hei. oon aloitteleva wicca, ja luin scott cunninghamin kirjan opas wiccan harjoittajalle. kirjassa mainittiin että jokaisen wiccan / wiccaks aikovan olis hyvä pitää peilikirjaa, eli kirjata päiväkirjan tavoin ajatuksiaan wiccasta ja kokemuksiaan. pidättekö/pidittekö te sellaista? kertokaa muutenkiin vähän tarinoitannen ja "vinkkejä"
peilikirja
2
377
Vastaukset
- Kirjojen Varjo
No, peilikirjahan on nimenomaan henkilökohtainen apuväline matkallasi. Jos kohtaat ongelmia tai muuta sellaista, vastaus voi hyvinkin löytyä peilikirjastasi jonne olet purkanut tuntemuksiasi. Vinkkaan, että peilikirjaan on hyvä myös kirjoittaa pelkkää tajunnan virtaa, ihan kaikki mitä alitajunnasta tulee vaikka teksti saattaa järjettömältä ja typerältä. Ongelman kohdatessa vilkaisu peilikirjaan ja alitajuntaasi voi auttaa ymmärtämään mikä oikein on vialla. :) Itse tosin en pidä peilikirjaa niin hirveän usein, analysoin ajatuksiani ja muutenkin "levittelen pöydälle". Yleensä ongelmani syyt ovat minulle hyvin selviä.
- wiccan-acolyte
Itsellä on alkamassa Varjojen Kirjan kirjotus. Melkein sama asia, pysyn siinä. :) Siunausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775952- 353281
- 442908
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282111- 1101960
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291899- 1771877
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241548Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171318