Millanen on hyvä perse (TYTÖILLÄ)?

......

Niin siinä se taisi jo otsikossa tullakin. Eli mitenkäs te pojat määrittelette hyvän perseen? :O

123

12512

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyjdtkju

      jaa ettäkö hyvä takapuoli. enpä osaa sanoa, mutta ei mikään laiha. sellanen jossa on muotoa.

      • :D

        eli..?


      • Sabrina

        Mulla on! Jos haluut, nii laita et mis asut! Itse asun naantalis ja oon 13!


    • sgrverrbrthrhtyjnghj

      Pyöreä ja muodokas, ei liian iso eikä liian lättänä :)

    • Shportt

      Lihaksikas. Urheilijoilla on parhaat perseet. Ei saa olla liian laiha koska silloin perse jää laudaksi. Ei saa olla liian läski koska silloin perse roikkuu. Siis normaalipainoinen niin on sopivasti rasvaa ja siihen lisäksi liikuntaharrastuksella saatu timmiys ja muodokkuus niin meillä on täydellinen perse. Esimerkkinä yleisurheilija Lotta Harala: http://www.youtube.com/watch?v=NIb25VKIDYs

      • gampo

        No joo, onhan tuo ihan ok... Mun puolesta vois olla aika paljon isompikin, isot perseet on kivoja ;D Omaan makuun semmonen keskikokonen-iso ois paras, mut ei kuitenkaan liian iso =) Mut enemmän mä kuitenkin luonnetta katon jos vaikka tyttökaveria ettisin :D Mut onhan hyviä perseitä toki aina kiva katella ;)


      • hahahahassd
        gampo kirjoitti:

        No joo, onhan tuo ihan ok... Mun puolesta vois olla aika paljon isompikin, isot perseet on kivoja ;D Omaan makuun semmonen keskikokonen-iso ois paras, mut ei kuitenkaan liian iso =) Mut enemmän mä kuitenkin luonnetta katon jos vaikka tyttökaveria ettisin :D Mut onhan hyviä perseitä toki aina kiva katella ;)

        Jos tol Lotta Haralal on hyvä perse, ni mul on sit varmaa täydellinen! Mun itsetunto on noussut huimasti, kiitos.


      • ääzmään

      • jäkäläpoy

      • persaus11
        hahahahassd kirjoitti:

        Jos tol Lotta Haralal on hyvä perse, ni mul on sit varmaa täydellinen! Mun itsetunto on noussut huimasti, kiitos.

        : D hihi.. sama tunne.. ;) Vihdoin tuntuu et ois muka liian pieni perse ; D hihi..


    • tl

      no voi kristus sentään. eiköhän sitä ite kukin tykätä erilaisista perseistä. eli tohon ei oo yhtä ainoota oikeeta vastausta, sillä kaikilla on oma mielipiteensä tohon. mut jos ny ihan sitä kaikkein parasta persettä etitään kaikki perseet on hyvyä anorektikoiden perseitä kukuunottamatta.

    • NamiaOn

      Jotenkin päärynänmuotoinen,näin sellaisen Su ja tänään Hgissä.

    • jsvjfvjvf

      Hyvä perse on muodokas olematta liian läski. Siis niin kuin kaikessa muussakin, hyvä perse on sopusuhtainen ja normaali. Hyvä perse on sellainen, jossa se pakaran alle tuleva taite ei mene koko jalan leveydeltä, vaan jää vähän vajaaksi. Farkkujen mallilla pystyy vaikuttamaan todella paljon siihen miltä perse näyttää. Aina ei kannata välttämättä valita niitä uusimpia strech-mallisia, vaikka ne muotia olisikin...

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä. Toisissa farkuissa Pepa on pyllystä ja leviksissä nam. Leikkaus vissiin


    • mietiskelevämummeli

      on monenlaisia ihmisiä,niin on myös monenlaisia perse makuja.jotku tykkää isoista johon tarrautua,jotku pienistä ja jotkut keskikokoosta jotka on timmit.niin mitä siitä tehä numeroo millainen on se täydellisin perse,jokaisella on se oma mielitietty.esim mää pidän keskikooosta,mutta kuitenkin luonne ratkaisee koko asian ei ulkumuoto.

    • pieni perse++++++

      Pieni perse kaunein tytöillä/naisilla,ja sitten vielä pienet tissit niin aaahhhh,sellanen saa minut kiimaan..Monesti kaupassa ja muualla edelläni ollut pikku perseinen,farkut jalassa oleva tyttö niin kuola melkein valunut suustani kun tekis mieli sillä hetkellä ottaa perseestä kiinni ja nussiakin,kyrpäni ruvennut seisoo silloin.

    • AAAHuuuh

      Kiinteä

    • TYTTÖlkhiyfgytf

      ko tossa selitettiin siitä pakaran alle tulevasta taitteesta ni onks se sit teijän mielestä kamalaa jos ei tuu sellasta taitetta ollenkaa ?

      • kj<sbv

        Aina se taite tulee kävellessä. Ei sellaista tikkujalkaa olekaan.


    • 11v tyttö

      mitä te pojat tyttöjen perseitä tuijottelette YouTubesta? :D
      meidän koulus pojat tuijottelee koko ajan persettä! se on himo ärsyttävää xDD
      ja häiritsee yli paljon ku huomaa et joku kundi tuijottaa persettä!!

    • tyttö..

      sori oon tyttö mutta oli pakko kirjottaa.. Monet on sanonu että mulla on ihan helvetin hyvä perse ja näin ja ymmärrän sen itekki ku harrastin taitoluistelua 8vuotta nii siinä oli aika muokata sitä :D

      • :D

        hee!
        mäki oon tyttö :)
        joo niin asiaan!
        heh..siis miten te jotkut voitte tietää et minkälainen teidän perse on ku eihän silleen voi katsoo ite et näkee sen perseen silleen, miten muut sen näkee jne.. no toivottavasti joku tajusi tän mun asian :DD


      • dsffsdfsfdf

        Ja viestin pointti oli?


      • heh,hee.

        Eli sun sanoja lainatakseni SUT ON YLITETTY.
        Taitaa taas yksinäinen uusi vuosi ahdistaa kun pitää tuota skeidaa tänne syytää enemmän kun laki sallii.


    • juquvaa

      Huono perse on sellainen littana. Hyvä perse taas pallomainen, mutta älkää loukkantuko jos teillä oon littana sitä voi treenata paremmaks!

    • jäbätsy

      pieni (farkku)peppu sen olla pitää, ainakin mun suosikki.

      • farkkuperse+++

        Minustakin kuten jäbätsystäkin pieni farkkuperse kaikista seksikkäin!!


    • 13465126

      Semmone vähääkään littanaa muodokkaampi peppu esim. tiukkojen farkkujen tai leggingsien yhteydessä on kyl jotain niin kuumaaa ! :DD

    • Janne33.

      Ei nämä pienokaiset tiedä mitään mistään pepun muodosta. matkivat vain
      aikuisilta kuulemiaan tokaisuja, eli ihan samantekevää mitä kysyt.

    • laihapoika98

      Perseen ympärysmitan täytyy olla suurempi kuin metrin, se mahdollistaa siitä kiinni pitämisen.

    • Väätäinen

      Mun mielestä paras on hoikka tyttö koska koko alapää pillu/anus tulee tosi kiihottavasti esille varsinkin takaapäin asennoissa ja läskit pakarat eivät rajoita.Se on rajattoman hienoo ja kiihottavaa jos tietää että nai sitä oikeesti napaan asti(No mittasin joo)Ja onhan siinä kyllä sekin että jos tyttö on pieni niin mies jaksaa sitä kannatella jos haluaa semmosia asentoja.

      • Henttonen pesee

        Tykkääkö joku muka joistain läskiperseistä? Makkararankuori läskit pursuaa ulos ,Tuksu ,ja yleensä kaikki.Hyvin kauniita naisia on harvassa eikä se oo sun kylän paras perse jolla on idiootin asenne ja vittumainen naama.


      • Simone-
        Henttonen pesee kirjoitti:

        Tykkääkö joku muka joistain läskiperseistä? Makkararankuori läskit pursuaa ulos ,Tuksu ,ja yleensä kaikki.Hyvin kauniita naisia on harvassa eikä se oo sun kylän paras perse jolla on idiootin asenne ja vittumainen naama.

        Naamalla ja asenteella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Nainen saattaa olla takaa päin kun Marinyn Monroe, mutta edestä kun Esa Pakarinen.


    • Leggari

      Mahdollisimman iso perse, ei haittaa läskikään, kunhan ei ole muuten läski.
      Leggingseihin käärittynä, niin että alushousut erottuu

      • Sabrina

        Multa löytyy.:XD


    • Ass96

      Hyvä, urheilijan perse, ei todellakaan liian pieni. Iso perse saa olla kunhan se on vaan seksikkään muodokas. Ja jos käytät legginsejä ja alushousut erottuu, niin kannattaa käyttää stringejä. Se on paljon seksikkäämpää.

