Bandit 1250 SA ABS vai GSX FA 1250

Suzuki sen olla pitä

Kumpaan kallistun? Jotenkin tuo Bandit kauniimpi silmälle, ajossa ei ehkä tuulen kanssa paljoa eroa, FA:ta en ole kokeillut mutta Banditilla minkä ajanut niin ei siinäkään tuuli pahemmin tuiverra. Hinnassa Banditin eduksi noin 1000€.

5

1727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfrgthyju

Minulla oli ensin GSF 1250 S ja nyt omituisten sattumien jälkeen GSX650F. Jälkimmäisen kate on jokseenkin samanlainen kuin isossa siskossa 1250 FA:ssa.

Kesällä kauniilla ilmalla ei ole paljon eroa siinä, kummalla 1250-mallilla ajat. Mutta kun Suomessa on sateisia kesiä ja kylmä kevät, niin minä pistäisin sen ylimääräisen 1000 euroa peliin ja hankkisin kokokatteisen FA:n. Siinä saa jalatkin hieman suojaa.

Muuten minulle riittää tämä 650-kuutioinenkin. Bensaa se syö noin 4,6 litraa satasella ja 1250:llä meni puolestaan keskimäärin matka-ajossa 4,8 litraa. Ei siis juuri mitään eroa, pienempi kun käy koko ajan suuremmilla kierroksilla. Pienempi myös värisee huomattavasti vähemmän.
      Kakspäällä se 1250 on tietysti omaa luokkaansa ja katu-uskottavuuttakin sillä on enemmän kuin "neiti-pyörä 650:llä". Vaan mulle ei kummallakaan seikalla ole paljon merkitystä -- vaimo ei juuri moottoripyörän satulalle istahda ja muiden mielipiteistä en piittaa.

• iso banditha

Turha sanoa,että 650 värisee "HUOMATTAVASTI "vähemmän. 1250 ei nimittäin värise lainkaan elikkäs on niin värinätön kuin moottoripyörä vain olla voi.

• n'äin on.
        iso banditha kirjoitti:

Turha sanoa,että 650 värisee "HUOMATTAVASTI "vähemmän. 1250 ei nimittäin värise lainkaan elikkäs on niin värinätön kuin moottoripyörä vain olla voi.

Kyllä 1250 värisee hieman vaikka säädöt ovat kunnossa.
        Kolmen kesän kokemus.Nyt tämä v-2 tärisee reilusti enemmän,mutta sormien puutumista ei esiinny.
        Mulle ainakin tuo vähäisempi,mutta korkeataajuinen värinä oli pahempi.

• yes.,.
        n'äin on. kirjoitti:

Kyllä 1250 värisee hieman vaikka säädöt ovat kunnossa.
        Kolmen kesän kokemus.Nyt tämä v-2 tärisee reilusti enemmän,mutta sormien puutumista ei esiinny.
        Mulle ainakin tuo vähäisempi,mutta korkeataajuinen värinä oli pahempi.

Nuo 600-750cc vanhemmat F-mallit varmaan parasta vastinetta rahoille !

• busanisti..,.
        iso banditha kirjoitti:

omat kokemukset kyllä bandit 1250 on että se on yks vähiten värinöivistä koneista-samaa tukee myös esim.bike ja mp lehden testit-en tiedä sit onko itelle sattunut poikeuksellisen värinätön bandit alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16