Koska Tapsan kotisivuilla ei tunnu eloa olevan, kysynkin tietääkö kukaan Tapsan alkuvuoden ja kevään keikoista? Olisi ihán mielenkiintoista tietää kun suunnittelen helmi- tai maaliskuista lomaani ja olisi kiva mennä samalla kuuntelemaan Tapsan musiikkia.
Paikoilleen jämähtäneet kotisivut
5
365
Vastaukset
- Lorujaje
Ei ole kanssa muuta tietoa noista kevään keikoista, kuin että Hotelli Ellivuoressa on 19.3 Tapsan hittishow.
Näyttää aika monella artistilla olevan näin alkuvuodesta (tammi-helmikuussa)taukoa keikkailusta.
Mutta nuo kotisivut on kyllä ihan jämähtäneet. Ei taaskaan mitään päivitystä liki kuukauteen uutiset- sivuilla esimerkiksi. Joku saisi nyt kyllä ottaa tehtäväkseen niistä sivuista huolehtimisen.- tumppu!
siitä, että Tapsukalta loppu rahat. Ex-avo haistatti paskat, ja Tapsukka ei itse osaa.
- luukurkkuunk*sipääll
tumppu! kirjoitti:
siitä, että Tapsukalta loppu rahat. Ex-avo haistatti paskat, ja Tapsukka ei itse osaa.
Pääsit esille sinäkin. Hieno homma!
Taidat olla hyväkin tuttu Tapsukalle kun noin hyvin perillä
asioista. Vai olisiko niin että tämä on ainoa keino sinulle (surkimukselle)
nostaa itsetuntoa siellä surkeuksissasi? Ja mieti hetkinen ennen kuin vastaat,
ja huomaat ihmetteleväsi että mistä tuo tyyppi tiesi millainen k*sipää olenkaan.
- Musica.
Luulisin ,että kyllä varmaan helmikuuhun mennessä tuonne keikkakalenteriinkin on jo alkukevään keikkoja merkitty. Itsellänikään ei valitettavasti ole tietoa niistä keikoista, mutta täytyypä kysellä asiaa vaikka sähköpostilla jos ei pian kotisivuille ala tietoja tulemaan, mutta odotetaan nyt vielä.
Ei oo kyl mullakaan mitään tietoo niistä keikoista. Kerron sitten jossaan jotain tietooni. Noita kotisivuja sais kyllä pitää vähän paremmin ajantasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372917- 1302468
- 422147
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201798- 401399
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24992- 114934