Onkohan kenelläkään kokemusta, miten rakennuslautakunnassa käsitellään tonttia joka sijaitsee haja-asutusalueella ja on alle 5000m2 suuruinen. Jonkinlaisena rajanahan tuota 5000m2 on pidetty. Tontilla sijaitsee tällä hetkellä pieni hirsirunkoinen talo, mikä on ollut ympärivuotisessa asuinkäytössä viimeksi varmaan 80-luvulla, jonka jälkeen sitä on käytetty kesäasuntona. Kiinteistö sijaitsee 100m asfaltoidusta tiestä ja vesi- ja viemärilinjan saa vedettyä myös n. 100metrin päästä.
-Onkohan tuollaiselle mahdollista saada rakennuslupaa ja vaikuttaako vanha rakennus lupaan puoltavasti?
Haja-asutusalue ja tontti alle 5000m2
antifaali
3
1021
Vastaukset
- 4+5
ei käsittele tonttiasioita.
Jos kiinteistösi sijaitsee haja-asutusalueella, niin sitten se ei ole tontti.
Lisätietoja saat varmaankin helpoimmin rakennustarkastajalta.Tontteja on ainoastaan asemakaava-alueella, mutta puhekielessä jokainen rakennuspaikka (tai muu maapläntti) on tontti.
- hhgfredsw
niin se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066