    • Täyteliäs mutta kiinteä.

    • Gtj.agpj.am

      Kiinteä, muulla ei väliä.

    • pAska

      Tytöllä pitää olla OIKEIN muheva perse, että kädet upoutuvat helposti ihraan. Kiinteät perseet on HIRVEITÄ! Ne ovat kovia.

    • vakionopeussäädin

      Pehmeän kiinteähkö muodokas peppu, jonka katsominen saa kikkelin kovettumaan!

    • VANHA PIHAVALVOJA

      MINÄ NÄIN ESPANIASSA RAVINTOLASSA
      NAISTARJOILIAN SILLÄ OLI LEGGINSSIT
      JALASSA JA TOSI HYVÄ PYLLY

      • 17839

        Semmoinen kiinteä, ei liian litteä eikä liian iso, semmoinen seksikäs.


    • VANHA MIES

      SEURAAVAN KERRAN KUN
      MINUN NAISKAVERILLA ON LEGGINSIT JALASSA
      MINÄ LÄPSÄSEN SITÄ PYLLYLLE JA SANON
      ETTÄ SILLÄ ON HYVÄ PYLLY

      • jipii.

        nokivajuttu.


    • kj

      kaikki omien kiintymyksien mukaan.. mutta mies joka kommentoi yleisurheilijasta, mikä on sun käsitys normaalipainosta? Huomaa kyllä että miehen kirjottama kommentti, jotenkin sitten kaikki tota kokoo painavemmat naiset ja jotka ei oo langanlaihoja nii on jotenkin lihavia?

    • yksityinen ihminen

      minä tein sen läpsäsin sitä naista pyllylle sillä oli tuulihousut
      jalassa se suuttui minulle

      • tyttötäältäjostain

        en ymmärrä, miten joku tyttö voi suuttua siitä että mies läpsäsee perseelle! itse olen tyttö ja minusta on ihanaa kun pojat vähän läpsii, koska me tytöt emme oikein voi läpsiä poikia :D


      • tyttötäältäjostain kirjoitti:

        en ymmärrä, miten joku tyttö voi suuttua siitä että mies läpsäsee perseelle! itse olen tyttö ja minusta on ihanaa kun pojat vähän läpsii, koska me tytöt emme oikein voi läpsiä poikia :D

        Tosiaanki minä voisin suuttua läpsimisestä, oon tainnu suuttuakki just siitä joskus.
        Se riippuu kyllä vähän ihmisestä, kenelle suuttuu.


      • dsfdfbsdf
        tyttötäältäjostain kirjoitti:

        en ymmärrä, miten joku tyttö voi suuttua siitä että mies läpsäsee perseelle! itse olen tyttö ja minusta on ihanaa kun pojat vähän läpsii, koska me tytöt emme oikein voi läpsiä poikia :D

        Höpö höpö, penikseen voi läpsästä, ja poskeen....ottaa sen jälkeen


    • yksityinen ihminen

      sen takia se nainen suuttui minulle koska
      minä olen sille vain kaveri en minä ole sen
      poika kaveri

    • Minä mamupoika

      Hyvä perse tytöllä on sellainen mitä pojan on hyvä nussia. Kokeilemalla asia selviää.

    • Lillukkaz

      Voimistelijat,taitoluistelijat sun muut urheilijat heillä kroppa kunnossa,normi ihmisillä kauhea paineettä täytyy ollalaiha tai sitten ovat jo läskistyneet

    • buttmania

      Sellainen joka on 2kertaa oman lantionkokoinen.Ja takaapäin pannessa pitää näkyä pillunhuulet.

    • FRU.Bäckström

      Minulla Suomenruotsalaisten isoin pylly. Tervetuloa PerusSuomalaiset kokeilemaan. Teuvolle etuajo-oikeus.

    • taitoluistelija01

      Ite tälleen 10 vuotta taitoluistelua harrastaneena ja nykyään valmentajana niin on se huvittava näky kun mun ikäiset pojat (15-17v) jää siihen laidan reunalle katteleen ja saattaa mainita että hyvä perse ja sitten samana iltana tulee snäppiin laittaa saisko belfien😂😂 huvittavaa mutta totta!

    • Ozxb

      Hyvä perse on sopivasti liikkuva ja mieluummin iso kuin pieni. Tärkein on, että se aiheuttaa viboja kun sitä katselee. Rintojen koolla taas ei ole niinkään väliä.

    • Boffa

      Johanna Halkoaholla oli ainakin aktiiviaikoinaan lyömättömän hyvänmuotoinen perse, en tiedä millainen se tänäpäivänä on.

      • Bdcd

        Todellakin !


      • Naiskauneusexpertti

        Johannan peppu on tosiaan yksi harvoja suomalaisia täydellisiä peppuja. Gambialaisella sveduhyppääjä Khaddi Sagnialla on yksi nykyajan kuvatuimmista ja ihailluimmista takamuksista.


    • perstuntumalla

      Kaikki ovat sitä mieltä että hyvä perse on tärkeä, mutta kukaan ei ole koskaan kyennyt määrittelemään millainen on hyvä perse.

      • Aasian.tuntija

        Asiallinen pyklypylly.


      • sdfgsgh
        Aasian.tuntija kirjoitti:

        Asiallinen pyklypylly.

        Ootko varma ettei tuo oo ihomaalaus?


      • mikko16-

        niin on.


    • Tuomasveturi

      Liian iso ei ole ollenkaan kiva, pienikin on hyvä JOS se on treenattu. Koolla ei ole niin paljoa väliä kunhan se on hyvässä kunnosssa :)

    • Helpohkoa

      Silmäsi kertovat katsoessasi friidun takamusta alkaako mielesi tehdä ? Siinä on ainoa oikea muoto/malli ja kaik muu kohdallaan .

    • ihailija_fani

      Johanna Halkoaholla todella oli täydellinen peppu ja Johanna oli uskomattoman kaunis nainen :))))

    • löjjäö

      Sellanen aika pyöree. Tai no sellainen littana joka menee ihan lommollaan ei ole hyvä. muut käy.

    • Riippu iästä. Ja ennen kaikkea pituudesta.

    • Hffsskjk

      Hyviä perseitä on monenlaisia, pyöreyttä on hyvä olla, mutta koolla ei ole niin väliä, kunhan ei ole ihan läskiä. Itselläni on ollut tyttöystävä, joilla ollut hyvin erilaisia peppuja. Yhdellä oli ihan perus, toinen oli varsin pienikokoinen tyttö, jolla pieni ja pyöreä söpö pylly, kolmannella leveä lantio ja muodokas peppu. Nykyinen tyttöystävä on lentopalloilija ja peppu on varsin treenattu ja lihaksikas. Kaikkien pepuista olen tykännyt, mutta jos henkilökohtainen suosikki pitää valita, niin numero kolme, jonka pepun muoto pääsi parhaiten oikeuksiinsa, kun hän oli kontallaan ja pakarat läpsyivät ihanasti vasten omia reisiä, kun häntä pani takaapäin.

    • groovy

      2 tennispalloa.

    • nii_i

      . . .T H I C C. . .

    • määrittelen

      Paras on sellainen josta tyttö itse tykkää. Jos sulla ei ole omasta mielestäsi hyvä niin vika on asenteessa, ei perseessä.
      Urheilijoista Anne Kyllönen on hyvä esimerkki hyvännäköisestä ja oikeasta asenteesta.

    • Hyvältä

      Kaikki perseet näyttää hyviltä juoksuhousuissa paitsi lihavat. Pullulatkin on ihan jees mut tosi lihavat turn off

    • Anonyymi

      semmoinen pyöreä ja vähän iso muttei liian iso

    • Anonyymi

      teinitytön lewis farkkupylly on parasta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      syybä on pyöreyttä

    • Anonyymi

      hyvä pese on sellainen että pylly on pyöreä taakse päin

    • Anonyymi

      Tiedoksi vaan että oon tyttö 🤬😡👿

    • Anonyymi

      Pyöreä, kiinteä, näkyy selvästi esim. mustissa trikoissa

    • Anonyymi

      harvalla tytöllä ei ole selluliittiä
      suuremmalla osalla, jopa kauniin näköisillä on sellua

      pyöreä takamus, mutta ei liian iso

      ei pidä olla liian korkea, mutta leveä sen sijaan voisi olla

      kiva kun aukko näkyy reisien väissä värkin seudulla

      iloinen takamus, taipuisa, ruskea eikä valkoinen tai punainenkaan

      ei saa olla ylitreenattukaan
      bodarit ovat rumia, luotaan työntäviä

      joskus on vaikea kuvailla takamusta....pitää pohtja asian lisää

      myös liian laihat takamukset eivät viehätä, vaikka ei ole kokemusta anorektisesta naisesta
      sanovat että seksi on mieluisa laihan kanssa

      roikkuivat kudokset eivät viehätä

      omaperäinen seikkaperäinen takamus ok

    • Anonyymi

      takamus joka yllättää

    • Anonyymi

      takamus joka huutaa että elämä on laifii

      takamus joka ei ole kallis

      takamus joka palvelee ihmiskunnan korkeita päämääriä

      takamus joka ei ole vaaraksi itselleen eikä muille

      takamus, josta voi ylpeästi sanoa että tämä perse on minun!!

