Bandit 1250 SA ABS vai GSX FA 1250

Suzuki sen olla pitä

Kumpaan kallistun? Jotenkin tuo Bandit kauniimpi silmälle, ajossa ei ehkä tuulen kanssa paljoa eroa, FA:ta en ole kokeillut mutta Banditilla minkä ajanut niin ei siinäkään tuuli pahemmin tuiverra. Hinnassa Banditin eduksi noin 1000€.

5

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfrgthyju

      Minulla oli ensin GSF 1250 S ja nyt omituisten sattumien jälkeen GSX650F. Jälkimmäisen kate on jokseenkin samanlainen kuin isossa siskossa 1250 FA:ssa.

      Kesällä kauniilla ilmalla ei ole paljon eroa siinä, kummalla 1250-mallilla ajat. Mutta kun Suomessa on sateisia kesiä ja kylmä kevät, niin minä pistäisin sen ylimääräisen 1000 euroa peliin ja hankkisin kokokatteisen FA:n. Siinä saa jalatkin hieman suojaa.

      Muuten minulle riittää tämä 650-kuutioinenkin. Bensaa se syö noin 4,6 litraa satasella ja 1250:llä meni puolestaan keskimäärin matka-ajossa 4,8 litraa. Ei siis juuri mitään eroa, pienempi kun käy koko ajan suuremmilla kierroksilla. Pienempi myös värisee huomattavasti vähemmän.
      Kakspäällä se 1250 on tietysti omaa luokkaansa ja katu-uskottavuuttakin sillä on enemmän kuin "neiti-pyörä 650:llä". Vaan mulle ei kummallakaan seikalla ole paljon merkitystä -- vaimo ei juuri moottoripyörän satulalle istahda ja muiden mielipiteistä en piittaa.

      • iso banditha

        Turha sanoa,että 650 värisee "HUOMATTAVASTI "vähemmän. 1250 ei nimittäin värise lainkaan elikkäs on niin värinätön kuin moottoripyörä vain olla voi.


      • n'äin on.
        iso banditha kirjoitti:

        Turha sanoa,että 650 värisee "HUOMATTAVASTI "vähemmän. 1250 ei nimittäin värise lainkaan elikkäs on niin värinätön kuin moottoripyörä vain olla voi.

        Kyllä 1250 värisee hieman vaikka säädöt ovat kunnossa.
        Kolmen kesän kokemus.Nyt tämä v-2 tärisee reilusti enemmän,mutta sormien puutumista ei esiinny.
        Mulle ainakin tuo vähäisempi,mutta korkeataajuinen värinä oli pahempi.


      • yes.,.
        n'äin on. kirjoitti:

        Kyllä 1250 värisee hieman vaikka säädöt ovat kunnossa.
        Kolmen kesän kokemus.Nyt tämä v-2 tärisee reilusti enemmän,mutta sormien puutumista ei esiinny.
        Mulle ainakin tuo vähäisempi,mutta korkeataajuinen värinä oli pahempi.

        Nuo 600-750cc vanhemmat F-mallit varmaan parasta vastinetta rahoille !


      • busanisti..,.
        iso banditha kirjoitti:

        Turha sanoa,että 650 värisee "HUOMATTAVASTI "vähemmän. 1250 ei nimittäin värise lainkaan elikkäs on niin värinätön kuin moottoripyörä vain olla voi.

        omat kokemukset kyllä bandit 1250 on että se on yks vähiten värinöivistä koneista-samaa tukee myös esim.bike ja mp lehden testit-en tiedä sit onko itelle sattunut poikeuksellisen värinätön bandit alle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      703
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe