja taittoi niskansa.
        Tosi kunniatonta kovalle lännen miehelle.
        Ois Jessen pitäny kuolla kunnon kaksintaistelussa.
        Elämä on niin epäoikeudenmukaista.


      • Selvänä nettiin
        capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        kapteeni kirjoittanut sekavaa tekstiä. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.
        Kapteeni on varmaan parin kossupullon jälkeen saanut tämän hienon idean, jonka
        sitten päätti julkistaa meille kaikille iloksi ja onneksi.

        Ehkäpä kapteenin kannattais kirjoitella ihan selvinpäin.


      • Ootellaan ilmestymis
        capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        ""Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi. ""

        Olisi se hienoa, jos capt.cöpenick esitteli myös itsensä palstalla oikean nimen
        ja kuvan kera. Odottelemme innolla esiintymistäsi palstalla.

        Ja ehkä kannattaisi tunnustaa tuo "lepakkouskin"! ;)
        Tule rohkeasti ulos kaapista, "lepakko" alias capt,cöpenick.
        ;-)


      • tuus Jesse
        capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        vaikka oletkin ns."lepakko", niin kyllä Jumala silti sinua rakastaa.
        Kyllä "lepakotkin" ja homot ovat aivan tervetulleita taivaaseen.


      • Kaapo Kokkolasta.
        capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        asunko raamattuvyöhykkeellä, Pohojanmaalla kuitenkin.
        Raamattua luen ja mustaa pukua käytän.
        Enkö sinun mielestäsi saisi käyttää mustaa pukua tai lukee raamattuu.
        Olen myösn körtti. Kiusaako se sinua.
        Noita sun lepakko juttujas en ymmärrä alkuunkaan.
        Mutta minusta tuntuu, että Herran apua sinäkin tarvitsisit.
        Tule tänne meidän Körttiseuraann kuuntelemaan Herran sanaa, niin sinustakin piru poistuu.

        Ota yhteyttä meidän körttiseuraan Kokkolassa.


      • Kaapo Kokkolasta. kirjoitti:

        asunko raamattuvyöhykkeellä, Pohojanmaalla kuitenkin.
        Raamattua luen ja mustaa pukua käytän.
        Enkö sinun mielestäsi saisi käyttää mustaa pukua tai lukee raamattuu.
        Olen myösn körtti. Kiusaako se sinua.
        Noita sun lepakko juttujas en ymmärrä alkuunkaan.
        Mutta minusta tuntuu, että Herran apua sinäkin tarvitsisit.
        Tule tänne meidän Körttiseuraann kuuntelemaan Herran sanaa, niin sinustakin piru poistuu.

        Ota yhteyttä meidän körttiseuraan Kokkolassa.

        Lähinnä närkästynyt ole tuon tuntemani ketjun aloittajan kanssa. Ei hän mitenkään oikeasti huolissaan ole kokonaisterveydestäni, päinvastoin; "lataamoon" se on meikää kyöräämässä.
        Miksiköhän? Se uskoo, että hyödyn jotenkin reikimeditaatiostani.

        Olen Ylä-Savon alueelta kotoisin. Paavo Ruotsalaisen syntymäpitäjään Lapinlahden kunnanrajaan ulottuivat meitin metsäpalstamme. Täti oli körttiuskovainen, vanhempani 'vain' uskovaisia.
        Vanhin sisareni 82v. on syvästi uskova - tulemme oikein hyvin juttuun - kunhan pitää 'uskoonkäännyttämisen'. Todella hyvä ihminen.


      • Ootellaan ilmestymis kirjoitti:

        ""Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi. ""

        Olisi se hienoa, jos capt.cöpenick esitteli myös itsensä palstalla oikean nimen
        ja kuvan kera. Odottelemme innolla esiintymistäsi palstalla.

        Ja ehkä kannattaisi tunnustaa tuo "lepakkouskin"! ;)
        Tule rohkeasti ulos kaapista, "lepakko" alias capt,cöpenick.
        ;-)

        Heti kun palvelimen tarjoaja S 24 edellyttää nimen ja kuvallisen profiilin käyttämistä, toki käytän näitä muuttuneita vaatimuksia.
        Aattelepa asiaa ihan ite: ketjun aloittaja asuu alle 100m päässä hökkelistämme, jossa jo heikommassa hapessa olevan vaimoni kanssa asumme.

        Ajattele vielä tämä mielestäni inha piirre nimim. "huolissaan" No. Oli presidentti M Ahtisaaren ehkä viimeinen maakuntamatka Kymenlaaksoon.
        Nim. "huolissaan" laittoi naisavustajansa valittamaan "eräästä hämärätyypistä", jonka toiminta heitä ev. lut. uskovaisia syvästi huolettaa.

        Muistan M.A:n vastakysymyksen; "onko teillä sormituntumaa, miten hän toimii". Muuten, tätä radiolööppiä esitettiin YLE: maakuntaradiossa ehkä viikon pari.
        Tunnistin olleeni tuo >hämärätyyppi


      • Jessefani kirjoitti:

        Oletko sinäkin Jesse Jamesin ihailija.?
        Minä ihailen Jesse Jamesia kovasti! Oli lännen nopein ampuja ja vainajia tuli sadoittain,
        Kukaan ei koskaan peitonnut Jesseä ampumisessa. Mahtava tyyppi 45-coltteineen.
        Mullakin 45-colt ja käyn harjoittelemassa malmin ampumaradalla.

        Tulekkos joskus kisaamaan kumpivetää nopeimmon cöltin esiin ja ampuu.?

        Jessellä vaan oli kauhistuttava kuolema, kaatui portaissa ja taittoi niskansa.
        Tosi kunniatonta kovalle lännen miehelle.
        Ois Jessen pitäny kuolla kunnon kaksintaistelussa.
        Elämä on niin epäoikeudenmukaista.

        Ei tämä mitenkään "huolestuneen" aihepiiriin sinänsä kuulu, mutta jos nyt kuitenkin oman turvallisuutesi takia tilaisit kunnollisen 'lasersuojan' satavarmasti pitävän foliopipon.
        Enkelten City, LM niitä kaupittelee. Onhan se niin, että varma on aina varmaa. Näen tyypin Aikhimäntyisen hirsimökin seinien läpitte vielä siinä vaiheessa kun latailet 'pyypanoksiasi' tiipiissäsi.

        Luonnonsujelumielessä ehkä unohdat koko lonkaltavetokisan - kas kun muutenkin talvinälkäiset varislinnut, harakat varikset ja kuusikkonärhet kuolisivat nauruun ilmestyessäsi kujan päähän.


      • Selvänä nettiin kirjoitti:

        kapteeni kirjoittanut sekavaa tekstiä. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.
        Kapteeni on varmaan parin kossupullon jälkeen saanut tämän hienon idean, jonka
        sitten päätti julkistaa meille kaikille iloksi ja onneksi.

        Ehkäpä kapteenin kannattais kirjoitella ihan selvinpäin.

        Jouluksi varaamani trukkilavallinen Valtion Vaakunaviiniä on jo loppunut aikoja päiviä. PC:ni vm. -96 on alkolukko. Maistissa ollessa se suostuu toimimaan vaan jollain Luxemburgin kavalla.

        Viittaan tässä ketjunaloittaja, pyrotekniikan lehtori vv:n "huolestumiseen": Kaada toki vaan ittelles!


      • Hoitoa skepolle kirjoitti:

        Ole hyvä ja mene sinne arvauskeskukseen tilaamaan itsellesi psykiatrista hoitoa.
        Teethän sen.
        Kyseessä on sentään sinun terveytesi ja myös läheistesi hyvinvointi.

        Säälittelet toisessa avaamassasi ketjussa raihnaista henkistä ja fyysistä kuntoani. "palstanvalvoja" hei. Jokaisella nisäkkäällä on elinkaarensa, myös sinulla.
        Jo nyt olisit terapian tarpeessa; ei psyykeltään terveen ihmisen tarvi lähtä netin kautta naapurin asioita kailottamaan kuten sinä teet.

        Asutaan niin lähellä, että normaalilla puheäänellä vois kommunikoida, ilman kännykkääkin.
        Toivon etten ikuna tarvi vajota tolle kyyristelyn tasolle. Tosin minulla ei ole ollut evakkotietä kuten sinulla.


      • Hyvi huolestunut
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Säälittelet toisessa avaamassasi ketjussa raihnaista henkistä ja fyysistä kuntoani. "palstanvalvoja" hei. Jokaisella nisäkkäällä on elinkaarensa, myös sinulla.
        Jo nyt olisit terapian tarpeessa; ei psyykeltään terveen ihmisen tarvi lähtä netin kautta naapurin asioita kailottamaan kuten sinä teet.

        Asutaan niin lähellä, että normaalilla puheäänellä vois kommunikoida, ilman kännykkääkin.
        Toivon etten ikuna tarvi vajota tolle kyyristelyn tasolle. Tosin minulla ei ole ollut evakkotietä kuten sinulla.