      sellainen takamus, jolla voi ilomielin istua poikakaverinsa naaman päälle

      kuinka moni on kokenut sen kuin nainen istuu värkillään naamalleen?

      sellainen takamus, josta lapsikin mahtuu välistä

      sellainen takamus joka puolustaa perheen vaaratilanteessa

      • Anonyymi

        SELLAINEN TAKAMUS, JONKA PÄÄLLÄ VOI NUKKUA JA OLO ON PEHMEÄ KUIN MAAILMAN PARHAILLA SÄNGYILLÄ!


    • Anonyymi

      kiinalaisilla on kamala takamus

      afrikkalaisilla voi olla ällistyttävän ylivoimainen takamus
      että kuinka he ovat edelleen hengessä kaiken jälkeen

      toisilla kaukaloideilla on perfektionistinen keskitien välinen polkutakamus

    • Anonyymi

      valitettavan usein pyöreä takamus on ruokittu lehmämaidolla

      • Anonyymi

        lehmämaitosyöjät ovat ulkonäöltään tonttuja kun monen sukupolven ajan jälkeen heistä tulee maitodieetillä pyöreitä tonttuja ja tuskin aitoja ihmisiä omia itseään


    • Anonyymi

      sellainen takamus jota on kivaa silittää kädellään ja takamus on aina vierelläsi eikä se poistu pois

    • Anonyymi

      Ei ainakaan sellanen ylitreenattu törrötin joka näyttää lähinnä koomiselta enemmän kuin miltään muulta.

    • Anonyymi

      takamus joka osaa tanssia

      erityisesti twerkki on suosittu takamuksen tanssin ala-laji

    • Anonyymi

      naiset ajelevat joukolla karvansa pois
      vaikka iso osa naisista ovat erittäin erittäin karvaisia
      miehiä yllättäisi kuinka paljon karvoja naisilla on luonnostaan
      ei miehiä ainakaan vähemmän
      ja niitä karvoja kasvaa myös takamuksella
      sukupuolijakauma on kyllä pieni karvoituksen kohdalla
      naiset ovat vain hyviä valehtelijoita

    • Anonyymi

      joskus muistan oli kivaa kun kylmä takamus koskettaa minun lämmintä kehoani

    • Anonyymi

      takamus joka ajattelee itsenäisesti

      ja on kaiken pää ja juuri

      alfa ja omega

    • Anonyymi

      takamuksen ÄO:n pitää olla riittävä

    • Anonyymi

      takamus joka ei pelkää alastomuutta

      stringit ja takamus sopivat hyvin

    • Anonyymi

      takamus josta mies ei osaa erota koskaan maailmassa mutta tahtoo olla aina yhdessä

    • Anonyymi

      takamus jota mies tahtoo joka yö

    • Anonyymi

      takamus jota mies ei vaihda mistään hinnasta

    • Anonyymi

      takamuksen luona viihtyvät vanhat ja nuoret, lemmikit ja jumalat

    • Anonyymi

      takamus josta sanellaan legendoja

    • Anonyymi

      kaikki osoittavat takamusta sormellaan ja sanovat, että he kaikki tahtovat samanlaisen

    • Anonyymi

      kun he näkevät takamuksen, he alkavat palvoa sitä jumalana

    • Anonyymi

      takamuksen kuva roikkuu kaikkien kodeissa paraatipaikalla

    • Anonyymi

      takamus joka osaa marssia edellä eikä jäljessä

    • Anonyymi

      takamus joka ei jää jälkeen

    • Anonyymi

      takamus joka on nähnyt päivän valoa

    • Anonyymi

      täydellinen takamus piirtää numeron 8 vaakasuunnassa - sellainen on hyvä!

      takamus on epätäydellinen kun se piirtää numeron 7

    • Anonyymi

      Luomu BIO takamus on paras

    • Anonyymi

      Takamus joka ei valita tyhjästä

    • Anonyymi

      Takamus joka on esimerkillinen

    • Anonyymi

      Mehevä, muttei messevä.

    • Anonyymi

      Antava ja pantava.

    • Anonyymi

      hyvä peppu tyttöilä

    • Anonyymi

      Lewis pylly on paras

    • Anonyymi

      "PYSTY"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe