Pari kysymystä jotka mielessä pyörii Aussilan suhteen:
-tarviiko käydä erillinen "autokoulu" siellä ajamista varten vai antavatko auton ihan suomalaiselle ajokortille?
-saako sieltä hyviä autoja halvalla ostettua vai onko vuokraaminen yhtä kelpoa?
-kiinnostaako tullia rahatilanne jos matkustaa vain menolipulla?
-mitä kaikkea maahantulokortissa kysytään?
Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan :)
Menossa
OOOOZ
1
326
Vastaukset
- käynyt
ei tarvii autokoulua, kansainvälinen ajokortti pitäis kyllä olla, ainaskin vuokraamot sen vaativat
saat autoliiton kautta tuon, hieman byrokratiaa...
vuokraaminen helppoa ja mielestäni aika halpaa (tosin itse olin just ennen euron notkahdusta)
pelkästä menolipusta en tiedä, voi tulla ongelmia jos tarkempaan syyniin joudut
maahantulokortissa kysyttiin paljon, tais olla rikosrekisteristä, elintarvikkeista, puu tuotteista, teräaseista yms.
muistathan hankkia "viisumin" netistä etukäteen ja eikun hauskaa matkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974