        Olen niin huolissani!


      • Ahdistunut reikkaaja
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Lähdin oletuslinjalle kehuessani Reikimeditaation(rm) hyvää vaikutusta erilaisiin mentaalisiin vaikeuksiin, erilaisille ihmisille. Näin ei käytännössä kuitenkaan ole.
        Tulee tietysti erottaa passiivisena, hoidettavana saatu reikihoito ja oman sisäiseksi elämän eheyttämiseksi tietoisesti valitun reikimeditaatioharrastuksen.

        Reikimeditaatio on voimajoogaan verrattava rankka fyysinen menetelmä - jos näin halutaan ja jos rm harjoitetaan säännöllisesti.
        Se ei ole mielestäni pikatie sisäiseen eheyteen - tuskin kukaan näin opettaakaan. Kuvaavaa on mitä Yle-tv tekstisivut viimesyksyllä kuvasivat:

        Otsikko oli meditaatio alentaa mm. tressinsietokykyä. Tuon otantaryhmän jäsenet olivat harrastaneet meditaatiota 26v.
        Niistä mielenterveydellisistä uhista, joita rm-harjoittaja voi kohdata, ovat kokeneet alan ihmiset varoitelleet: Kaikki ihmiset eivät välttämättä kestä "aineistoa, jota harrastus voi nostaa
        piilotajunnan kerrostumista. Se voi muodostua monelle liian ahdistavaksi.

        Reikimeditaatiota voi verrata merenkäymiseen. Se voi muodostaa taitamattomalle 'kanoottivaeltajalle' jopa hengenvaaran. Heitä varten olkoon 'turistilautat'.

        reikumeditaatiosta. Se ahdistaa minua suuresti. Mitä minun pitäisi tehdä? kertokaa!


      • rekulaattori
        Ahdistunut reikkaaja kirjoitti:

        reikumeditaatiosta. Se ahdistaa minua suuresti. Mitä minun pitäisi tehdä? kertokaa!

        Jos olisin joku jaritervo, niin ihmettelisin suomalaista sippitaloutta, varattomuutta. Eikö tosiaankaan ole ittellä varaa köyden pätkään Ainakin hutikaisen verstaalta aina löytyy joku rasvattu nuoran pätkä.
        (tämä reikumeditaatiosta) ahdistuneelle.


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        Mustatakkinen nimetön lepakko heittää stilettiä 4 seinän sisällä. Kielikuvien juhlaa.


      • Kuulostaa pyramidiansaintalogiikalta, jos reikihoidoilla tehdään rahaa myymällä reikihoitokoulutuksia eikä hoitamalla reikiä. Eikä varsinkaan parantamalla ketään.


      • Keijukaiskouluttaja
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuulostaa pyramidiansaintalogiikalta, jos reikihoidoilla tehdään rahaa myymällä reikihoitokoulutuksia eikä hoitamalla reikiä. Eikä varsinkaan parantamalla ketään.

        Juuri sitähän se on, höperöiltä vedätetään rahat pois kaikenlaisilla yksisarvishoitaja kursseilla.


      • Teinityttönen
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        Kuulostaa pyramidiansaintalogiikalta, jos reikihoidoilla tehdään rahaa myymällä reikihoitokoulutuksia eikä hoitamalla reikiä. Eikä varsinkaan parantamalla ketään.

        Minullakin on pää täynnä reikiä!
        Voisitko paperiarkkipiispa rukouksen ja siunauksin voimin täyttää
        kaikki reikäni.


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        'Raamattuvyöhykkeemme' fanaattiset mustatakit moikka! Kannattaisko teitinkin, keskiajan noitavainoilta haiskahtavien lepakoiden etsimään hyönteisiä raikkaasta pakkassäästä.

        Tottakai pelkäätte julkisuutta, mutta hey hey pohjansiipat - sanovat, että teidätkin on suojeltu luonnonsuojelulakien perusteella. Ei tarvi istua niin monella rahilla.
        Niin, että edessäpäin näytetään jessen seuraajan ihmisystävällistä naamaa, moikata ja tolleen, mutta kun olette päässeet 4 seinän sisälle käyttämään tekniikan ihmeitä, alkaakin sorto.
        Sorto toisinajattelevia kohtaan. Sieltä aletaan heittelemään stilettejä heikoimmiksi arvoitujen selkään.

        Nimettöminä lepakoina, tietty, ettei oma hurkas vanhurskauden kilpi vain tahriutuisi.

        "4 [neljä, ilman sijapäätettä] seinän sisällä."

        Numeraalien taivutus tuntuu kadonneen suomesta tyystin.
        http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=120

        - Muuten, mitä on tuo viittaus 'otantaan'? Olisiko kiinalaishörhöilyä tutkittu oikein tilastollisten menetelmien keinoin (tiedettä!) ja todettu vaikutusta olleen? Nytkö sitten tiede kelpaakin höyrykirsikanpoimijoille?


      • kunhankyselen
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

        "4 [neljä, ilman sijapäätettä] seinän sisällä."

        Numeraalien taivutus tuntuu kadonneen suomesta tyystin.
        http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=120

        - Muuten, mitä on tuo viittaus 'otantaan'? Olisiko kiinalaishörhöilyä tutkittu oikein tilastollisten menetelmien keinoin (tiedettä!) ja todettu vaikutusta olleen? Nytkö sitten tiede kelpaakin höyrykirsikanpoimijoille?

        Oletko kenties suomengiälen lehtori?
        Mikä tai kuka on "höyrykirsikanpoimija"?


      • Teinityttönen kirjoitti:

        Minullakin on pää täynnä reikiä!
        Voisitko paperiarkkipiispa rukouksen ja siunauksin voimin täyttää
        kaikki reikäni.

        Tämäkin "teinityttönen" löytyy 77 vuotiaan ent. Lumivaarasta evakkoon joutuneen kd-papan puseron sisältä.


      • tyttöteini

        Capt cöpö, sinä osaat antaa reikiä!
        Anna mulle reikiä,
        sillä mulla on tosi hieno ja upee reikä, joka tykkäis varmast sun reikihoidostas.


      • Toivo.Lång
        tyttöteini kirjoitti:

        Capt cöpö, sinä osaat antaa reikiä!
        Anna mulle reikiä,
        sillä mulla on tosi hieno ja upee reikä, joka tykkäis varmast sun reikihoidostas.

        Syvällistä ja parantavaa ei voi antaa niin heikolle ainekselle kuin sinä v.v. olet. Se olisi ajan hukkaa . Ei helmiä sioille. Söisit vaan ne helmet.


      • Toivo.Lång kirjoitti:

        Syvällistä ja parantavaa ei voi antaa niin heikolle ainekselle kuin sinä v.v. olet. Se olisi ajan hukkaa . Ei helmiä sioille. Söisit vaan ne helmet.

        Tuo tyyppi kirjoittaa tosiaan kajahtaneita. Sinun kirjoituksissasi taas vaikuttaisi olevan järkeäkin.


      • ylläspito
        piikkilankapuhelin kirjoitti:

        Tuo tyyppi kirjoittaa tosiaan kajahtaneita. Sinun kirjoituksissasi taas vaikuttaisi olevan järkeäkin.

        Sinun kirjoituksissasi taas ei ole mitään järkeä, koska olet se Kainuun kajahtanut pervo, joka suoltaa pelkkää kylttyyri ja voodoocam sontaa palstalle tuutin täydeltä.


      • AslakAasaLapista

        Elän valossa!
        Valon kirkkaassa loisteessa elän!
        Ja tämä valo tulee Jumalasta!

        Sinä elät pimeydessä, koska olet pahainen pakana.
        Tunnusta Jumala ja tule sinäkin valoon.


      • ylläspito kirjoitti:

        Sinun kirjoituksissasi taas ei ole mitään järkeä, koska olet se Kainuun kajahtanut pervo, joka suoltaa pelkkää kylttyyri ja voodoocam sontaa palstalle tuutin täydeltä.

        Nimimerkki 'piikkilankapuhelin' ei ole ollut se, joka suolsi "voodoo-CAM" -sontaa ja ääliörunoväännelmiä tälle palstalle.


      • viivotin
        dawille kirjoitti:

        Eikö alalla tieni enemmän ko täällä jengille diggejäsi jakelet, hoitomääräyksiä suositat.

        Pökäle hei! Jätä ne jessekeikat enemmän tinaa omistaville. suosii

        Kuka on pökäle?


      • Anonyymi
        kunhankyselen kirjoitti:

        Oletko kenties suomengiälen lehtori?
        Mikä tai kuka on "höyrykirsikanpoimija"?

        Lyhenne sanaparista "höyrähtänyt kirsikanpoimija". Rusinat pullasta, sanottaisiin suomessa.

        - Nosto, koska naapuruusriita vaikuttaa jo meidän muiden palstaidentiteetteihin.


      • Anonyymi
        Toivo.Lång kirjoitti:

        Syvällistä ja parantavaa ei voi antaa niin heikolle ainekselle kuin sinä v.v. olet. Se olisi ajan hukkaa . Ei helmiä sioille. Söisit vaan ne helmet.

        Tää Runo kuvas sinuu;
        Minä olin öljystä rikas Abdullah
        pienessä sievässä
        vaikka on vuoroni jonossa mennä
        hoitolaan vievässä.
        lääkäri korvaani kuiskutti
        hoitaja suoneeni ruiskutti
        aavikkomaisemaa keltasta
        mä vain tuijotin teltasta
        köyhän ainut huvitus
        on vilkas mielikuvitus
        se siivet selkään saa
        Juha Vainio Panaman konsuli

        terv. Kantin Jukka / 7YsL5d


    • huonohoito

      Reikihoitaja sai huonoo hoitoo:
      British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

      Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

      Kirjallisuusviitteet
      http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

    • KasSiinäpäKysymys

      Reikihoitajan mielentrveys näkyy jälleen olevan kovalla koitoksella!
      Selvinneekö reikihoitaja vai sekoaako lopullisesti!?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parisensataa vuotta rokotteilla on taisteltu ja tämän hillittömän taistelun tuloksena yhden sairauden, isorokon on kerrottu ”voitetun”, minkä muistona virusta säilytetään kahdessa tarkoin vartioidussa paikassa. Variola-Lehmärokko-Vaccinia yhteyskö jo loppuunkäsitelty? Syötteinä käytetyt rabiesrokotteet metsissä pohjautuvat niin ikään vacciniaviruskantajaan. Jyrsijät levittävät lehmärokkoa, vaccinia karkaa rokotteista luontoon ja poxvirukset voivat myös rekombinoitua keskenään. Mikähän noista mahtaisi olla se eniten hallittu?

      Uskomatonta? Tuubaa? Luokatonta?

      Tuntemani vanhus sokeutui isorokkorokotteesta. Mitä hän voitti sillä, että lopun elämäänsä vietti näkövammaisena. Isorokonko? Mitä sanovat asiantuntijat. Kuinka monta sivullista hän uhrautumisellaan pelasti. Entäpä jos olisi ollut vain itsekäs ja pelastanut oman näkönsä. Mutta silloin hänet olisi noudettu kotoaan ja pakkorokotettu, sillä tuolloin isorokko oli pakollinen rokote.

    • Anonyymi

      Olen hyvä reikihoitaja.
      Nimeni on Murskantestaaja.
      Tulkaa hoitoon heppikellariini.

    • Anonyymi

      Nosto koska haluan kysyä miksi kysyt tällaista.

      • Anonyymi

        Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
        homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

        --
        pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
        homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

        --
        pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

        Noin, siinä nyt kaikki palstan lukijat näkivät rokotteenvastustajan ja hörhöilyyn taipuvaisen henkilön kykenemättömyyden minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun. Jälleen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin, siinä nyt kaikki palstan lukijat näkivät rokotteenvastustajan ja hörhöilyyn taipuvaisen henkilön kykenemättömyyden minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun. Jälleen kerran.

        Korjaus: Kyseessä on palstahäirikkö ja nimenomaan skitsofreniaa sairastava skeptikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus: Kyseessä on palstahäirikkö ja nimenomaan skitsofreniaa sairastava skeptikko.

        Ei skitsofreniaa vaan kaksisuuntaista mielialasairautta, erästä pahinta mielenterveyshäiriötä, jota ihmisilla voi olla.
        Maniavaiheessa vaikuttaa sairauden tunnottomuus, vastapoolina depressio. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

        Palstahäiriköllä on häiriintynyt visio, että hän pystyy tuhoamaan asialliset aiheet ja viestit. Tämä nimimerkkien vääntelijä v.v toimii Tor selaimella, ettei banneja voida määrätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei skitsofreniaa vaan kaksisuuntaista mielialasairautta, erästä pahinta mielenterveyshäiriötä, jota ihmisilla voi olla.
        Maniavaiheessa vaikuttaa sairauden tunnottomuus, vastapoolina depressio. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

        Palstahäiriköllä on häiriintynyt visio, että hän pystyy tuhoamaan asialliset aiheet ja viestit. Tämä nimimerkkien vääntelijä v.v toimii Tor selaimella, ettei banneja voida määrätä.

        Tor-selaimella ei voi postata Suomi24:ään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei skitsofreniaa vaan kaksisuuntaista mielialasairautta, erästä pahinta mielenterveyshäiriötä, jota ihmisilla voi olla.
        Maniavaiheessa vaikuttaa sairauden tunnottomuus, vastapoolina depressio. https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

        Palstahäiriköllä on häiriintynyt visio, että hän pystyy tuhoamaan asialliset aiheet ja viestit. Tämä nimimerkkien vääntelijä v.v toimii Tor selaimella, ettei banneja voida määrätä.

        Olet perverssi palstahäirikkö ja olet loukannut kunniaani.
        Nostan syytteen.
        Oikeudessa tavataan.
        Tulee kalliiksi sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet perverssi palstahäirikkö ja olet loukannut kunniaani.
        Nostan syytteen.
        Oikeudessa tavataan.
        Tulee kalliiksi sulle.

        Olet jo lähettänyt samansisältöisen viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tor-selaimella ei voi postata Suomi24:ään.

        Totta kai muutkin voivat kun mäkin voin. Älä levitä netissä valheellista informaatiota. Brever


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai muutkin voivat kun mäkin voin. Älä levitä netissä valheellista informaatiota. Brever

        Ööö, siinä tapauksessa olet ryssinyt anonymiteettisi tervaselaimessa sallimalla S24:lle asioita, jotka mahdollistavat seurantasi samalla kun mahdollistavat postailusi. Jatka samaan tyyliin jos haluat mutta älä neuvo muita kyseisen selaimen käyttäjiä. Hyvin monilla sen käyttäjillä on vapaus tai jopa henki pelissä. Tällaisilla palstoilla se leimataan vain jonkinlaiseksi rikollisten työkaluksi.


    • Anonyymi

      Reikiä ajatuksissa ja mielenterveys vaarassa.
      --
      t. parjaan.HMPPUANI

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistit tämän väittämän,v.v:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/9581837/reikihoitajan-oma-mielenterveys#comment-97747307

        Homeopatia, tieteen harhaoppi
        tieteen loinen on homeopatia.
        Kalliilla rahalla vatkosvettä
        moni vaivaa päätänsä että
        laittaisko siihen latin latia.

        Onhan se aina aika poppi
        loinen aikamoinen
        (ja vyöhyketerapia toinen)
        koulupudokkaan oljenkorsi
        pyramidihuijarin leipäorsi
        se tieteen lorviva loinen.

        signature paperiarkkipiispa
        ovrep


    • Anonyymi

      Olen VV, TL, KD, Kymenlaaksosta, rovasti, lahkolainen, kirkonmies, reikihoitaja ja syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Ja olen käynyt peruskoulua ja olen ikuinen tekniikan ylioppilas.
      Olen myös Pauliina Aarva fani.

    • Anonyymi

      tieteen loinen on homeopatia.
      Kll rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

      Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

      terv. Kantin Jukka / 7YsL5d

      • Anonyymi

        Hei nimimerkkivaras:

        > Kll rahalla vatkosvettä

        Jos ostat vatkosvettä samalla summalla kuin mitä KII maksoi, saat varmaan vain uima-altaallisen. terveiset KIII:n sisäpuolelta. Opettele edes pasteamaan kunnolla, jos ritaliinipöllyltäsi kykenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nimimerkkivaras:

        > Kll rahalla vatkosvettä

        Jos ostat vatkosvettä samalla summalla kuin mitä KII maksoi, saat varmaan vain uima-altaallisen. terveiset KIII:n sisäpuolelta. Opettele edes pasteamaan kunnolla, jos ritaliinipöllyltäsi kykenet.

        Olet perverssi palstahäirikkö ja olet loukannut kunniaani.
        Nostan syytteen.
        Oikeudessa tavataan.
        Tulee kalliiksi sulle.


    • Anonyymi

      Tää Runo kuvaa sinuu;
      Minä olin öljystä rikas Abdullah
      pienessä sievässä
      vaikka on vuoroni jonossa mennä
      hoitolaan vievässä.
      lääkäri korvaani kuiskutti
      hoitaja suoneeni ruiskutti
      aavikkomaisemaa keltasta
      mä vain tuijotin teltasta
      köyhän ainut huvitus
      on vilkas mielikuvitus
      se siivet selkään saa
      Juha Vainio Panaman konsuli

      terv. Kantin Jukka / 7YsL5d

    • Anonyymi

      Ennen juhannusta parjasinHAMPPUANI oikein hyvään juhlakuntoon.
      --
      Hyvää juhannusta toivoo possunturaaja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe